1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar weet jij van hoe oud ik ben? :D

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe smaakt dat nou, zo'n moderators-kont? (sorry voor mijn loze post, neem geen voorbeeld aan mijn gedrag :p)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je bent iig goed begonnen met loze topics openen ;) .

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zie je nou wat er gebeurd??

Nog een keer:
    Jammer he? Vind ik ook. :)

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

No offence taken hoor schat. Geeft niets.... Laat mij me maar lekker niet druk maken.... Ik neem het graag op voor de mods, aangezien de members met meerdere zijn. Vind ik niet eerlijk.....

6. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Even off-topic (alvast mijn nederigste excuses) maar Fardo ga je je 10.000ste post hier in dit onderwerp neerkalken? :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe die zijn er wel geweest hoor ... Ik heb mijn tomaten wel verdiend ... <kuch> ... maar het community gevoel is wel een beetje weg

Ik hoop niet dat ik mijn 10.000 post aan dit onderwerp verpest ... dat is BK niet waar (wederom geintje)

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Maak je geen zorgen over Lars. Die krijgt vast ook wel wat hij toekomt. Laat een mod hier maar een echte uitspraak over doen ;)

@Cyrax77: Waarom zit je nu zo te stoken? Hetzelfde gedrag als Lars gisteren... :/

9. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    :D

Trouwens doel je met de zin: Could I be the one, op aankomend moderatorschap? :9

:D

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De reden waarom BK een weekban heeft gekregen is omdat het systematisch opzoeken van de grens meerdere keren in korte tijd niet toelaatbaar is. Puur en geheel objectief bekeken, want ook ik vind dat BK humoristische dingen toevoegt aan het forum. Dat houdt echter niet tegen dat het aanvallen en uitschelden van mensen wordt toegelaten door mij noch door iemand anders binnen de crew, zeker niet in combinatie met het openen of meeposten in gigantische loze threads.
    De sancties die daarop volgden zijn geheel gebruikelijk aangezien de persoon in kwestie geen waarschuwing daarvoor nodig had om te weten dat dit gedrag ontoelaatbaar is en redelijk zwaar bestraft worden.

/edit1 Lars mag uiteraard ook de consequenties accepteren.
    /edit2 Toyota wil je aub ophouden met je loze gepost?

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Members vallen de mods aan omdat die soms niet de mede forumleden in bedwang kunnen houden?
    Het zijn nog steeds members maar dan met extra forumrechten..
    Dat ze horen te beschikken over betere normen en waarden en meer verstand, dan de gemiddelde member is algemeen bekend.
    Zolang iets grappig is moet het maar goedgekeurd worden..?

Ga dan flamen met sarcastische opmerkingen, voor de gast voor wie ze zijn is het kut, en de rest kan erom lachen?
    Lees de laaste tijd overal belachelijke posts, ook van balleknieper over fardo, volgens mij heeft ie in 3 topics wel gezegd dat hij een topicverkrachter is, dit met zijn''subtiele'' manier van een debiele paint, het komt op hetzelfde neer.
    Tuurlijk mag dit, maar niet teveel op dezelfde members. Net een klein schoolplein hier, waar iedereen zijn eigen groepje/club heeft. Iedereen zoekt een groep om bij te horen,

Waar zijn de populaire jongens, ga ik daar bij staan 8):+

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik laat dit hele gezeik achter me. Wil geen ruzie, meeste zullen me wel al een kklijer vinden maar ja. niks aan te doen. Zal zulke topics in vervolg negeren.

Mijn excuses voor iedereen die ik kwaad het gemaakt.

13. Ruud

Ruud Guest

Waarom dat nou weer? Jij hebt je mening, goed toch? Zolang je er maar achter staat en in staat bent 'm te beargumenteren is er niets aan de hand...

14. Ik hou juist van die opmerkingen van balleknijper!

En een thread zoals die van tr@ms is lachen gieren brullen.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    @!SIC!:

Ik geef mijn mening. Als jij dat als stoken ziet dan kan ik daar weinig aan veranderen (en dat wil ik ook niet). Dat gezeik iedere x als er een ban wordt uitgedeeld aan iemand die toevallig een beetje bekendheid geniet op het forum. Dan komt er weer een heel topic over, en dat vind ik dus een beetje nutteloos. Ondanks dat ik het eens ben met de topicstarter over dat balleknieper een spammer is en een hele hoop onzin uitkraamt vind ik het teveel van het goede om daar weer een heel topic over te gaan openen. Want ik besef heel goed dat anderen zijn posts wel waarderen. Als we dat steeds blijven doen, waar gaat het dan eindigen?

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  16. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe kan ik de meeste van mijn post goed verdedigen (ook deze) dus ik ben bang dat ik je ondanks de vriendelijke manier van vragen nog niet je zin kan geven. Ik post dus door.

/Mod Discussie voeren over pm aub, hier is deze thread niet voor bedoeld. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2005
  17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Denk niet dat iemand hier je een 'kklijer' vindt hoor.. Ik niet iig ;)

Maar ik wilde alleen (weer) even zeggen dat mensen die iets niet leuk vinden het inderdaad beter kunnen negeren imo.

Nu is er immers weer een wagonlading aan gezeur want gewoon niet had gehoeven.

18. Ruud

Ruud Guest

Deze discussie mag voor sommigen misschien over deze actie tegen BK gaan, mij gaat het meer om het grotere plaatje.

BK heeft nog nooit een OW gehad en nog maar één enkele edit van z'n bericht. Als deze acties echt de druppel waren, waarom grepen jullie dan niet in voordat de emmer vol was? En dan heb ik het niet over de waarschuwing tussen neus en lippen door, maar een duidelijk signaal dat dergelijk gedrag niet op prijs wordt gesteld. Want dat is niet gebeurd en door zulke onduidelijkheden laat je zelf het grensverleggen toe.
    Want bij veel onduidelijkheid krijg je veel vragen en opmerkingen en dat is waar dit topic nu voor loopt.

DAT is volgens mij het grotere plaatje, balleknieper was (weer) de trigger.

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Stoere actie :{, een discussie beginnen en later afhaken omdat er mensen zijn die je mening niet delen. Als dit in tweede-kamer debatten gebeurt, mooi zooitje word het daar dan. Volgens mij weet jij niet hoe een discussie werkt.

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Omdat ik mischien inzie dat ik zat te zeiken???

Daarom zit ik daat ook niet. En ik weet dus wel hoe een discussie werkt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina