Mijn punt is dat tmnt en Ghostbusters aangehaald worden. Nagenoeg niemand die dat soort rommel speelt
Dit is natuurlijk geen geld voor zo een grote wall banner. Ben benieuwd of het wat is. Heb er wel een mooi plekje voor. Kleuren en stijl van dit plaatje passen perfect in mijn gaming kamer
Ach ja, het blijft de mening van 1 persoon Ben erg benieuwd naar de reviews. Als het echt een bagger game blijkt te zijn (wat ik betwijfel). Kan ik hem altijd nog verkopen. Die gast heeft ook al de platinum trophy gehaald (in 2 dagen en 17 uren) http://psnprofiles.com/trophies/5155-No-Mans-Sky/Consolitude Die is keihard aan het no-lifen geweest...
Ga je zoveel betalen voor een game...ga je erdoorheen rushen...tis maar hoe je je game wilt spelen. En daarmee meteen een punt wat velen vergeten door puur naar de tijd kijken van uitspelen. Veel games zijn snel uit te spelen, zelfs games als Fallout, Mass Effect...maar je slaat gigantisch veel over als je op die manier speelt. Kan natuurlijk dat je dat leuk vind, maar ga niet iemand die door de game rushed zijn speeltijd als feit zien.... Ik ga lekker exploren, planeten en wezens van mooie namen voorzien ().....ik neem de tijd.
Psies! Lekker sloooooooow! En 'alles' doen. En pas als ik het echt beu wordt eens nadenken over dat 'center of the universe'
Ik ben al aan het kijken naar een nieuwe PS4, voor deze game. Nog tips waar ik op moet letten qua CPU o.i.d.?
Beste wat je imo momenteel kan doen is: http://www.mediamarkt.nl/nl/product...ate&utm_campaign=regulier&utm_content=2432892 1tb, 2 controllers en Uncharted erbij voor 400- Euro.
Laatst zag ik een leuke deal; PS4 met Uncharted 4, Overwatch en 2 controllers.... voor €369. Weet alleen niet meer waar ik het zag. Als je niet zo veel games gaat spelen op de PS4... kan je ook aan een refurbished PS4 denken. Die kosten in NL €300.. Maar bij Amazon UK €236 incl https://www.amazon.co.uk/dp/B01HPPC...m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_r=BJ98MWGGHFG4RNA3C1V7 Dat is denk ik de goedkoopste optie. En je krijgt gewoon een jaar garantie. Die refurbished PS4s zijn wel het oude model met 500GB.
Trophies zijn ook bekend. Pas op, kunnen uiteraard spoilers bevatten. Haha, zie nu pas de reactie van @ExquisiteSteez.. Zat nog op de vorige pagina blijkbaar.
Ik ga tot aan het moment dat ik het spel zelf in handen heb, hier niet meer kijken.... ;-) Have fun peeps and enjoy the exploring.
Dat is toch ook het doel van dit soort spellen om alles op je gemak te doen. Anders kun je beter een fps gaan doen verstuurd via Tapatalk
De persoon heeft zijn moment gehad en was niet meer boeiend na zijn aankoop, waardoor hij als een gek ging rushen en gebruik maakte van een bug. Wij gaan gewoon met zijn alle genieten van de game zoals het hoort. Kerel heeft de game voor zichzelf verpest. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Ik las dat de gebruikte versie van die gast een versie was voordat de game gold ging. Dus een oudere build. Maar of dat waar is...
Las op een reddit-pagina dat er op steam 21 updates waren gedaan voor deze game, in de laatste maand. Dus al was het een goldgame dan nog zullen wij een iets andere, betere versie spelen.
Was toch min of meer al bekend dat er een grote update zou volgen zodra de game uitkwam? Nog iets meer als een weekje en we kunnen er tegen aan
Even wat ontspanning voordat mijn reis naar het centrum van het universum van start gaat ABZÛ ; De spirituele opvolger van Journey