Cool idee al gaat het alleen maar om het 'herkenningsidee'. Als je ergens ver in het buitenland rijdt (met een auto in Real life dus) en je ziet daar nog iemand met een NL's kenteken, dan is dat toch wel 'grappig' altijd vind ik Als je NL toevallig niet mooi vindt staan bij je GT, dan moet je gewoon een aantal spaties extra gebruiken zodat blijkt dat NL een herkenningsteken is en niet echt deel uitmaakt van je naam. Btw het nadeel van clan-namen is dat je een probleem heb als je uit die clan gekicked word, bij NL heb je dat probleem niet tenzij je gaat emigreren natuurlijk En de reden waarom je bij Amerikanen nooit US achter hun nickname ziet staan, is omdat Amerika een reusachtig groot land is en een bij-elkaar-geraapt-zooitje is van allemaal verschillende nationaliteiten en culturen:{ In Nederland is dat al stukken minder
Ik heb me bedacht, ik zet de naam van m'n provincie achter m'n naam: Darkwing OV W00t, dan kan ik teamen met andere overijsselenaren (of hoe je het ook noemen mag), en kunnen we samen ons dialect praten door de communicator!!!!!!! En dan gaan we Friezen, Limburgers en Zeeuwen fraggen!!!!
LOL Anyway, OV slaat nergens op want niemand snapt daar een reet van (uitzonderingen daargelaten) Maarja dat is natuurlijk niet waar, want de kans dat je een aantal NL'ers in een potje tegenkom (van mijn voorbeeld over MM3 ) is heel gering maar als het is een keer het geval is, is dat natuurlijk dolle pret Met Amerikanen, Engelsen, Fransen enzovoorts zul je zowiezo het meeste spelen. Edit: ik zit zelf nog te twijfelen tussen: - XGuus NL - Guus Bok NL Moeilijk...
Mij lijkt het vetter om tegen een duitser of fransman(vooral als je gaat praten) te racen dan tegen een nederlander (tenzij een bekende)
Ja dat lijkt mij persoonlijk ook leuker, maar geloof mij nou maar, tegen en met Amerikanen en Fransen etc. zul je zowiezo verreweg het meest spelen. Alleen als er is een keer veel NL'ers in het potje zitten kun je makkelijk team-uppen, wat mij nog leuker lijkt
In de algemene Ranglijsten zien dat er in de top 100 minstens 15 NL zou wel cool zijn maar ik zie wel of mn naam bezet is:{
Ja lijkt me ook, je praat toch liever met iemand die NL achter zn naam heeft staan ipv iemand met DE erachter
Dan kan je volgens mij beter XBW.nl achter je naam zetten. Want dat NL geldt dan dus alleen voor degenen die op XboxWorld.nl zitten. Maar toch, het is en blijft een leuk idee. En besides, what's in a name? Het is gewoon een herkenningsteken, mensen. Niet je verlichaming van je uiterlijk. En die 2 tekens, die maken toch niets uit?
Helemaal mee eens Maar XBW.nl achter je naam vind ik dan weer net wat te overdreven. XGuus XBW.nl......hmmm naja t kan wel. Met NL blijft je naam OK het zijn maar twee tekens. De meerderheid van de stemmers doet mischien of zeker NL achter zijn naam, 1/5e deel niet omdat zie het idee stom vinden, de resultaten zijn dus vrij positief btw
Ik zet er BE achter Misschien kan er dan af en toe eens een match 'Belgiƫ - Nederland' gespeeld worden. (Er zitten toch redelijk wat Belgen op deze site)
Wel een vet idee, eigenlijk. Kan je elkaar zo herkennen, en het geeft natuurlijk meer kans dat je naam nog niet bezet is. Nou, wie heet er op Xbox Live nog meer Stefander NL?