1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geniet nog ff als God in Frankrijk, letterlijk, maar volgende week zal ik ook eens NMS flink aan de tand voelen...

Sasuke26 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vandaag fors wat uurtjes aan NMS besteed, en na een paar uur blijft het nog steeds leuk:) de verschillende werelden, de creatures die soms te lelijk voor woorden zijn, maar dat maakt het wel leuk en uniek.
    Niet lezen als je niet verder in het verhaal ben
    Heb in het begin gekozen dat ik voor de Atlas wilde gaan, hier heb ik dus ook de V1 kaart gekregen, hierna kreeg ik de vervelende vroeg, verder opzoek naar de Atlas, hulp krijgen met middelen en verder uitzoeken of Via een Black hole naar het zwarte gat.
    Ik heb het laatste gekozen

Wat vinder in de game wordt het aardig pittig met de sentinels.
    Heb denk ik totaal tot nu toe 3 planeten gecleared, plus dat ik nog 4 planeten heb waarbij ik nog 1 creature moet, maar soms kan ik ze gewoon niet vinden en dan skip ik het maar. :p

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Oh ja...lekker typisch weer. De hele middag zoeken naar een laatste diersoort op een planeet waar ik rondhuppel. Niks, nada. Start de game net op, bam..voor m'n neus.

Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    :lol:

Smok3y vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zo heerlijk die hypers. Hypen op een game, om vervolgens de boel de grond in te boren als het afwijkt van de verwachtingen. NMS: Ik denk dat er nog nooit een game is geweest die zo'n grote plot twist reactie teweeg bracht als nu met NMS. Typisch COD gedrag (En ik hem die games vanaf deel I gespeeld). Ga dan lekker FIFA 1.17 spelen of COD IW. 8)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ja want die games lijken ook zo op elkaar, hou nou eens op om die games er altijd bij te pakken.

Maddmonkey en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij ben je zelf gewoon verkeerd geïnformeerd over deze game.

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Great.

Nu zegt DHL dat ze tussen 11:00 en 18:00 kunnen leveren. Wat een kak service.

Ik ga hier niet voor thuis blijven, dus gaat er nog een dag overheen.

Man man man man man. Hahahahahahaha.

Olijke Poffer, Daz, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Lekkere service daar.

Ik denk dat ik voorlopig nog op mn begin planeet blijf.
    Heel rijk met goud en mineralen die ik lekker verkoop voor units.
    Een buitenaards ventje wilde mn Multitool die hem inruilde voor een veel beter exemplaar

Wat ik jammer vind is dat er geen map is waar je al geweest bent zoals bvb vendors.
    Of ik heb totaal geen richting gevoel

verstuurd via Tapatalk

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als je maar de richting weet van de keuken...... ;-)

Badumtsssssssss.

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Murray: "PlayStation Neo kan No Man's Sky fundamentaal veranderen"

Sean Murray, de maker van No Man's Sky, zegt dat de kracht van de PlayStation Neo nieuwe deuren zou kunnen openen voor de ruimtegame.

Tijdens een gesprek met PlayStation Universe werd ook over de nieuwe console van Sony gesproken en wat voor impact de krachtigere hardware van het apparaat zou kunnen hebben op No Man's Sky. Volgens Sean Murray zou de game meer dan alleen een nieuw likje verf krijgen.

"No Man's Sky wordt procedureel gegenereerd. Oftewel: krachtigere hardware betekent niet alleen verbeterde textures of een hogere framerate. Het betekent dat we de ervaring fundamenteel kunnen veranderen."

Daarbij verwijst hij naar de recent uitgebrachte update voor No Man's Sky, die de manier waarop werelden worden gegenereerd veranderde. "We kunnen het universum gigantisch aanpassen, omdat we volledige controle hebben", vervolgt Murray. "Met krachtigere hardware kunnen we meer bomen maken, meer blaadjes op die bomen. De dichtheid en de diepgang van werelden, of zelfs geheel nieuwe type werelden kunnen ontstaan."

Of No Man's Sky ook daadwerkelijk een aangepaste versie krijgt voor PlayStation Neo, is onbekend. Sony onthult de PlayStation Neo vermoedelijk op 7 september, wanneer het bedrijf een speciaal evenement in New York organiseert.

12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Mag toch hopen dat ze dit^ voor de pc versie al gefixt hebben

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    @Alexknl kunnen we nou om 0:01 los met NMS op Steam? :+

14. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Denk het niet eerlijk gezegd. Op Steam staat nu "This game will unlock in approximately 1 day and 7 hours." Lijkt me wel erg laat..
    Maar ik kan wel even wachten hoor. Zoals Sean Murray ook al zei, ze willen er het beste uithalen en een vlekkeloze release voor PC realiseren. Ben dan ook erg benieuwd hoe het gaat draaien op PC.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    WTF, dacht met het wisselforum op een Xbox forum, dat No Man's Sky ook wel op de One uitkomt, is ie er daar nog niet voor... 8)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Komt ie überhaupt wel op de Xbox uit?

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Oké, hopelijk stellen ze 'm niet op het allerlaatste moment weer uit

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee niks van bekend verder.

19. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat zou echt triest zijn op het laatste moment :+ Ze hebben nu al flink wat commentaar gekregen dat de PC versie niet gelijk is met console, wat normaal wel het geval is. Op Twitch merk je dat goed dat de grotere PC streamers sinds woensdag het spel op PS4 'moeten' spelen en ze alleen maar verlangen naar de PC versie en klagen over graphics, fps, fov, besturing, menu navigatie etc. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat je gewend bent.

20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Kreeg net een mail van de MM met codes voor 2 preorder bonussen: " Alpha Vector Ship " en "10 000 starting units" Maar ik heb de add-ons zelf al.

Iemand interesse ?

Laat het in dit topic even weten dan PM ik codes

Had de LE bij de MM gepreorderd. Maar ben hem niet gaan ophalen aangezien ik hem toch digitaal heb gehaald.

Burt Macklin en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina