1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie anders nergens een waarschuwing in die thread.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Duidelijk :eek: Ik was die thread helemaal vergeten ...

maar soms kan bijv. een Green Mile ban net zo vervelend zijn. Volgens mij gaan de mensen zich dan wat netter gedragen ....

(waarschuwingen gaan toch meestal via pm?)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volkoren, je weet zelf ook dondersgoed dat dit impulsief is... je doet dit overduidelijk uit eigen beweegreden zonder overleg met mede-mods en admins. Zonder duidelijke waarschuwing, hell zelfs zonder duidelijke reden! Ok, bk heeft een aantal loze topics geopend, so what?!? Kijk eens goed in de GM, dat forum staat bol van de loze topics! Deze ban is echt duidelijk een impulsieve actie die niet bepaald goedgegrond is, en al helemaal niet in concessie is gepleegd. In mijn tijd werden dit soort discutabele bans altijd eerst intern overlegd...

4. Ruud

Ruud Guest

Laat me niet lachen man! Ik was zeker ook vaak genoeg gewaarschuwd? Ik wacht nog steeds op een OW, balleknieper ook.

Het is heel makkelijk voor mods om een probleem gewoon vooruit te schuiven. Weekbannetje er tegenaan en misschien is het gepeupel dan weer rustig. 'Dit was de druppel'. Goh, gek, dat ken ik ergens van!
    Wat jij hebt gedaan heeft niemand wat aan. Denk je dat BK zijn lesje heeft geleerd? Denk je dat ik destijds mijn lesje heb geleerd?

Ik vind het trouwens op z'n minst dubieus dat Lars, Excess-aarsch en nog wat lui geen waarschuwing krijgen terwijl zij keer op keer topics verkrachten (zelfs in dit topic).
    Het is weer wachten op een 'zeg dat in mijn gezicht dan homo'-reactie en een slotje omdat het uit de hand loopt, en dan mag jij je afvragen wiens fout dat nu is...

5. Ruud

Ruud Guest

Grapjas...

Dik over de schreef? Denk je dat het nodig is dat ik binnen een kwartiertje 10 quotes voor je kan vinden van members die elkaar bedreigen (met lichamelijke geweld, je weet wel, slaan enzo) zonder dat er ook maar één mod ingrijpt?
    Maargoed, hou je poot maar gewoon stijf anders blijft er helemaal niets meer van je geloofwaardigheid over.

//edit: o nee, een dubbelpost! Hoe hoog staat dat in de te-dik-over-de-schreef-lijst?

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2005
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm de links in je sig zeggen ook een hoop frustratie :eek:

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Je bedoeld dat incident laatste met Boxxana en wat andere members? Boxxana heeft een ban gekregen en de andere twee hebben een OW gekregen. Nee jullie merken er niks van, maar degene die worden geband of gewaarschuwd gaat zoals Fardo al zei, vaak via PM. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik weet bijna zeker dat de meeste mods het met me eens zijn, bk heeft het zelf uitgelokt, en nu ben ik de boosdoener? Het moet niet gekker worden.

8. Ruud

Ruud Guest

Frustratie? Valt wel mee hoor, maar ik --en de rest van de 'normale' users-- kan niet in De Doofpot komen dus vis ik dat topic vol met bijzondere uitspraken gewoon uit m'n cache zodat onze kleinkinderen er ook nog wat van kunnen leren *)

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon blijven geloven dat BK dit allemaal zondr reden deed..

Dit is het enige forum, van de vele waar ik op zit, waar het constant members vs. mods is.

10. Ruud

Ruud Guest

Nee, die bedoelde ik niet eens, zoek maar wat op reacties van Excess-Denied anders, echt een aanwinst voor het forum die jongen. Sfeerelement!

Je hebt blijkbaar niets geleerd van de vorige keer. 'Jij weet niet waar je het over hebt' kwam toen ook een op de tien posts voorbij, geen tactische uitspraken. Het begint met het onderschatten van het probleem, de stortvloed aan reacties de vorige keer had je zeker ook wel verwacht?
    Waarom verspil jij je moeite aan het bannen van BK en het verdedigen daarvan als je in die tijd ook had kunnen overleggen waar nu eigenlijk wél het probleem ligt?

Je gooit de andere mods nu wel mooi voor het blok trouwens, ze moeten nu wel gewoon hun klep houden en jouw actie steunen omdat anders de eenheid wéér uit elkaar pleurt.
    Maar ik hou m'n klep wel, ik weet toch niet waar ik het over heb...

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Als de andere mods het niet met me eens zijn dan kunnen we hem altijd nog makkelijk unbannen in het uiterste geval, wat ik niet zie gebeuren maar ik hou me klep ook wel want ik ben nog maar een kind met impulsieve acties.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik kan er ook niks aan doen dat het niet klikt tussen ons! :'-( Aangezien ik mischien voor jou een tegenpool ben en niet iedereen de grond instampt, tja dan kan je een tegen reactie verwachten. ;)

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Zijn er genoeg donuts in huis?
    - Zit de clip-on stropdas goed?
    - Bonnenboekje bij de hand?
    - Koffie in het klauwtje?

Dan ben je klaar om de straat op te gaan om de mensen een portie normen en waarden voor te schotelen. Slaan als je het er niet mee eens bent en altijd schijnheilig blijven.

Als je een topic niet leuk vind ga je toch in het foto's van je stekkie deel 4 kijken of het pats topic deel 6 waar gelukkig wel inhoudelijk wordt gereageerd en waar ook een duidelijke feedback bestaat tussen de members :confused:

Is er eindelijk een beetje humor te vinden wordt het meteen in de anti-humor goot gegooid.

14. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me helemaal kapot gelachen om de fashion thread! maar de topic starter lijkt nu echt opeen brraaf jongetje die zn meester roept om dat een andere kind iets doet wat niet mag... en dan bk bannen...! het loop hiero een btje scheef.. ik zie ook het probleem ook niet? leven in de brouwery gooien magook niet meer dus want omdat sommige 'members 'zich eraan irriteren? ik irriteer ook welle aan iemand? ..?

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Die 1ste is toch nog niet echt erg?
    Die 2e kan ik begrijpen die is ook lomp maar die 1ste is imo niks mis mee.
    Grappig opzich.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Probleem is: het heeft altijd al scheef gelopen, er was altijd al frictie tussen crew en members. Ook toen ik nog admin was, en daar ben ik zelf ook ongetwijfeld schuldig aan geweest in sommige gevallen. Helemaal objectief is er hier nooit gehandeld, van geen van beide kanten. Het probleem wat ik constateer is dat het sinds mijn vertrek er alleen maar erger op lijkt te worden. Of dat komt doordat ik nu de kant van de members ervaar of dat de crew echt stuurloos is weet ik niet, feit blijft dat het forum er hoe langer hoe meer van heeft te lijden, en dat is voor geen van beide partijen gunstig lijkt me. Dit is weer zo'n voorbeeld van compleet stuurloos modereergedrag door zomaar in het wilde weg iemand te bannen. Ik denk dat het tijd wordt om intern eens flink de bezem er doorheen te gooien en op z'n minst eens naar het interne beleid te gaan kijken; iets dat al veel langer nodig was maar nu onvermijdelijk lijkt.

Dan blijft natuurlijk de volstrekt onterechte ban van balleknieper en het gesloten fashiontopic; ik hoop in beide gevallen op een positief oordeel van de admins - want daar wil ik me even op richten - en ik hoop dat de admins de ogen zullen openen en wat meer structuur gaan aanbrengen in de huidige situatie.

18. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent duidelijk niet geschikt voor mod. Zeker kijkende naar je vorige post, het lijkt net of je moderen aanpakt als het oplossen van een wiskunde som (met een randomizer functie....). Het zou beter zijn als je het wat meer op gevoel deed, en dan niet in de zin van: die persoon moet ik niet en die persoon moet ik wel..... Succes ermee!

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jongen, als jij die humor niet snapt of niet wil snappen (ik vermoed het laatste), dan is dat toch echt jóuw probleem. Feit blijft dat genoeg mensen het wél leuk vinden. Goed, ik kan in de eerste twee gevallen een slotje voorstellen, maar een ban is een absoluut foute bestraffing voor zoiets onschuldigs en snijdt dan ook totaal geen hout.

20. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben blij dat het niet aan jouw is of ik wel kan modereren ofniet. Want ik heb nergens gezegd dat ik bk of iemand anders ooit heb geband omdat ik ze niet mag, en dat zou ik ook nooit doen. Ik kijk objectief naar iemand zijn fouten en dan kijk ik wat de straf is, zoals het hoort. Van jouw moet ik meer op gevoel doen? En niet kijken of ik iemand wel of niet mag, dat lijkt me precies dezelfde dingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina