Die inventory die steeds vol zit is trouwens wel reteirritant, en dat vliegen over een planeet heen gaat ook langzamer dan wenselijk is soms. Moet nu naar een pod-spot of whatever (ben even de naam kwijt), maar als ik over de surface zelf vlieg dan duurt dat gewoon ontzettend lang, maar als ik even de atmosfeer uitga en dan weer terug erin, beetje mikken op de buurt van die beacon, dan is dat ook maar een beetje gokken en dan alsnog minuten er vanaf... Eigenlijk wil ik aan de ene kant deze planeet (begin-planeet) nog wel verder verkennen, en aan de andere kant is het ook weer niet dusdanig boeiend qua beesten en natuur, dus wil eigenlijk even snel nog wat shit afmaken en dan meteen weer richting space-station en dan weg...
De muziek waarschijnlijk Vind hem zelf wel nice Beste theme die ik tot nu toe heb gehad is die van Bound. Maar dan moet je wel het spel pre-orderen Spoiler
Invertory lan je uitbrijden, Spoiler als je zo'n oranje straal ziet, een bypass chipp maken. En dan hideout - schuilplaats kiezen
Is er een manier om een waypoint te zetten bij van die savepoints? Was er een die een betere gun verkocht maar kan 'm niet meer vinden
Nog niet maar dat zou er wel snel aankomen. Ik doe ook altijd eerst checken en daarna pas die savepoint activeren. Als ze iets goeds hebben maar je hebt geen geld dan blijft die waypoint geactiveerd omdat je hem nog niet ontdekt hebt
Trophy hunters beware Als je voor de platinum wil gaan, zou ik voorlopig niets kopen. Er is namelijk een trophy waarbij je 2 mil in je inventory moet hebben Er is ook een trophy waarbij je 32 sols moet overleven zonder dood te gaan. 32 sols is +- 8 uren in real time. Voor de rest is het een hele easy platinum als ik de berichten moet geloven. P.S. Ik vind het trouwens erg irritant dat mijn inventory steeds vol zit. Eerst dumpte ik alles in mijn ruimte schip. Maar die zit nu ook vol. Ik zoek nu een space station om mijn waardevolle items te verkopen (wil ze niet dumpen ). Maar na een half uurtje lopen ben ik nog steeds geen space station tegen gekomen.
Is de besturing van het spel nou zo wobbly of kan die gast van de IGN livestream (van gisteravond) gewoon niet gamen. Het ziet er een beetje sketchy uit zo.
Dogfights zijn echt moeilijk. Was rustig koper aan het farmen in space werd ik ineens aangevallen door space pirates. Mn eerste death
Yep probleem is alleen dat ik nergens een station zie. En ik ben toch al bijna 3 kwartier aan het lopen. Misschien was het handig geweest als je een map had waar alle stations op stonden die je al had ontdekt etc etc.. Ach ja, we hoppen verder
Mijn begin planeet was al door iemand ontdekt!!! Apart of niet? Ben helaas de naam vergeten. Ben maar opnieuw begonnen.....
Of de pod gewoon vinden door te exploren (zo vond ik er 2....zijn meestal redelijk in de buurt van een settlement) Mijn buur-zonnestelsel was ook ontdekt door een andere gamer; so close!! TIP: als je in een spacestation staat kunt je ook traden/verkopen met de schepen die er nog meer geland zijn.
Ook wel grappig dat je dieren kunt bevrienden. Even 'eten geven' en vervolgens een smilie boven hun hoofd. Een soort dino-dinges kwam me steeds even opzoeken nadat ik hem.eten had gegeven. Schattiggggg....
Hoe moet je een vogel scannen. Moet nog 1 diersoort scannen voor 100%... maar het wil maar niet lukken. Is het een bug of doe ik iets verkeerd ?
Lekker dan. 1 LE op mijn werk afgeleverd, de andere LE is volgens DHL afgeleverd, maar ik heb geen briefje in de brievenbus of spel. Kakzooi..... Hahahahahaha