1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] No DNS serveraddresses were received... Ik snap het niet meer hoor...

Discussie in 'Games' gestart door Prikkie, 22 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je ook windows ME of XP hebben. In de edities daarvoor zou internet delen nog niet worden ondersteund. Weet jij dat misschien Macouno?

2. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even en jullie weten welk merk pc ik heb8)

3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Internet Connection sharing is niet ondersteunt in win98 en ouder, win2000/winME/winXP dus wel, En eigenlijk was winME daar vooral een test voor, pas sinds XP is windoze echt geprogrammeert voor internet verkeer en netwerken. En we zijn eindelijk ook van dos af.

Ehm... compaq? LOL

Maarre Prikkie... deze planet pagina bedoelde ik dus... bedacht me net dat ik die ook al in die andere thread staan had:
    http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/64.shtml#speedtouchhome

4. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man, ik had hem al gevonden op je andere link!

Ga morgen spullen kopen... maar ik twijfel nog wat te doen...

Ik denk dat ik het beste een nieuwe modem kan kopen, anders hou ik gezeur met die TOUCH ALCATEL....

Anyway ik ben het zat en ga nu pitten...

Latersss

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Een router werkt dus niet, en is nog een dure oplossing ook. ICS is de oplossing (tenminste, zo heb ik het opgelost :)), en waarschijnlijk ook de goedkoopste. Voor een prikkie (hoe toepasselijk :)) heb je een netwerkkaartje, die druk je in je pc, crossed cable ertussen (let op: dit moet dus crossed zijn, een gewone zoals van je modem naar je pc werkt dus niet), ICS aanzetten (gaat heel eenvoudig in Win XP) en het draait als een tiet. Je moet alleen wel je pc aan hebben staan en daar een verbinding op gemaakt hebben als je online wilt met je Xbox, maar dat mag het probleem niet zijn, lijkt mij.

Voor meer informatie over hoe je ICS installeert (voornamelijk gericht op Windows XP), klik hier voor een handig stappenplan.

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing... dus je hebt ook mxstream ADSL comfort met een speed touch home alcatel modem en xbox via ICS???

En heb jij dan geen problemen met downloadable content zoals de mensen in de thread die ik hier boven noemde? En ook geen problemen met verbinden met "whacked"??? zo niet dan wil ik graag weten wat je instellingen zijn... want er zijn een boel mensen die dat probleem wel hebben.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jep, heb ik, met HccNet ADSL.

Downloadable content heb ik nog niet geprobeerd, Whacked ook nog niet, maar wel met de volledige versie van MechAssault. Ik heb het al eens eerder gevraagd, toen wist niemand het antwoord:

De demo-versie doet het perfect bij mij, maar zogauw ik met de volledige versie van MA probeer te connecten met Xbox Live geeft ie een error. Eerst probeert ie een update van m'n dashboard te doen (die er allang opzit), en daarna geeft ie de melding: "could not connect to Xbox Live" of iets dergelijks.

Dus het ligt aan m'n modem en aan het feit dat ik ICS gebruik?

8. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar lijkt het wel op. Ik heb, net als een aantal anderen, ook die Alcatel modem met ICS en kan ook de update niet downloaden.

Microsoft is er in ieder geval mee bezig. Je zou nog even de helpdesk kunnen bellen (als je dat nog niet gedaan hebt). Het is inmiddels bij Microsoft een bekend probleem, maar ze hebben nog niet gezegd dat het zeker aan de modem met ICS ligt. Bij de helpdesk hebben ze een standaard vragenlijstje wat ze met je doornemen wat je instellingen precies zijn. Ze hebben mij gezegd dat ze contact zouden opnemen wanneer ze een oplossing hebben.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm er is een centrale topic Planet ... en volgens mij hebben meer mensen dit probleem gehad ... als het gaat om de Alcatel modem daar is ook een centrale thread over...

dus ik sluit deze. Mocht het gewenst zijn om deze te heropenen meld het mij dan even

Thnx Fardo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina