Dat is wel een beetje de grote vraag natuurlijk, heb zelf het idee dat we nog maar weinig verschillende dingen gezien hebben omdat de ontwikkelaar niet teveel wil spoilen maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Dat maakt het wachten ook wel spannend i.p.v. de 10e Assassins Creed waarin je precies weet wat er komt.
Ik denk dat het juist steeds anders is en dat we juist weinig te zien hebben gekregen. Ik geloof echt in deze game.
Gezien de previews met dezelfde planeten geloof ik dat we nog niet 1% van de mogelijke planeten en levensvormen gezien hebben.
En daar ben ik blij om. Ik irriteerde me in het begin met gameplay beelden erg aan steeds dezelfde planeet, maar dat is alleen maar goed. Hoe kut is het met dit soort game, dat je de helft al gezien zou hebben voordat de game uit is? Fuck, zelfs 10 zou al teveel zijn. Lijkt mij dat je dat ook niet moet willen...dan verneuk je het grootste pluspunt van deze game; zelf ontdekken!
Verschilt per regio. Bij de een staat inderdaad 12 aug, bij de ander niet. Bij ons in NL staat gewoon nog 10 aug.
Kerel die de game voor 1250 usd heeft gekocht via ebay gaat het over een paar uur streamen op http://www.dailymotion.com/daymeeuhn
Ik twijfel nog. Dus als je hem hier niet plaatst zou ik PM wel waarderen, kan ik even stiekem gluren.. edit; ah je hebt hem al erbij gezet.
Ik ga hem absoluut niet kijken. Alles dat je moet weten is in de trailers laten zien en verder wil ik alles voor het eerst ervaren.
Same. Bovendien gun ik dat soort debielen (2000 dollar voor een game anderhalve week eerder te kunnen hebben? retard) de kijkers niet. EN lijkt mij dat zijn stream vrij snel uit de lucht gehaald zal worden....
Hoorde dat die man van Dailymotion een video heeft staan van de credits en de intro. Dat gaan we natuurlijk niet bekijken..
Klopt.. Ik heb even gekeken of het waar is. Gauw weer uitgezet. Ik lees in een NMS FB group dat er niet veel gebeurt of te zien is buiten de intro, maar dat wil ik zelf meemaken. Disc er in en genieten. Niet zien bij een gek die nu al streamt. Hij zal zijn psn account wel snel in de shredder zien belanden denk ik. Duidelijk zichtbaar wie dit is. Niet echt slim natuurlijk.
Mooie tweet van Sean Murray zojuist ; We’ve spent years filling No Man’s Sky with surprises. You've spent years waiting. Please don't spoil it for yourself . Gelijk heeft hij! Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk