1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ benneke en is dat dan een reden om zon kinderachtig topic te openen? Dan is de volwassenheid verder weg dan ik dacht .Oog om oog tand om tand ...

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht....

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De anti-lars thread was inderdaad not done ... misschien had ie daarom een GM ban verdiend (1 van de regels van de GM geen andere kwaad doen .... maar ja :{)

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Doet er niet toe had ie ook via de PM kunnen oplossen met Lars, maar nee hij ging een debiele topic openen en mij een PM zenden met zinloos gebrabbel. Als hij schijnheilige sukkel wil zeggen moet ie niet de stoere internet nerd uithangen en moet ie even langs komen in M'dijk en het in me gezicht zeggen, kijken of ie dan nog zo stoerrrr is. ;)

5. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo ben je ook een groot Monkey Island (vooral deel 1 en 2) fan? :D

6. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0

Ik had altijd wel enigzins respect voor je maar sinds je xbw-crew af bent heb je daar in rap tempo een eind aan gemaakt.
    Je bent geworden wat je altijd hebt bestreden....

7. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    En dit is pas echt kinderachtig........

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Spuit 11....

Anti lars thread not done... ga heen, het was puur een ietwat gefrustreerde uitlating op de meer dan irritante aanwezigheid van Lars in het fashion topic - wat overigens nog steeds onterecht gesloten is. Als dat al een (GM)-ban verdient dan kan ik er nog wel een paar opnoemen.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee over internet is het stoerr natuurlijk...ga heen man.

10. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0

Spinner is ook al aan het solliciteren voor mod binnen dit forum.....

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    K ga niet meer met jullie allemaal in discussie. Ben het wel met veel mensen hier eens. Maar ook met veel mensen hier niet.

Ik denk namelijk, dat jullie denken dat ik hier niet veel ben. Dit is niet waar, ik lees hier namelijk echt veel alleen omdat het bijna allemaal rommel is of niet mijn zaak post ik niet (zouden meer mensen moeten doen).

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    IMHO verdiende Lars voor zijn actie in de Fashion thread ook een GM ban ... maar :{ <--- met deze smiley bedoelde ik ook dat je dan iedereen wel kan bannen ... maar bk's ban was niet echt verdiend.... of ik moet wat gemist hebben

@ TY - Ik ben gek op alle Lucasarts adventure games ... jammer dat er geen nieuwe zijn gekomen :'-(

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  13. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij beschuldig je mij van gedrag waar je zelf blijkbaar in uitblinkt. Zoals we in Limburg zeggen: je bent een echte "moelemaker!"

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben trouwens een voorstander van een nieuw soort ban systeem ... met vb is het mogelijk om iemand waarschuwings sterren te geven ... dan weet je waar je aan toe bent.

Ook kan je iemand best een keer een GM ban geven als hij/zij zich daar misdraagt of een thread aan maak ban en als laatste middel een (week of definitieve) ban

15. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb je trouwens de nieuwe Edge gelezen staat een heel interview in met de "www.grumpygamer.com" oftewel Ron Gilbert. En verder heel stuk over de nieuwe consoles en natuurlijk World of Warcraft.

16. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Toyota, hoezeer je die spellen ook leuk vindt, post het niet hier, daar is dit topic niet voor bedoeld.

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    En net zit je nog te zeiken dat pm's fout zijn. Als hij dan ook geen threads mag openen, blijft er niet veel meer over. Meneer de bink.

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

BK is meer dan genoeg gewaarschuwd, misschien niet in het openbaar maar hij is al verdomd vaak op mijn zijn gedrag gewezen die buiten de maat was.

Impulsief? Zoals ik hierboven al aangaf is balleknieper al meer dan genoeg gewaarschuwd. Hij is meerdere malen over de schreef gegaan en dit was de zogenoemde druppel. Hoezo bk's zijn topics probeert te parodien? Dat valt echt wel mee.

In deze thread gaat balleknieper ook dik over de schreef en dat is maar een greep uit meerdere incidenten.

19. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet, geen zin om irritante mannetjes in de gaten te houden.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

We hebben ook een waarschuwingssysteem, vaak krijgt iemand eerst een OW voor hij word geband, je hebt natuurlijk uitzonderingen die al heel vaak op hun gedrag zijn gewezen en dan in 1 keer dik over de schreef gaan, zoals balleknieper deed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina