1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd:) die weten de regeltjes wel te handhaven hoor..

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah als een forum je niet bevalt ga je toch weg? Ik loop op heel veel Fora's rond ... maar XBW is toch mijn thuis basis ...maar het gezeur van sommige members vind ik heel zielig ... Bannen hoeft van mij niet echt ... maar geef de mensen die constant problemen geven gewoon een GM ban ... dan ben je ook van die zeur topics af

Vroeger was de GM een status apartus ... een eer om daar te mogen komen ... Nu kan iedereen daar rustig spammen tot ze een ons wegen ... van mijn mag de GM opgeheven worden ...

en een nieuwe GM gebouwd worden ... de GM moet je verdienen

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  3. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Totally agree...

4. Prospect

Prospect Guest

Weten jullie trouwens wat het hele punt nu is. Mocht het zo zijn dat de ban van BK ingetrokken wordt, dan verliest heel het beleid van XBW zijn waarde (wat het nog had dan) waardoor iedereen denkt: "Hey das makkelijk; gewoon ff wat stennis schoppen en de leute die dat wel een coole actie vinden gaan er tegenin en binnen no-time ben ik weer op de site".
    Het is wel duidelijk dat het een foute beslissing is geweest, maar het zou nog fouter zijn als ze hem nu gaan unbannen...

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook... Sluiten die hap!!!

-Edit- die ban is terecht........ Niets undo de ban.... Niet alleen voor de threads die hij opent (al is het meerendeel larie) maar om zijn gespam met posts waarin hij werkelijk de hele tijd onzin loopt uit te kramen die een gemiddelde kleuter nog niet eens in dat tempo kan uitkramen.....

6. Ruud

Ruud Guest

Wat heeft dit met de discussie te maken?

Je bent niet in je eentje admin, en als je denkt dat Darkwing weg is gegaan omdat alles soepel verliep binnen de crew had je beter op moeten letten.

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, waarom proberen een plek gezelliger te maken, stel je voor.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Loos? Man, wat boeit dat nou. Ze staan ook in de GM 4 crying out loud. Loosheid is daar toch toegestaan (oke met mate)? Maar dan nog om dan hier een thread te openen omdat JIJ het loos vindt? :confused:

Daarbij ben jij geen mod. En met zo'n lage irritatie-grens zou je dat ook nog geen dag volhouden denk ik.

Begin dan een eigen site... Rotzooiloos. Enig id hoeveel mensen er op dit forum rondhangen? Denk je dat je iedereen tevreden over elk puntje van deze site kunt krijgen?

En "dit viel niet meer te negeren" ? Nee? was er een soort kracht om je heen die je dwong de betreffende topics in te duiken? :confused:

Veel plezier met de series. Alleen als er iets gebeurd dat jij niet zo leuk vindt ga je dan geen brief schrijven met allemaal klachten erin?

9. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    @ FARDO: Ik kan niet weggaan Fardo, dat is juist het probleem, ik vind de meeste mensen hier gewoon aardig/interesting/grappig. Alleen de mods verpesten het af en toe te erg. Als iemand een onzinbericht plaats dan lees ik er gewoon over heen of ik moet heel hard lachen :D. Mods moeten dat niet de grond intrappen, mods moeten zorgen dat dingen zoals rascistische opmerkingen enz. hier niet terecht komen en als tweede er voor zorg dragen dat de discussies enigzins in banen geleidt worden. Maar als een discussie bij onderwerp A begint en bv door iets grappigs bij onderwerp B terecht komt moeten ze het niet meteen zo bruut afkappen.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet niet wat het is ... Vroeger waren er anti-WouteR threads, later anti-Darkwing threads ... Nu dit weer.. er is altijd gezeur tussen members en leden ... en het zijn altijd dezelfde mensen die zeuren .... Mensen weten niet meer wat Respect is en denken dat alles is toegestaan ...

11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Toch raar dat dit soort threads alleen op xbw komen.

12. Prospect

Prospect Guest

Mja, ik weet ook niet hoe het zit dat er altijd gezeur tussen die 2 groepen is, terwijl ze eigelijk zoveel met elkaar gemeen hebben he?

13. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Elke member die op dit forum ooit mod is geworden is gelijk heel anders, het lijkt wel of ze gehersenspoeld worden ofzo.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja hoor, het is allemaal de schuld van de mods..... Tuurlijk kerel... Hoe bedoel je objectief??????? Je moet als mod natuurlijk iemand 20x gewoon laten posten: "snikkeluh". Gewoon overheen lezen en straks alleen maar dat soort topics hebben. Zolang er maar niet gescholden of gediscrimineerd wordt toch? Come one kerel..... Het enige wat je de mods imo kunt verwijten is dat ze niet altijd even rechtlijnig zijn (maar dat is logisch, het zijn tenslotte ook mensen). De ene mod geeft je nog een kans en de andere mod geeft je wel een ban. Live with it, dan is het leven een stuk makkelijker. Niet zo druk maken, je wordt er niet jonger van.

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn stiekem gewoon een hecht groepje :+

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat komt denk ik ook door de GM ... andere Fora hebben ook fun threads maar deze zijn minder chaotisch dan deze ... Ik denk dat het ook door de leeftijd komt ... de meeste mensen zijn aan het puberen 8) (geintje)

17. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat respect is: net datgene wat de meeste mods niet aan de gebruikers geven. Vind je het echt zeuren wat ik doe? Dat ik geen punt heb?

18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    I feel like Flaming. *** mannetjes hier. Je kan hier helemaal niks zeggen.

Ik ga ook spammen en loze topics openen. Vinden ze me allemaal aardig en leuk.
    Vooral mannetjes die maar niet volwassen kunnen worden.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Nee, je meent het wel. Maar dat durf je niet hardop te zeggen, anders komt er weer een anti-Fardo thread aan ;) ....

20. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is Balleknieper de enge die geband is?
    We waren met veel meer mensen bezig als hij.

En waarom hoor ik niets over Lars?
    Hij is die hele flamewar begonnen in fashion topic!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina