1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nu op een planeet propvol met deze Vortex Cubes. Per stuk verkoop ik voor ongeveer 25k units :D

Het is dan wel zo dat als je deze loot, je gelijk 3 sentinels achter je aankrijgt inc een watchdog. Maarja, easy

AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    NMS + In Rainbows van Radiohead = <3

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    NMS (PS4) is op metacritic toch nog best wat omhoog gegaan 70/100 critic review gemiddelde. User review nu ook naar een 5.0. Daar zie je echt een "Either you hate it or you love it"-gehalte in terug.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de gamers die wat meer de tijd genomen hebben om hun oordeel te vormen. Je kan het op voorhand haten of leuk vinden, maar dit soort cijfers bewijzen maar weer dat sommige mensen maar beter niet kunnen stemmen. :+

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind NMS zelf een erg verslavend spel. Hecht niet zo zoveel waarde aan reviews. Daarnaast vind ik een 7 een prima score.

Er staan maar 12 review scores online. Dus de score kan nog omhoog of omlaag gaan.

Destiny kreeg geloof ik ook best wel lage scores. Maar goed, kijk hoeveel mensen het spel uiteindelijk hebben gespeeld.

AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben nog niet opnieuw begonnen. Heb mer heel veel geluk mijn schip kunnen fixen. Beide save points waren met bug.

AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  7. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Preloaden blijkbaar niet mogelijk voor pc. Dat gaan de servers leuk vinden morgen.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Hopen dat bugs binnenkort verder gefixed worden en dat de rest van je ervaring gewoon zonder problemen zal zijn.

Heb zelf 1 of maybe 2x een crash gehad, en 1 keer een beetje een vreemde opstijging (waarbij het beeld wat maffe bewegingen deed en ik opeens meteen buiten de atmosfeer van mijn planeet was...), maar verder niets game-breaking ofzo.

Mjah, dat wisten we van tevoren: Deze game is gewoon niet voor iedereen. Het is echt wat je er zelf van maakt, of je je kunt vermaken met datgene wat het je te bieden heeft, en of je er ook zelf die moeite in wil steken of niet. Ik kan het prima begrijpen wanneer mensen dit niet leuk vinden, en tegelijkertijd ook wanneer ze dit te gek vinden. Dat heeft niet alleen met verwachtingen te maken, maar gewoon met het soort game dat dit is. Het moet je liggen om zelf de verhalen op te zoeken, de doelen interessant te vinden, etc etc.

Zoals ik eerder al aangaf, voor mezelf ben ik daar ook nog niet helemaal over uit. Bepaalde aspecten vind ik geweldig, en andere zaken (zoals die inventory en sommige kale planeten) vind ik weer stukken minder.

9. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ja ik heb dus wel mn pre order schip gepakt en nog steeds geen recept voor Antimaterie gevonden

verstuurd via Tapatalk

10. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dat is echt kut zeg

verstuurd via Tapatalk

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Tis gefixed. Kon met heel veel kunst en vliegwerk mijn schip weer repareren en er toch nog wegkomen,
    Was even een wtf uurtje. Lol maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Xandorra vindt dit leuk.
  12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Cool dat het gelukt is! Ik ben alleen al tijden op zoek naar een bepaalde pass.

atlass v1 pass

Iemand die die al heeft en zo ja hoe heb je hem gekregen?

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij komt het erbij, dus

Jep had hem woensdag al, wat ik heb gedaan was in het begin kiezen (bij zo een pod kun je kiezen wat je wilt) voor het pad van de Atlas, vervolgens kreeg ik bepaalde mini missies zoals maak je hyperdrive.
    Daarna kreeg ik via die map een optie erbij om voor de Atlas weg te gaan, deze heb ik gekozen en hierin kwam ik vervolgens in een sterrenstelsel met een Anomaly, van zo een GEK krijg je dan de Atlas V1.

Laatst bewerkt: 12 aug 2016
    Sasuke26, Servantes en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups zo werkt dat indd. Alleen ik kreeg een,

Atlas Stone. Grrrr ik wil een Atlas pass.

Weet iemand wat dat pin formula doet bij je inventaris?

Hier helemaal onderin dit scherm.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je bepaalde materie zoekt, en je doet een scan in de galaxy of planeet dan geeft hij het weer waar dit te zoeken is.
    Overigens kreeg ik ook een Atlas Stone maar er was nog een persoon waar je wat van kreeg ;)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Pre-order schip gebruikt?

Er is een bug... lees verder>
    https://www.vg247.com/2016/08/11/no-mans-sky-pre-order-bonus-ship-is-causing-a-game-breaking-bug/

Heb verder maar een uurtje kunnen spelen, maar ik voel toch sterk de drang om weer van alles te gaan ontdekken.

Gister zat ik een half uur lang in de krater, toen ik ineens dacht: Fuck ik heb een jetpack! Hahahahah. Toen kon ik eruit jetpacken en allerlei resources pakken om uiteindelijk van het planeet weg te kunnen gaan.

Nu bezig om de hyperdrive resources bij elkaar te sprokkelen en hopelijk vind ik een upgrade van mijn exosuit of schip, want man o man wat een inventory probleem heb ik.

Tis net de vault van Destiny vroeger.... Net niet genoeg.... ;-)

MAD 1976, Olijke Poffer en Mallakai vinden dit leuk.
  17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kan iemand me vertellen wat ik moet doen in een 'verlaten gebouw' ? Zover ik zie is er niks meer aanklikbaar maar het icoontje blijft maar aanwezig.,,

18. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb nu mijn exosuit geupgrade met 17 slots en heb resources die ik veel gebruik zoals plutonium standaard in mijn spaceship en dat scheelt wel met minen van grondstoffen. Wel irritant is dat die groene kistjes vaak dingen bevatten die een hele slot opnemen met maar een waarde van 10-20K. Zit nu alleen op een planeet waar ik nog i diersoort moet voor 100% en kan hem na 2 uur nog niet vinden :mad:

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.391
    Hoe keer je terug naar een vorige system? Ik kan het niet vinden op de kaart.

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dan zit je galactic map in de freemode denk ik, op L1 drukken kom je in storymode en dan moet je wel een lijn terug kunnen vinden denk ik.

Deel Deze Pagina