Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van je gehad! :D Mooie xbox heb je trouwens.

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nog even wat "leuke" Qutes van onze Favoriete popi jopie member van deze week :

p.s. vergeet niet te lachen hoe hij anderen zwart maakt dan wel beledigd.
    -----------------------------
    Eckie topic :
    --------------------
    Balleknieper :
    Google helpt je de vakantie door! (Y)
    ---------------------------------------

enz enz.

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef toe dat ik vroeger redelijk veel mot met je hebt gehad, maar ik ben het met je eens, al vond ik de threads die ik net gelezen heb soms wat flauw(andere gewoonweg geniaal), de mods doen hetzelfde als ballenknijper, denken ook nergens eens bij na, die regeltjes moeten echt een keer worden verandert, en misschien moet volkoren wel een waarschuwing/ban krijgen, voor zulk impulsief snel nadenkende acties ben je geen goed voorbeeld voor andere members, iets wat je als mod wel moet zijn!

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Nee maar dit is hoe ik er over denk dus dat POST ik. ik doe in mijn ogen niks verkeerd: het is on topic, ik doe niemand wat kwaad, het is mijn mening en heb wat met het topic te maken want ik ben TS.

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben waarschijnlijk niet de grootste maat van BK op dit forum, maar toch is zijn ban onterecht, in mijn ogen. Ik heb de laatste tijd, dat het volgens mods erger met hem is geworden, niks geen waarschuwing gezien (geen OW, maar dat een mod zijn bericht aanpast), het kan zijn dat ik er over heen heb gekeken, maar toch.

Ik heb zijn Fashion en Ezeltje prik-topic gechecked en ik heb er ook wel een aantal keren smakelijk om moeten lachen, dat zijn typische GM-threads, droge humor, wat naar mijn weten niet over de schreef gaat voor de Green Mile. Het Fashion-topic is onterecht gesloten in mijn ogen. Een waarschuwing dat het weer ontopic moet gaan of iets dergelijks was een betere optie geweest.

Daarnaast had hij ook het Lars-topic en het Snikkel-topic, waarvan ik wel vind dat ze terecht gesloten vind, aangezien het beide opsom-topics zijn met in principe alleen maar spam. Dat die gesloten zijn, kan ik me wel in vinden, maar wat redelijk zou zijn geweest is na het sluiten van zijn tweede onnozele topic een waarschuwing in de trend van; "Laatste keer, als je nog zo'n soort topic opent, krijg je een OW/Weekban". Dit is niet gebeurd en daarom is een ban dus onterecht, naar mijn mening.

6. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

(Zelfs al heb ik vroegah ook vaker meningsverschillen (flinke) gehad met Jordo).

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat wil je er in hemelsnaam mee bereiken?

"Ohw ik vind het niveau laag" --> "Ik maak een topic aan, zo kan ik samen met anderen het niveau laag vinden" .....?

Of

"Ik stoor me aan het algemene niveau van de members" --> "Ik maak een topic aan, zo weet iedereen dat ik mij stoor aan het algemene niveau van de members" .....?

Je hebt er helemaal niks aan, een forum zal altijd pieken en dalen hebben qua postniveau. Als jij nou gewoon de lagere dingen negeert en met de discussies mee doet die wel op 'jou niveau' zijn, dan heeft niemand problemen.

8. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit wel een zeer interessante uitwisseling van meningen aan het worden. Maar ik vrees dat ik ook heel erg snel een ban ga krijgen en alles van de zijlijn mag gaan volgen, omdat ik in de green mile iedereen heb opgeroepen om dit hier te komen volgen. Nou ja het was een interesting time in ieder geval. Bedankt in ieder geval jullie waren geweldig! (nou ja de meeste dan :D)

9. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Lucca, als je leest waarom hij het heeft geopend + de discussie die daarbij bezig is in deze thread denk ik toch wel even dat het terrecht is om dingen op een rijtje te zetten.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als het intern klopt, zal het ook weinig moeite kosten om de members te overtuigen ;)

11. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    het zijn er imho ook maar een paar die stennis schoppen erover... Toyata Yaris is het laatste voorbeeld. en Ruudje :)

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    maar omdat HIJ zich irriteert aan het niveau van sommige threads begint hij met deze discussie... net een moederskindje..

13. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Ruud heeft hier wel erg gelijk.

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er is een uitlaatklep nu....

Maar die was er sowieso wel gekomen.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je mening verkondigen betekend niet automatisch stennis schoppen. Wat Meneer Toyota doet noem ik geen stennis schoppen. Hij geeft zijn mening gewoon.
    Ruud doet dat ook, op zijn eigen manier natuurlijk.

16. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    bk ( en o.a DW en ruud) ziojn die threads begonnen omdat het een btje sfeerloos werd in de GM.. en omdat alle threads, beginnende threads allemaal zwaare slappe aftreksels waren van andere threads.. heb ik heerlijk genoten en te veel gelachen om de threads van bk...

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    God, goed, ik heb even een avondje weer eens met een smile op mijn kop gezeten in de GM, is het weer over de schreef.

Zelfde irritante (imo zielige) gedoe.

Tenen van 6 meter 30 (kort die apparaten nou eens in.. :{), mod deelt homur van member niet (oke..), ZONDER OW iemand bannen.

Treurig en jammer.

Nu heb ik het beleid van Volkoren altijd al dubieus gevonden, maar ik heb er nooit wat van gezegd. Bij deze; slechtste mod die ik hier in mijn (korte) tijd heb meegemaakt. En dan doel ik niet alleen op het geval BK.

Desertfox, misschien deel je zijn mening, maar ik betwijfel of jij met een ban had gegooid. Terecht?

TS; Oud & wijs: "als je een topic loos vindt, dan negeer je het toch lekker?"
    Voor de rest, mag ook jij je tenen in laten korten (imo). En ja ik weet dat het niet alleen tegen BK gericht was.

Kortom; zeur niet, stel je niet aan, en post in topics die je wel boeiend vindt.. Gsus.

En voordat ik (wat hoogstwaarschijnlijk hier toch wel het geval is) mensen voor hun schenen loop te trappen; Dit was mijn mening!

|:-

18. Ruud

Ruud Guest

Schrap dat 'Zet een smiley na elke opmerking die lomp kan vallen' ook uit jullie mod-regels, ik erger me er mateloos aan.

Dat jij het als 'stennis schoppen' ziet is typisch. Waarom zou je ook proberen om het geheel zo objectief mogelijk te bekijken, nietwaar... Stel je voor dat je ook maar één foute zet toe zou geven, dat zou écht het einde van de wereld betekenen...

Ik ben even weg, pleepapier halen om het sarcasme dat van mijn beeldscherm druipt af te vegen.

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Kijk nou eens ff wat je hebt toegevoegt in deze tread? Jezus zeg.... Doe AUB ff normaal.

20. Zo ken ik mijn Bk weer :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina