Same here. Ben alleen beniewd of de veranderingen die ik teweeg breng op een planeet ook doorwerken in de game van anderen, dus als ik op dag 1 op een planeet een uur lang bezig ben een gigantische krater te veroorzaken door non-stop in de grond te schieten, of die info dan vervolgens ook doorgevoerd wordt online en als anderen op dag 2 toevallig ook op die planeet komen, ze maybe mijn krater zullen zien...
Jep zag dat toevallig net in een interview staan. Edit: zelfde interview staat dat ze dan toevallig in de zelfde datashare lobby moeten zitten. Dacht al dat het te mooi was om waar te zijn
Ik heb de limited edition al een tijdje in de pre-order. Maar mijn hype level is ook ergens rond de 0. Voor mijn gevoel is het erg stil rondom deze game. Dus ja, ga eerst even de reviews afwachten.
Als men bv een enorm gat maakt in een planeet, of een ruimtestation weg blaast dan is dat voor iedereen een feit. Kleinere veranderingen zijn niet permanent. Tenminste dat hoorde ik Sean zeggen in een interview.
Stilte hier op XBW misschien maar bv in verschillende FB groepen is het echt niet rustiger geworden. Ik hoop dat de game niet overhyped is.. Maar dat zal pas merkbaar zijn na de release.
Las ook dat stukje, maar twijfel, we moeten het maar zien.. of niet.. lijkt me sowieso onmogelijk om te vinden waar jij bijvoorbeeld bent geweest Olijke en een enorme krater heb gemaakt. Planeten zo groot als aarde... dat wordt one hell of een zoektocht.
Ik ben al blij om het ontdekken en rondvliegen. Schieten etc hoeft niet voor mij. Tussen alle andere spellen door zie ik No Man's Sky als de perfecte 'zen' game om weer tot rust te komen en alles kalm te ervaren. Ik heb er zin in...
No Man's Sky is maar 6 GB groot No Man's Sky is maar 6 GB groot op disk. Dat is opvallend, omdat veel games tegenwoordig tussen de 20 en 50 GB groot zijn. Daarbij laat ontwikkelaar Hello Games weten dat het wel al aan een update werkt. het is niet bekend of het om een patch gaat die meteen op de release van 10 augustus uitkomt, of een update die later na de release nog uitkomt. Volgens Hello Games is het grootste gedeelte van de ruimte op de disk bedoeld voor audio in de game. Vermoedelijk heeft de ontwikkelaar de game zo klein gehouden doordat het grootste gedeelte gegenereerd wordt tijdens het spelen. De precieze reden is echter niet bekend. De game komt op 10 augustus naar PlayStation 4 en pc.
Mjah, hype vind ik echt een persoonlijke verantwoordelijkheid. Ik heb zin in de game, en ik denk ongeveer wel te weten wat ik kan verwachten. Ik heb niet het idee dat dit de allerbeste gaafste mooiste leukste game ooit zal worden, maar idd gewoon een aardige 'zen-game' om je soms even een paar uur lekker in te verliezen. Heerlijk. Beetje rondhobbelen op een planeetje, beetje vliegen met je vliegtuigje, soms even schieten op iets, etc.
Precies. Hoe fijn. Ik verwacht ook niet heel veel hoor. Gewoon een lekker op de rug zit game. Alles mag niets hoeft.
Deze game lijkt me vooral leuk om af en toe eens op te starten en lekker relaxed en spaced rond te struinen... Heb er wel zijn in!
Denk eerlijk gezegd dat ik hier wel vele uurtjes in kwijt kan, aangezien ik helemaal genezen ben van Destiny (thank God), heb ik hier dus genoeg tijd voor. Verwacht ook wel dat Hello Games regelmatig content toevoegd voor in de werelden om te doen. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Ben alleen benieuwd of die planeten net als Aarde ook verschillende gebieden hebben, dus dat de evenaar compleet anders eruit ziet als de noord-pool, en dat je dus grote steppes hebt, oerwouden, vulkanen, woestijnen, etcetc...