1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[NL] AR Gaming LAN 25-26-4-09

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GomoRra, 25 mrt 2009.

  1. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    om maar even in te haken op al deze verhalen en verder te gaan met verkeerd typen.

    ik stop met het organiseren van dit soort lans.

    ik heb geen enkele keer het nivo kunnen halen wat ik voor ogen had en ook financieel is het niet interesant om verder te gaan.

    argaming blijft wel bestaan maar gaat zich richten op online tournaments en het verslag doen van lans in binnen en buiteland.

    verder ga ik ook kijken hoe ik een event als the party en campzone interesanter kan maken voor xbox360 en ps3 gamers.

    ik wil graag iedereen bedanken die de afgelopen jaren op mijn lans zijn gekomen.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank God:cool:
     
  3. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast hou je smoel man Johan heeft er ziek veel tijd en moeite ingestoken en dit x liep het allemaal best wel goed. Dingen die fout gaan zijn vaak omdat de gamers zelf zig fokking arrogant en asociaal gedragen en niet meehelpen maar wel zien wanneer ze weer is aan de beurt zijn enzo!

    Johan bedankt voor de vette toernooien!:thumbs:
     
  4. Towel

    Towel Guest

    The DOA God...... pfff..... jongeman, je weet toch wel wie ik ben? (zie mijn onderschrift)

    Johan, ook van mij krijg je de welgemeende respect voor al je moeite die je in het tournooi heb gestopt! Ik vond het nieteens zo slecht, alleen jammer dat ik niet van tevoren wist dat het maar 1 dag zou zijn....
     
  5. Cun x Tiger

    Cun x Tiger Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt iig gebruik gemaakt, ik had zegmaar niet echt een superdag, woon zelf in eindhoven dus stad in was voormij zegmaar normaal dus daaruit was het die 60euro nog niet waard.. en niet wezenslapen/lannen dusja kon niet echt de dag plukken ;), maar ik ga zowiezo proberen me geld terug te eisen.
     
  6. dSis

    dSis Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het organiseren van de toernooien en succes verder
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het geld.
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de gratis headset...
     
  9. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou poeeh. Ik zie veel ???
     
  11. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je ziet veel... Je ziet, vergelijken met waar dan ook op het internet, 'veel' info op een rij/filmpjes over deze LAN. Het is de bedoeling dat AR Gaming LAN results info daar verzamelt wordt. Bedoeld voor mensen die niet 100 topicpagina's willen doorlezen (hier en op H3F.co.uk) om erachter te komen wat alle resultaten waren van deze LAN. 'Uitgrebreid' haal ik tussen de haakjes vandaan zodra de info meer aangevuld is.
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Ach netjes xorta, tenminste iemand die de resultaten neerzet.

    Gotsie wat was ik naar de tering zeg, echt een wrak! Overigens snap ik niet helemaal het doel van het laatste filmpje, waar je alleen onze koppen ziet haha.

    Ik ben wel mooi trouwens....
     
  13. Basjee-XBOX360

    Basjee-XBOX360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat jullie allemaal zoveel respect hebbe voor johan. Hij heeft wel altijd zijn best gedaan om een goed toernooi te organiseren. Dat van de game scene in Nederland niks te maken is, ligt misschien aan al die mense die alleen maar lopen te zeiken en daar kan johan ook nisk aan doen
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou poeeh. Ik had een close-up van jou superstar kop willen zien. Weet ik eindelijk wie er altijd zo cool is online. Zie je die 7 min lang helemaal geen zak 8)

    Edit: IEELSSS
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is het dan:)?
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk de mooiste, dat zegt hij toch altijd. Heb gehoord dat hij op superman en robin hood samen lijkt.
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Superman lijkt wel een beetje op me, dus met deze tip moet het niet moeilijk zijn om mij te vinden. Overigens wordt mijn beeld veel gevolgd, dus je kunt er kwa halo ook nog wat van opsteken!
     
  18. Gimbly

    Gimbly Guest

    Ho1 william. Ik zat dus op een mooie ochtend me te vervelen. Dus kwam ik naar dit forum. 1 jaar geleden was dit account denk ik een jaar gebanned. En ik verveel me dus ik dacht laat ik hier is een mooie post maken. O en ik ken iemand die hetzelfde klinkt als jouw door de headset echt vet[JvS]. Nou ik ben naar de stad lateR.
     

Deel Deze Pagina