1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ziet er prima uit idd. Hoop wel dat de PS4 versie er zo goed uitziet als in deze filmpjes, want er waren voorheen nog wel eens berichten dat ze wat problemen hadden met de PS4 versie vergeleken met de PC versie.

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik weet het wel zeker. Ik heb genoeg filmpjes gezien waarin Sean speelde op een PS4 en die liepen allemaal vlot en zag er gewoon zeer goed uit.

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik hoop het. Ik herinner me nog wel eerdere filmpjes waar flink wat pop-ins/ups waren te zien, dus dat ging toen nog niet helemaal geweldig, maar hopelijk is het nu allemaal geweldig.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik denk dat ik de rest van het jaar geen games meer koop :) Bij ieder filmpje krijg je inderdaad steeds meer zin om zelf aan de slag te gaan met dit spel.

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mwah, ik wissel games sowieso altijd wel af, ipv dat ik 1 game steeds onophoudelijk speel. NMS komt er zeker dag 1, maar sowieso komt PES2017 (of wellicht FIFA17) ook wel in huis, en waarschijnlijk ook Final Fantasy 15 (Japanse stemmen!) en nog wat andere games. Ik probeer de komende weken gewoon een beetje door mijn backlog te gaan, zodat er weer ruimte ontstaat voor een paar nieuwe games. Moet sowieso ook nog een aantal oudere must-haves kopen, zoals Bloodborne en Ratchet & Clank en Dirt Rally. Oh, en dan zijn er dus ook nog de games als Deus Ex en wellicht Mafia 3.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Screens van het menu:

Yi-Long, AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt zoveel zin in deze game. Ik denk ook dat Sean steeds maar een klein beetje heeft laten zien. We zullen waarschijnlijk nog heel veel gaan ontdekken.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ziet er inderdaad wel erg gaaf uit allemaal. Zo jammer dat dit en exclusive is. :'-(

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad en daarom maar een PS4 gekocht...

Rienbu, MAD 1976 en Mallakai vinden dit leuk.
  10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik wacht even af op reviews/ervaringen. Heb het niet allemaal gevolgd maar ziet er wel geinig uit van wat ik tot nu toe gezien heb. Ik hoop dat het die 60 euro dubbel en dik waard mag zijn :cool: Mocht het wat tegenvallen wat betreft inhoud dan pak ik hem misschien stiekem voor 48 in een keyshop :rolleyes:

WinterBase vindt dit leuk.
  11. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik maak je dan nog liever de 12 euro over die je daarmee bespaart. Lees je eens in over de keyshops. Heel veel keys zijn van gestolen credit cards die uiteindelijk een chargeback vragen aan de developer. Developers roepen zelfs dat ze liever hebben dat je hun game pirate dan dat je je key koopt bij van die schijtsites als G2A.

Kijk hier eens voor een samenvatting mbt gezeik over G2A (en dus ook soortgelijke sites):
    https://www.reddit.com/r/GlobalOffe...twitter_whats_wrong_with_them_g2a_wtf/d5mh0ue

Uiteraard is het sowieso niet juist, maar als je dan toch 12 euro moet besparen doe het dan bij een dev als EA of Acti ipv een kleine indie studio.

Met betrekking tot de game: Die Trade trailer _O_. Denk dat ik al weet waar ik het meeste tijd in ga steken. Menuutjes zien er ook lekker Destiny uit. Zin in!

Laatst bewerkt: 23 jul 2016
    Servantes en Mallakai vinden dit leuk.
  12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat is ook wel weer waar. Dan is het eerlijker om hem via Steam te kopen en een refund aan te vragen als het niks is.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ziet er wel super uit zeg. Jammer dat ik voorlopig nog geen PS4 heb.

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zeker, al weet ik nog niet wat voor job ik ga kiezen. :D

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Toch wel heel benieuwd naar deze game. Het zag er allemaal wat doelloos en saai (niet qua gfx) uit.
    Maar met de laatste trailers heeft de game veel meer vorm en structuur laten zien en ik zou liegen als ik zeg dat het er nog steeds saai en doelloos uit ziet.
    Ik hoop heel erg dat de game het goed doet.
    Nog steeds niet zeker van aankoop maar als de reviews en user response goed zijn dan ga ik 'm zeker proberen.
    Ik hou van exploren!!

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Of het saai is weet ik niet maar het hele concept is zo gaaf. Even een uurtje ontspannen rondvliegen. Dingen zien die nog nooit door iemand is gezien, plekken bezoeken waar never nooit een mens is geweest of zal komen.. Ik heb er zin in. Niks moet alles mag.

AnubisNefer en Rienbu vinden dit leuk.
  17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Precies!! Het voelt aan als een ontspannen game.
    Heel nieuwsgierig iig

Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het wachten op de release voelt allerminst ontspannen ;) Wat wel relax is, dat ik dan precies vakantie heb, dus dat komt goed uit.

Rienbu vindt dit leuk.
  19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben blij dat ik mijn Limited Edition pre-order heb laten staan. Hype level was gedaald. Maar de laatste videos zien er erg goed uit.

Eerst ABZÛ spelen op 2 aug (gepre-orderd in de US PS Store)... een week later No Man's Sky....

Laat Augustus maar komen ! :D

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tsja, ik koop al meer dan 5 jaar bij keysites en heb nog nooit problemen gehad, het kan dus makkelijk. Bovendien kan je altijd een claim indienen bij PayPal binnen 180 dagen geloof ik.

Deel Deze Pagina