ja kan tog zegge dat je voor 1 dag blijft betaal je ma 10 euro en slaap j er gewoon die vinde je tog niet..
dat heeft heel simpel met rechtgeving te maken . vanaf 18 ben je veratwoordelijk voor jezelf voor die tijd je ouders / voogt .
ind + ik denk dat het slapen op een betonnen vloer niet egt prettig is. of wou je zeggen dat met slaapspullen voorbij de kassa probeert te komen voor 10 euro
ik check vrijdag avond laat voor het laatst mijn rekening en iedereen die betaald heeft zet ik dan op betaald bij de username . als het goed is krijg je ook een betalingsbevestigings mailtje . ik zit zelf bij de kassa. dus het moet altijd goed komen. op vrijdag 24-4 check ik mijn rekening voor het laatst daarna geld dit : alles wat na deze datum nog binnen komt zal direct na het evenement worden teruggestort op je rekening. Een printscreen van een betaling wordt NIET als betaling geaccepteerd bij de entree. Wel is het nog mogelijk om aan de deur te betalen.
Is het mogenlijk die 20 euro voor de ARgaming halo 4v4 te betalen die 20euro p.p? Bankrekening is geblokkeert :']
de rest heb je dan al via bank ? ik weet niet of jullie blijven slapen op de lan / the party ? zo niet is de entree 40 pp .
Denk dat ze aan de deur betalen anders zouden ze niet zeggen: wij die 80 euro contant aan de deur betalen (4*20 aan de deur)
voor The Party 7 ding ofso Lan zelf hebben we al overgemaakt enzo , slapen weten we nog niet (ik woon zelf in eindhoven) maar die kans is er dus wel als het gezellig is DUs ja die van 40 euro hebben we al p.p betaald alleen van ARgaming 4v4 niet
Wie van jullie weet al zeker dat ie 1ste gaat worden? Ik ben daar één van, en omdat ik dus al zeker weet dat ik die 150pp + headset ga winnen, heb ik alvast de plaatselijke recreatiecenter opgebeld voor een reservering voor avondje bowlen met mijn vrienden!
Wou zo graag heen, maar ja ik ben 15 en 2 van me team die ook wouden ook en ik woon in overijsel... Ach volgend jaar ben ik er zekers
je mag gewoon na binne hoor als je 15 bent en Johan hoelaaat gaan de deuren dicht daar savonds want we gaan uit daar geen zin dat om 5 uur dan de deur dicht is
Lars, Towel heeft het over het plaatselijke recreatie center, deze zal dus zijn in Eindhoven en niet in Venlo!