LE? Is het een retail game dan? Om de een of andere reden dacht ik altijd downloadable. Hoe dan ook, beste game ooit. Nu al
Dat denk ik ook, maar als beste game eva...... Moet je dus ook een Limited edition uitgeven he ;-) Hoe dan ook, ze krijgen zeker weten mijn euros.
Klopt, die je pas 2 maanden later in de bus kreeg. ^ Child of Light zijn de ubisoft ontwikkelaars toch? Dan kan ik het namelijk begrijpen, dat men een deluxe editie uitbrengen.
Holy mother of games dit is eigenlijk de game waar ik al heel mijn leven op wacht. Beter wordt hij goed!!!!
Vraag mij nog steeds af hoe uitgebreid de besturing van het simulatie gedeelte gaat worden op de controller. Of wordt het meer een arcade gericht zoals Ace Combat, maar dan in de ruimte?
Jeeeeezus. Dit moet gewoon op de One beschikbaar zijn. Dit is zo'n game waarvoor je een PS4 aanschaft. Helaas doen de PS titels zelden wat voor mij, dus het zou een dure grap zijn
No Man's Sky is tijdelijkse PS4-exclusive No Man's Sky is tijdelijk exclusief voor PlayStation 4. Daarna komt de game naar pc. Dat wordt bevestigd in een interview met ontwikkelaar Hello Games in Edge. Het is niet bekend hoe lang de indiegame exclusief blijft voor de PS4. Het is sowieso nog niet bekend wanneer de game uit moet komen. Wat ons betreft is het vooral belangrijk dat Hello Games zijn tijd neemt voor deze veelbelovende titel. Een haast oneindig universum waarin je ontelbare planeten kunt bezoeken klinkt namelijk als veel werk, ook al worden alle omgevingen random gegenereerd.
De One gaat dus niet gebeuren, door de 'leuke' regeltjes van MS over Indies. (aka mag niet eerder op een ander platform uitgebracht zijn wil het ook op de Xbone komen)