1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NL achter je naam, ja of nee?

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 20 jan 2003.

?

Hoe denken jullie erover om NL achter je naam te zetten?

1. - Ja want ik vind het een cool idee + handig

84 stem(men)
    33,7%
  2. - Ja want mijn naam is anders al bezet.

25 stem(men)
    10,0%
  3. Misschien wel tijdelijk zoals dat kan bij UC, maar ik weet nog niet of ik in mijn Gamertag NL achter

56 stem(men)
    22,5%
  4. - Nee want ik woon in Belgie

12 stem(men)
    4,8%
  5. - Nee want ik vind het idee stom.

64 stem(men)
    25,7%
  6. - Ik neem geen Xbox Live

8 stem(men)
    3,2%
  1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Cool idee:D al gaat het alleen maar om het 'herkenningsidee'. Als je ergens ver in het buitenland rijdt (met een auto in Real life dus) en je ziet daar nog iemand met een NL's kenteken, dan is dat toch wel 'grappig' altijd vind ik:)

Als je NL toevallig niet mooi vindt staan bij je GT, dan moet je gewoon een aantal spaties extra gebruiken zodat blijkt dat NL een herkenningsteken is en niet echt deel uitmaakt van je naam.

Btw het nadeel van clan-namen is dat je een probleem heb als je uit die clan gekicked word, bij NL heb je dat probleem niet tenzij je gaat emigreren natuurlijk:p

En de reden waarom je bij Amerikanen nooit US achter hun nickname ziet staan, is omdat Amerika een reusachtig groot land is en een bij-elkaar-geraapt-zooitje is van allemaal verschillende nationaliteiten en culturen:{ In Nederland is dat al stukken minder:cool:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb me bedacht, ik zet de naam van m'n provincie achter m'n naam:

Darkwing OV

W00t, dan kan ik teamen met andere overijsselenaren (of hoe je het ook noemen mag), en kunnen we samen ons dialect praten door de communicator!!!!!!! En dan gaan we Friezen, Limburgers en Zeeuwen fraggen!!!!

:+

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daakwiengduck kiek achter juhh! d'r kom zon dommn Limbow aangerenn, frag'm neer!:+

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    oeh donders, ik zal 'm eens ee'm allebasters hard an gort houw'n :D

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    :D LOL :+

Anyway, OV slaat nergens op want niemand snapt daar een reet van (uitzonderingen daargelaten:p)

Maarja dat is natuurlijk niet waar, want de kans dat je een aantal NL'ers in een potje tegenkom (van mijn voorbeeld over MM3 ) is heel gering maar als het is een keer het geval is, is dat natuurlijk dolle pret:)
    Met Amerikanen, Engelsen, Fransen enzovoorts zul je zowiezo het meeste spelen.

Edit: ik zit zelf nog te twijfelen tussen:
    - XGuus NL
    - Guus Bok NL
    Moeilijk...:D

Laatst bewerkt: 21 jan 2003
  6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt het vetter om tegen een duitser of fransman(vooral als je gaat praten) te racen dan tegen een nederlander (tenzij een bekende)

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik doe het alleen als mijn naam die ik wil gebruiken bezet is.

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lijkt mij persoonlijk ook leuker, maar geloof mij nou maar, tegen en met Amerikanen en Fransen etc. zul je zowiezo verreweg het meest spelen.
    Alleen als er is een keer veel NL'ers in het potje zitten kun je makkelijk team-uppen, wat mij nog leuker lijkt:D

Laatst bewerkt: 22 jan 2003
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik doe (als ik een tweede naam krijg)

xbw achter mijn naam :+

10. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet er maar Arjan achter...dan roeleer je :9

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    In de algemene Ranglijsten zien dat er in de top 100 minstens 15 NL :D zou wel cool zijn}:] maar ik zie wel of mn naam bezet is:{

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man, zo'n herkenningspunt. Dan begin je al snel een conversatie. :)

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me ook, je praat toch liever met iemand die NL achter zn naam heeft staan ipv iemand met DE erachter}:]

14. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je volgens mij beter XBW.nl achter je naam zetten. Want dat NL geldt dan dus alleen voor degenen die op XboxWorld.nl zitten. Maar toch, het is en blijft een leuk idee. En besides, what's in a name? Het is gewoon een herkenningsteken, mensen. Niet je verlichaming van je uiterlijk. En die 2 tekens, die maken toch niets uit?

15. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens:cool: Maar XBW.nl achter je naam vind ik dan weer net wat te overdreven. XGuus XBW.nl......hmmm naja t kan wel. Met NL blijft je naam OK het zijn maar twee tekens.

De meerderheid van de stemmers doet mischien of zeker NL achter zijn naam, 1/5e deel niet omdat zie het idee stom vinden, de resultaten zijn dus vrij positief btw:D

16. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet er BE achter
    Misschien kan er dan af en toe eens een match 'Belgiƫ - Nederland' gespeeld worden. (Er zitten toch redelijk wat Belgen op deze site)

17. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Puik idee:cool:

18. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als mij naam bezet is anders niet

19. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een vet idee, eigenlijk. Kan je elkaar zo herkennen, en het geeft natuurlijk meer kans dat je naam nog niet bezet is. Nou, wie heet er op Xbox Live nog meer Stefander NL? :D

20. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het is gewoon cool. :D

Deel Deze Pagina