1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruud

Ruud Guest

Goed zo jongen, door het nogmaals te quoten ipv het te reporten of hem te PMen vestig je er nogmaals de aandacht op en geef je hem weer een kans te reageren met een wederzijdse flame.

:'-(

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dan blijft alsnog de vraag, waarom mag de bikkelthread dan WEL open blijven. Wat is DAAR zo speciaal aan?

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je het zelf DesertFox?, ik denk en weet wel heel zeker dat heel veel mensen zich ergeren aan dit hypocriete mod-gedrag. En als je zometeen met een opmerking komt in de trant van: het ons forum met onze regels en als je dat niet bevalt dan rot je maar op. Dan moet ik je toch echt teleurstellen, want ik kom hier voor de posters die interesting dingen te melden hebben. En waar ik ook heel vaak hard mee kan lachen ivm de onzin die ze posten.

En als hier de toetsingscriteria aangepast worden aan het humeur van de op dat moment dienstdoenende mod (en dat is heel heel vaak het geval). Dan vind ik het prachtig dat als op momenten als deze, jullie weer voor de zoveelste keer een spiegel voorgehouden wordt. Waar jullie, zoals de geschiedenis leert, vervolgens nooit wat mee doen maar dat terzijde, het is tenslotte jullie forum waar van de inhoud voor het grootste gedeelte voor onze rekening komt, wij plaatsen uiteindelijk het merendeel van de post. Wie staat er dan vervolgens in zijn/haar recht? Wij dus de forumbezoekers.

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is wel eens gesloten geweest, maar omdat ie legendarisch blijkt te zijn, ging ie weer open. Twee threads met dezelfde inhoud (Bikkel en Snikkel), de ene uit 2001 ofzo, de ander van vannacht. Die laatste werd dichtgegooid. Vreemd.

5. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Precies m'n punt. Niet dat hij van mij per sé dicht moet, maar waarom die thread dan wel open laten?

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Waarom vinden jullie die ban allemaal onterecht? Snap daar echt geen zak van. Hij heeft veel treads aangemaakt waar hij zelf ook wel van weet dat ze loos zijn. Van mij had hij die ban ook al lang gekregen.

En normaal negeer ik die treads ook. Maar dit viel niet meer te negeren. Ik open altijd alle nieuwe treads en kom gewoon zoveel rotzooi tegen.

Vraagje: Heeft bk nou alleen Gm ban of een ban voor alle fora?

Nu ga ik ff will en Grace kijken en Friends, Series met veel humor!!!

7. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat je volgens het perfecte beleid op dit forum pas een ban krijgt bij 2 OW's. Er zijn members die met ergere dingen nog steeds blij op het forum zitten.

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een lame laatste zin :{

Die ban is onterecht, doordat er geen waarschuwing aan vooraf ging.

9. Prospect

Prospect Guest

Ik moest lachen :eek:

//edit:

Houten? Ik woon helemaal niet in Houten |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2005
  10. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Niet doen, dat is verboden hier.

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    en iets schirijven waar de mods zichi niet in kunnen vinden ook niet

12. Prospect

Prospect Guest

Dus, something like: Darkwing gaat opeens de kontjes likken van de members en zich tegen de crew richten omdat het beleid opeens niet meer klopt mag niet/wel?

Enn..ehm, Granen is een slechte mod mag zoiezo niet?
    Mhoa, heb ik toch 2x mijn mening gegeven en het zal me werkelijk waar aan me reet roesten hoe de crew er over denkt, er deugt al heeeeel lang iets niet meer van het beleid.

13. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de mods in spoedoverleg....

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mag ik je er even op wijzen dat er geen waarschuwing aan een ban vooraf hoeft te gaan? Wanneer iemand te ver gaat kan dat resulteren in een waarschuwing of een ban. Dat hangt af van hoe erg het allemaal is.
    De meeste hier begrijpen dat jammer genoeg niet echt maar als je ff nadenkt is dat best logisch :)

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja.... Triest dit. Ballenknieper is dan ook een wasknijper. Bij alles wat hij post lees ik snel door, want er komt meestal niet veel zinnigs uit. Hij is alleen maar aandachtsgeil en verdiend in mijn ogen al deze aandacht niet eens (en met hem vele andere spammers). Ik vind het ook kinderachtig, maar bemoei me er niet mee (ja, nu even maar goed, mijn excuses voor mijn zwakzinnigheid) omdat het overgrote deel van dat soort topics mij niet boeit.

En omdat het mij niet zo boeit dat onze lieve spammer weer eens een IMO totaal nutteloze thread opent, kan ik er dan ook niet mee zitten. Ik hoop dan maar dat anderen zijn topics en posts wel kunnen waarderen, dan is het tenminste nog ergens goed voor. Ik post vast ook weleens iets dat door een ander als spam zou kunnen worden aangezien, mijn excuses hiervoor, dit probeer ik iig altijd te voorkomen. Ik kom hier voor de gezelligheid en om met mensen te spreken die mij hobby delen, namelijk gamen, en lees dat wat ik niet wil lezen gewoon niet. Zou iedereen moeten doen. En als je iemand echt irritant vindt, dan vind ik het irritant dat er weer zonnodig een topic voor moet worden aangemaakt, die uiteindelijk uitdraait op een rel tussen steeds weer dezelfde mensen..... Hebben ze weer hun eigen topic.. Stuur dan lekker een pm naar een mod ofzo..... Geouwehoer de hele tijd om nix...

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  16. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Darkwing zich heel lang heeft lopen op te winden over de dubbele moraal die hier door het "gezag" op de posters werd en nog steeds losgelaten wordt.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat zinloos is dat gezeik dat jij erover maakt want niemand ergerde zich er blijkbaar aan tot jij begon te zeuren.. laat dat lekker aan de mods over joh... die zijn er voor..

18. Prospect

Prospect Guest

Hij was toch Admin? Nou dan kan je volgens mij voor het grootste gedeelte het roer omgooien als je constateerd dat het verkeerd gaat.
    Als hij dat niet doet dan moet hij nu niet gaan piepen dat het opeens verkeerd is, dat is echt schijnheilig i.m.o _0/

19. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja laat het vooral de mods over.. Streng doch rechtvaardig..

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je hebt wel gelijk, dat wanneer jullie het gedrag echt onacceptabel vinden, een directe ban of OW uitgedeeld mag worden, daar zijn jullie immers voor om dat te bepalen, maar eerlijk gezegd vond ik deze zaak "balleknieper" wel een gevalletje waarschuwing. Hij zocht het randje tussen humor en ongeoorloofd gedrag op. In zijn, en meerdere, ogen waren zijn threads en posts sarcasme, in andere ogen, zoals de meeste moderators waren zijn posts ongeoorloofd. Dit is een ander geval dan wanneer iemand bijvoorbeeld een topic aanmaakt: "Volkoren, lik mijn kontgat" (no offence, trouwens) met inhoud die nog erger is dan de titel. Voor velen waren de threads en posts van BK gewoon goede humor die in de GM thuis hoort. In dit geval vond ik een waarschuwing dat hij beter op moest passen, dat hij op de grens zat, een betere oplossing.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina