PlayStation Plus niet vereist voor multiplayer-functies No Man's Sky Spelers hebben geen PlayStation Plus nodig om toegang te krijgen tot de multiplayer-functies in No Mans Sky. Ontwikkelaar Hello Games liet dit weten in reactie op een vraag van Game Informer. Volgens de makers is de kans op contact met medespelers dusdanig klein dat de game door Sony wordt gezien als een singleplayer-ervaring. Eerder liet Sean Murray van Hello Games al doorschemeren hier zelf ook op deze manier over te denken. No Mans Sky komt 10 augustus uit in Nederland voor PlayStation 4 en pc.
Had eerlijk gezegd ook wel verbaast geweest mochten ze wel hier plus voor vragen, maar anyway goed dat het niet vereist is.
Mooi had het juist wel verwacht terwijl ik al maanden geen ps+ meer heb en dat ook niet echt hoef. Dit is voor mij wel goed nieuws dus
Jups same over here, ik heb het wel maar ik weet niet of ik het ga verlengen. Doe er te weinig mee eigenlijk en voor die paar gratis games hoef ik het niet te doen.. Verder Game ik weinig online.
Blijft toch apart. Een game die zo groot is dat de kans klein is dat je elkaar tegen gaat komen, terwijl het waarschijnlijk door een heleboel mensen gespeeld gaat worden. Bijzonder project
Jep, heel bijzonder. Miljoenen mensen zullen de game spelen en je kunt het je eigenlijk niet voorstellen dat mensen gewoon elkaar niet zullen tegen komen, ik verwacht overigens ook niet dat ik iemand tegen zal komen tenzij het in het space station is (of afgesproken werk), maar als je zulke grote planeten heb waar je overal kunt landen dan zie ik dat gewoon niet gebeuren. inderdaad zoals je zegt een bijzonder project.
Kun je nagaan hoe groot het is. Ik denk dat men pas werkelijk beseft hoe groot het is als we los kunnen gaan met deze game.
Zo groot, maar toch ook zo klein met zijn 6GB Spoiler Yep, ik kijk er al naar uit om lekker te chillen in space
Hij bedoeld denk ik de mensen die het spel in de PS Store hebben gepreorderd. In de US store kom je trouwens voordeliger uit. Maar dan kan je wel pas om 06:00 spelen (dan is het 00:00 aan de oostkust van Amerika). Paar keer gehad dat ik dacht, lekker om 00:00 spelen. Kon ik uiteindelijk pas om 06:00. Ik heb zelf de limited edition gepreorderd. Koop 3 kwart van mijn games digitaal. Maar voor vette limited editions maak ik vaak wel een uitzondering.
Gaan ze die dag niet staken? Game inderdaad zelf digitaal gehaald, denk eerlijk gezegd niet dat ik hem ooit door verkoop, al kan ik me voorstellen dat @AnubisNefer het voor het hoesje haalt
Blijft een dilemma; is een game die ik waarschijnlijk heel vaak op zal willen starten, dus dan is digitaal wat fijner, maar voor zo'n belangrijke game is een fysieke versie ook niet verkeerd natuurlijk. Hangt uiteindelijk denk ik een beetje af van de prijs; als er een mooie prijs is voor de fysieke versie dan ga ik voor fysiek, en anders gewoon digitaal. Ach, 1st world problems...
Ik ga altijd voor fysiek. I love me so special editions en als ik 50 plus uit ga geven, wil ik er ook iets fysieks voor terug. Het is makkelijk dat geef ik toe, maar ouderwets moeite doen en een disc in de console stoppen is toch echt mijn ding. Ik speel alle digitaal gekochte games op een of andere manier minder dan fysieke games.
Ik speel ze juist vaker wanneer ik ze gewoon op mijn HDD heb staan (digitale versie, dus geen disc nodig), want makkelijker om even snel op te starten. Heb nu MGS5 er bijboorbeeld in, als disc, en daarom dus al 1-2 weken geen Pro Ebo (disc) meer gespeeld, want geen zin om weer te wisselen. Extreem lui natuurlijk, maar goed, als ik nu PES er weer in doe, dan weet ik ook meteen dat ik dan MGS5 weer laat liggen...
Ik koop sowieso de meeste games digitaal. Vind het nice dat ik niet hoef te disc swappen.......vooral bij MP games merk je meteen hoe relax het is dat je gewoon met 1 knop snel een spel kan opstarten. Zo zijn er voor mij nog een aantal voordelen aan digitaal. Ach ja, ieder zijn ding... Daarnaast koop ik ook veel games via de flash sales uit de US store. De digitale aanbiedingen worden naar mijn mening steeds beter. Limited Editions van spellen die ik écht graag wil haal ik soms nog wel fysiek. Ook heb ik alle Resident Evil games op de PS4 fysiek gehaald aangezien ik al sinds ik game fan van de franchise ben (RE0, RE1, RE5 en RE6 zijn allemaal weer heruitgebracht voor de PS4, en RE4 komt volgende maand uit)...hoe hard ze de franchise ook hebben verneukt...ik blijf het kopen Maar voor de rest is het voor mij alleen maar digitaal. Heb zelf The Order 1886 digitaal gekocht voor €60 op day 1 (grootste digitale miskoop) P.S. Zat er ook aan te denken om No Man's Sky digitaal te halen (het is denk ik toch een game die je voor lange tijd gaat spelen). Maar die Limited Edition zag er te slick uit. Daarnaast was hij in de VS ook binnen no-time uitverkocht. Dus toch maar voor fysiek gegaan.
No Man's Sky op pc mogelijk paar dagen uitgesteld Het lijkt erop dat No Man's Sky wereldwijd een paar dagen is uitgesteld voor pc. De verschijningsdatum voor pc is nu 12 augustus in plaats van 10 augustus, volgens de officiële website. No Man's Sky komt volgende maand naar PlayStation 4 en pc. Het was in eerste instantie de bedoeling dat beide versies tegelijkertijd verschijnen. Hoewel het nog niet officieel bevestigd is, lijkt het er sterk op dat de pc-versie vertraagd is van 10 augustus naar 12 augustus. Deze datum is namelijk sinds gisteren veranderd op de officiële site van No Man's Sky. De verschijningsdatum voor PlayStation 4 blijft onveranderd. De game komt in Europa op 10 augustus uit.
Gelukkig dat het op PS4 niet uitgesteld wordt...laatste week van mn vakantie verdomme. PC geeft niks.