Lees dat veel mensen klagen over de FOV. Dat die erg klein is op console. Te vergelijken met FOV van 50. Hoop dat je die op pc wel kan aanpassen dan.
Lol nice note. Ik zal het in een spoiler zetten maar ik zelf vind het geen spoiler, het is een note van Sean. Spoiler
Voor de pre orders, gaan jullie de ship redeemen vanaf het begin? Of beginnen jullie van scratch en alles verzamelen en opbouwen met je ship ? Ik zelf ga het laatste doen. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Had vanmorgen juist gelezen dat je de keuze had, je hoeft hem enkel te redeemen vanuit options menu Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Ik denk dat het ook het leukst is om met niks te beginnen. Bij mij is het gewoon echt survival tot nu toe wat super cool is. Als je gelijk al goede spullen hebt word het misschien al gelijk iets minder
Het wachten heeft me te lang geduurd, de hype is helemaal over, het hoeft allemaal niet meer van mij, ik heb er genoeg van, ik heb er he-le-maal geen zin meer in, ik ga gewoon lekker Far Cry 4 spelen en ik speel NMS wel eens wanneer ie gratis in de PS+ komt!!! Ok, maybe not: nog 10 en een half uur....
Ik zit net de user recensies te lezen op metacritic.. wel erg negatief hoor (soms ook lachwekkend) cliff vertel me wat positiefs!!
Sommige mensen hebben denk ik gewoon de verkeerde verwachtingen. Tja, die mensen hou je altijd. Daarnaast zullen er ook wel wat fanboys zijn die zitten te trollen. Anyway, ik weet ongeveer wat ik kan verwachten (kleurtjes!), en zolang ik dat krijg ben ik al blij... Ik wil gewoon mooie vista's zien, aparte creatures, etc etc.
Dat zijn allemaal mensen die iets verwachten van een game wat nooit beloofd is of nooit dd bedoeling is geweest om te maken. Van de paar uur dst ik tot nu toe gespeeld hebt ben ik alleen maar positief. Verwacht gewoon helemaal niets en laat het gewoon gebeuren. Je strand op een planeet en daarna is het up to you. Denk dat iedereen zijn/haar evraring gewoon uniek is. Kijk niet te veel filmpjes vooraf. Enjoy Vooral
@AnubisNefer . Yes, sinds mei alweer. Een nieuwe en werkende. Daar heb ik ook Destiny The Taken King op gekocht.
Zat net even heel snel door een gameplay video te kijken van de eerste 50 minuten. Field of View is wel kut, maar dat gaat me niet irriteren. Gameplay noemen sommige saai, maar er zitten gewoon veel Xbox One fanboys tussen die al jaren hopen op zoiets en het niet krijgen. Pfff, als je sommige comments ziet. Gameplay lijkt mij juist wel aardig, maar daar gaat deze game ook niet om. Van die fucking fanboys die niet kunnen exploren. Ga dan lekker een eind fietsen ofzo. Punt is: Niet zeiken, maar door gamen.
Indd zoals ik al zei, ik weet wat voor game het is en dat is precies wat ik zoek. Wat andere er van vinden is hun probleem en niet dat van mij. Veel jalozie denk ik. Fov zal wel een update krijgen of wellicht aanpasbaar in een update. Ik lees veel klachten over de fov
NMS is ook meer iets voor de nichemarkt. Dat de massa het oppikt en zich van te voren slecht informeert om daarna te roepen dat het niets is, doet weinig af aan de kwaliteit van het spel.