Daarom, ik bedoel, het is maar een naam, hoor. Het is juist leuk om aan je GamerTag te zien van welke nationaliteit je bent. Kan je eventjes snel een server opzetten met namen die eindigen op *NL.
Helemaal mee eens, op t moment wacht ik op de honderdste vote maar de resultaten zijn behoorlijk positief te beoordelen als je het mij vraagt!
ik ga het wel doen, ik denk dat het cool is als je met andere NLer of BEers in zo'n game sit, goed voor teams in UC ensow
Owja, en als je nou uit die clan gesmten wordt? Je gamertag kan niet veranderd worden Nope, die zullen het niet doen, alleen letters en cijfers. Ja idd, dat is zeker een van de grote voordelen van het NL achter je naam plaatsen
Is wel handig, kan je tegen Nederlanders gamen, weet je ook zeker dat je verstaat wat ze allemaal tegen je lullen
Ja, je moet daarom ook niet je clan-naam erachter zetten he Emigreren doe je toch voorlopig niet (neem ik aan)
Er komt alleen NL achter mijn tag te staan als ie al gebruikt wordt.. Nou is de kans wel groot natuurlijk dat "Nemesis" al gebruikt is.. hmm maar ja ben liever Nemesis NL als dat ik Nemesis849 ben. Desnoods gebruik ik wel Rhadamanthys
hehe het is dan een noodzakelijk kwaad.. als het dan maar geen NemesisNL849 wordt Dan ga ik toch wel iets anders verzinnen
Als mijn nick al in bezet is, zet ik er NL achter, anders niet, je kan Zo-ie-zo je naam in elke game nog aanpassen IVM clans enz... dus ja goed idee!
ik doe wel NL erachter als ik Xbox-live heb.. anders is de kans dat me naam al gekozen is wel errug groot (nee, het wordt geen 'ID&T Rulez' ) Edit: of misschien toch wel.. misschien dat de naam die ik in gedachte heb toch niet zo best bij mij past.. de kans is er namelijk dat je bijv. shootergod heet (zo heet zo'n mannetje hier, maar ik neem dit ff als voorbeeld) en je wordt met alle ragspellen als UC, CS etc. dik afgemaakt, staat dan wel een beetje nep zo'n naam
Ik heb trouwens nog eventjes lopen nadenken over dat immigreren, maar dan zit je natuurlijk weer met die regiocodes. Dus als je toch gaat immigreren, koop je gewoon een nieuwe Xbox . Dus als je NL achter je naam zet, maakt het dus niet uit. Het zijn maar 2 of 3 (inclusief de spatie) tekens, en die naam kan dus nog lang genoeg zijn. En het is natuurlijk gewoon een herkenningsteken. Ik ben tenminste te vinden op Stefander NL.
haha, serieus nagedacht over emigreren maar stel dat je naar - ik zeg maar wat - canada emigreert. Dan ben je nog niet gelijk canadees, toch?!? Dus dan maakt het toch niet uit of je NL nog achter je naam hebt staan, is dan juist apart! En je Xbox neem je gewoon mee, evenals je PAL-televisie, en je games bestel je gewoon van dvdcrave.com, niks aan het handje dus.