1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NL achter je naam, ja of nee?

Discussie in 'Games' gestart door Xguus, 18 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkelijk geniaal idee:9 :+

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Whahaha :)

K post hier ff om te kijken of mijn naam dan nog wel staat:

Han The Man NL
    of
    HanTheMan NL

hmmm mayB

edit: misschien is het een id om een poll hiervan te maken om te kijken hoeveel mensen dit graag zouden willen

Laatst bewerkt: 19 jan 2003
  3. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het ook doen. Ik vind het gewoon cool, en het is idd handig.

Ook bij Battlefield op PC, al zie je met iemand met NL achter z'n naam begin al je snel een conversatie. Ik hoop dat dat met Xbox Live! ook gaat gebeuren.

Ik word dus waarschijnlijk Liquid NL of Kitaru NL. :9

4. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Nee. In elk geval nu nog niet. Op dit moment heeft elk spel zijn eigen wijze om on-line game te selecten en te zoeken, en ook zijn eigen lobby (waar je samen bent voorafgaand aan de start, of wanneer je dood bent en wacht op een volgende ronde). Ook verschilt 't omgaan met friends per spel.

Omdat elk spel dit zelf moet implementeren zal 't voor Microsoft niet makkelijk zijn er structureel meer voorzieningen in aan te brengen: ze hebben daar de oorspronkelijk ontwikkelaars voor nodig, en deze zijn alleen daartoe bereid als er geld tegenover staat (ze zijn allang bezig met een volgende game).

Op dit moment bezit naar mijn mening MotoGP online de beste lobby, en is de game selectie en lobby van MechAssault knudde. Unreal Championship gaat weer waardeloos om met de profile selectie van guest players. Over Ghost Recon kan ik weinig zeggen: er zijn te weinig servers actief in Europa.

"Binnenkort" worden MechAssault, Unreal Championship en Ghost Recon gepatched. Misschien dat 't dan beter wordt.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Re: Re: NL achter je naam, ja of nee?

Dit vind ik wel een beetje arrogant. Ten eerste is XBW helemaal niet de enige Nerderlandse Xbox site (wel de grootste, maar dat zegt nog steeds niet dat alle toekomstige XBL-ers op dit forum zitten ofzo :confused:). En ten tweede ben je heus niet de eerste die het idee heeft om zijn nationaliteit in zijn nick te zetten bij een on-line game.
    Ik had het zelf nl. ook al bedacht (en velen met mij waarschijnlijk) als mijn 1e keuze nick al weg is.

6. Xstyle

Xstyle Guest

Re: Re: Re: Re: NL achter je naam, ja of nee?

dat bedoelde ik nou ook:)

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind BE eigenlijk cooler staan;)
    het zou wel handig zijn als iedereen het doet

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het is een leuk idee, maar ik doe er niet aan mee zolang me nick die ik wil gaan gebruiken nog niet aangemaakt is, is dat wel, tja dan ga ik er wel NL achter zetten.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind QwX-NL of QwX NL vind ik zo afgekraakt.
    echt zovan, ik kon niks anders verzinnen dus...

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: NL achter je naam, ja of nee?

Ja ok je hebt gelijk, zo had ik het idd nog niet gezien. Maar ik had al wel het idee dat veel andere mensen ditzelfde idee hadden zoals te lezen is in mijn eerste post bovenaan:)

En over dat van XBW: ik denk, weet bijna wel zeker dat het overgroote deel van de NL'se XL-gamers op XBW zit. Natuurlijk zit een groot deel daarvan niet op het forum, maar als er genoeg animo is (tot nu toe vrij veel positieve reacties dacht ik zo) denk ik dat het als XBW zijnde slim is om in naam van de community (mensen dit lijkt wel politiek:D) een poll op de main site te plaatsen (zonodig eerst op het forum zelf).

Laatst bewerkt: 19 jan 2003
  11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    als er BE achter staat weet je niet of het een nederlands of frans sprekende belg is. Maar om er nou VLA achter te zetten lijkt me ook niet geweldig.

12. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel handig maar het lijkt me toch ook wel minder om het te doen, ik zie mezelf nog niet The FraGmaN [NL] heten. Maar wie weet en ook zo iets kuts van je gamertag als je in een clan zit hoe weet iedereen dat dan? Als je dan zo'n naam kiest:
    The FraGmaN[XBLC] en je word uit je clan gekickt zit je er voor altijd aan vast.

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Bij de meeste spellen zit een optie dat je je naam voor dat spel kunt veranderen.. UC dacht ik ook

14. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm Ik vind het juist wel leuk dat we straks gewoon met z'n allen als online community bezig zijn. juist het feit dat er online geen grenzen zijn spreekt me wel aan. Kom je leuk mensen tegen uit andere landen en culturen. Waarom ga je online om dan weer alleen NLers op te zoeken of land tegen land te gamen? En met voice kom je er zowiezo snel genoeg achter uit welk land iemand komt.

Neej... ik laat NL weg hoor. Vind het een beetje onzin. Maarre to each their own.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat mijn nick al weg is. Als dat zo blijkt te zijn, gooi ik er gewoon NL achter. Maakt het idd makkelijker landgenoten te herkennen, maar om het daar nou perse om te doen??? Nee, het staat gewoon beter dan "Jan 19204" (niet dat Jan mijn gamertag wordt, het is maar een voorbeeld :D).

En btw, wat maakt het uit als je zometeen nou een amerikaan, een fransman of een koreaan fragt??? (al zou ik bij het neerschieten van een Duitser denk ik net ietsje breder glimlachen :D )

16. Hotshot

Hotshot Guest

Ik vertegenwoordig mezelf, dus dat nl gedoe hoeft van mij niet.
    NL achter je naam with pride, niet echt in deze tijd..

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Altijd beter dan DE achter je naam:

Bratwurst DE
    Bierbauch DE
    Lederhose DE

Daar moet je trots op zijn :eek: :{

:D

18. Hotshot

Hotshot Guest

Haha inderdaad, hotshot[de] :{ ......no fucking way 8)

19. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    eh duitsland ruled :D

nee ik zet gewoon SR of SU achter me naam als mijn nick al bezet is :D

20. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom al deze heisa? Hallo, het is maar een naam, hoor! Het is niet je lichaam, gewoon een herkenningsteken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina