Ja hoe vaak is dat al niet gezegd.... En het vooroordeel dat mensen met NL achter hun naam n00bs zijn is onzin en daar ik wel wat verandering in brengen
Zal ik met UC wel even bewijzen... Kom maar op als je durft, 14 maart is de datum dat alle gamers van de hele wereld kunnen zien hoe 'goed' ik wel niet ben...
Ik zit in clan soepstengels.... geen speciale tekens? mogen spacies? hoofdletters? dan ist Domme Zebra llSOEPll l=een "L" ipv [
damn, volgens mij wordt mijn ass helemaal gekicked met UC....ben niet zo goed, heb hem een keertje gehuurd, moet hem nog kopen, maar dat komt volgende week. Mijn aars zal ook wel kicked worden met Mechassault, maar dat zal wel wat minder zijn, want daar ben ik wel wat beter in
lek dat iedereen elkaars ass ga kicken maar je moet wel teen geoefende amerikanen spelen die al een poosje bezig zijn he hahahaha!!
jij speelt toch mechassault bijvoorbeeld ook via system link of xboxconnect, das hetzelfde als via xbox live......
ik denk dat het anders is... mechass via live is continu potjes spelen en steeds tegen een volle bak mechs... das heel anders als dan weer een potje met zn 2en en een half uur later weer een paar potjes met zn 5en