1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Eindelijk van start. Kut planeet.

10 sentinels en ik zit met mijn spaceship in een focking krater. Radioactive als de pest, mijn multi tool is continu op wegens al. Die sentinels. Heb de Launch thruster kunnen repareren, maar heb geen minerals voor brandstof.

Bovendien heb ik nog Plutonium en heridium nodig voor de pulse engine. Ander kan ik niet uit die tering krater wegvliegen.

No Man's Sky. Je wordt bedankt. ;-)

#FML

Laatst bewerkt: 11 aug 2016
  2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.391
    iets van een handleiding in enige vorm was wel nuttig geweest ja :)

Cliff vindt dit leuk.
  3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Maar aan de andere oant is het veel leuker om het zo te ontdekken :cool: i like it the way it is.

Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik hou mezelf aanbevolen. :)

5. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha dat is leuk om te horen, omdat het bij iedereen verschillend is, tof dat je er eindelijk vandaan ben en nu begint het verhaal pas echt.
    Enjoy!

AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ehh wat ? Hoe bedoel je

verstuurd via Tapatalk

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Als je bv je mining laser neemt, en een upgrade voor de laser er direct naast of onder plaats komt er een gekleurde boarder omheen te staan. Je kan dus meerdere upgrades met elkaar combineren om zo je gear beter te maken. Wat het precies doet zijn ze nog aan het uitzoeken :)

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    PM

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    .

Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Marty NL vindt dit leuk.
  12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik bedoelde ook niet stapelen ^^. Maar een +1 naast een +3 maakt dus al samen +4 en als ze gelinkt zijn wss zelfs +5 :)

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Brrrrrr~~~~~~~ Nederlandse teksten.... Ik moet er niet aan denken mijn games zo te spelen. Ik vond het al vervelend toen Windows nog alleen in het Nederlands op mijn computer stond. Of nog erger, een Nederlandstalige Photoshop.

Gisteren weer een paar uurtjes NMS gedaan, oude spaceship niet meer terug gevonden helaas op die eerste planeet, maar wel mijn zonnestelsel verlaten. Moet wel zeggen dat ik aardig moe begin te worden van steeds dat gemekker over je inventory die vol zit. Later op de avond maar even een paar uurtjes BF4 gespeeld ter afwisseling, en wellicht straks even GTA5 spelen. Ik denk dat als ik nu non-stop NMS zou gaan spelen dat het dan niet lang leuk blijft, en vooraf wist ik dat dit een 'zen' game zou worden voor mij, dus af en toe even een uurtje exploren, en dus niet uren achter elkaar achter resources of whatever aan jagen.

Ik hoop eigenlijk dat ik een mooie roze planeet ontdek die ik dan helemaal kan gaan benoemen enzo, en dat dat dan 'mijn' planeet wordt. Ben tot nog toe nog niet echt veel tegengekomen waar ik perse mijn stempel op wil drukken namelijk.

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    ik ben een **** gold digger. Ben eindelijk een planeet tegengekomen waar alleen goud te vinden is.

Ben al een half uurtje aan het gold diggen. En heb al een miljoen units. Nog even en ik kan eindelijk een nieuwe ship kopen :cool:

Ik heb mijn pre-order ship nog steeds niet gebruikt. Maar ik krijg wel steeds rechtsonder de melding dat ik niet geclaimde items heb (die pre-order bonus dus). Best irritant is dat. Je kan het berichtje namelijk niet uitzetten.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Frustrerende gedeelte is voor mij het zoeken naar creatures, net die laatste waar er waarschijnlijk maar een van op de hele planeet is.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb nog een planeet waar ik nog 3 dieren moet. Geen idee waar ik het beste nog kan gaan kijken :)

17. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Wat is eigenlijk het doel van al die dieren scannen ? Ik heb het maar bij 1 planeet gedaan. Omdat je 175 000 units kreeg als je alles op 100% had.

Maar dat kan schijnbaar dus maar 1x. Helaas geen 175 000 per planeet.

Mallakai vindt dit leuk.
  18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je moet er wel op drukken he, dus innen;) ik wil die Milestone hebben iig

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

ExquisiteSteez en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou game over voor mij, neergeschoten door piraten, nieuwe game en wat denk je, hangt mijn ship hoog in de lucht, kom er niet bij, dichtsbijzijnde handelspost om mijn schip te roepen ligt 10 uur lopen hier van daan en het is een planeet met enorme stijle bergen en hele diepe dalen en vol met agressieve beesten die massal mij aanvallen.
    Twee saves en alle twee ship hoog in de lucht.. Grrrrrr..
    Nu maar opnieuw beginnen.. :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Waarom was je een nieuwe game begonnen nadat je neergeschoten was...? Begin je dan niet gewoon weer bij je oude save-point?

Deel Deze Pagina