Kan mij niet voorstellen dat elke planeet maar 1 soort gebied heeft. Maar zou kunnen natuurlijk. Sowieso is er een dag en nacht cycle. De planeten draaien om de ster en om de eigen as. Planeten die verder van de ster af staan zijn koud en die dichtbij staan warm. Ook is er zogenaamde goldylock zone. Zeg maar de zone waar wij met de aarde inzitten.. Ben echt super benieuwd.. Nog even geduld..
Dat is balen! Dan heb ik alles al ontdekt als je terug bent.. Geen zorgen ik noem een planeet wel Gakkie. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Dat is mooi kaloten inderdaad. Ik heb dan vrij. Heerlijk los in deze game. Nou maar hopen dat het ook echt gaaf is hahaha.
Fight video is geleaked! Als je kijkt op 27 sec dan zie je dat degene een missie/event aan het uitvoeren is, zullen wel van die mini missies/events zijn maar wel tof dat het hierbij ook echt in de bevestigd is. hypelevel is inmiddels over 9000! Afgelopen weekend veel filmpjes gekeken dus kom maar op met die game .
Jups zag hem ook vanmorgen. Al hoeven die space battles voor mij niet zo. Maar je kunt doen en laten wat je wilt dus je hoeft dat niet te doen. Zo af en toe wel geinig natuurlijk. Voor mij mag die ook wel komen ondertussen..
Battles misschien als afwisseling, maar ik ben er ook geen fan van. Laat mij maar landen op een planeet en exploren. In sommige filmpjes sta ik er echt van te kijken hoe mooi de schaal wordt weergegeven tijdens de landing. Planeten lijken soms echt heel groot te zijn. Met mijn neurotische drang om alle hoekjes en gaatjes in games op een oude mannen tempo te onderzoeken, denk ik dat ik niet verder kom dan twee planeten in dit spel Nu maar hopen dat het spel ook echt op 10 augustus uit mag komen. http://m.telegraaf.nl/digitaal/games/article/26250451/nl-s-patent-bedreigt-no-man-s-sky
Die Jeroen Sparrow ziet er uit als de doorsnee witteboord-crimineel btw. Anyway, op launch-day dan maar de fysieke release kopen, en mocht ie later dan alsnog uit de handel genomen worden, dan heb je in ieder geval een collector's item...
Vind het maar raar, 20 dagen voor de release gooien ze dit online? waarom doe je dit niet bijvoorbeeld een half jaar geleden of een maand geleden? Ik heb het idee dat het een beetje vragen is om aandacht. Naar mijn weten kun je wiskunde niet patenteren, heel vreemd bericht dit.
Het is ook vragen om aandacht en precies goed getimed. Berekend dus. ;-) Wiskunde kan je niet patenteren, maar software wel.
Ik weet niet wat ik er van moet maken... Maar knijpen doe ik het toch een beetje. Al zou het wel vreemd zijn zo voor de release. Ze wisten natuurlijk al veel langer dat Sean en zijn kornuiten bezig zijn met die formule, (lijkt mij)
Neem aan dat je niet bedoelt bij Wiskunde? overigens heeft Sean Murray de Superformula gebruikt voor zijn game, deze heeft hij in zijn eigen game uitgewerkt. Is nog altijd een wiskundige formule en daar kun je geen patent op doen (was geen software). Denk dat het allemaal wel meevalt, en de game komt gewoon uit in augustus. @Olijke Poffer uiteraard, Sean heeft in februari al toegegeven dat ze de formule gebruiken, en in dat verhaal staat ook dat ze al een aantal keer contact hebben gezocht met Hello Games maar geen antwoord (volgens hunnie) Het was wachten totdat de game voltooid was en begon met de productie want dan kunnen ze niet meer terug. en moeten ze wel "praten". Zal zoals ik eerder zei wel met een sisser aflopen.