Omg, die Limited edition... Hebbuh, net zoals Dark Souls 3 en Mirror's Edge. Ik zet alvast wat opzij.... ;-)
Artwork ziet er echt geweldig uit! De game spreekt me ook erg aan maar vraag me echt af hoe lang het leuk blijkt. Persoonlijk vind ik het ook jammer dat je niet met friends over een planeet kan rondstruinen.
@Kapitein_Merijn Hier hetzelfde.. Wacht nog even af. Aan de andere ben ik de 25e die maand jarig (jeej) dus het kan een ideaal cadeautje zijn om te vragen aan mijn vriendin
Na een filmpje op Gamespot gekeken te hebben, 100% zeker day 1. Dit is DE game om op terug te vallen als je eens effe een paar uurtjes relaxed rustig wat wil exploren tussen de 'serieuze' games door. Dit wordt genieten.
Ik ga hem zeker kopen. Met een beetje mazzel zit ik dan in Hong Kong, dus hopelijk wel wat goedkoper dan de 60 euro dat het hier kost.
Als je in Kowloon zit ;-) zou ik niet eens gamen. Gewoon genieten van HK, het uitzicht, de mensen en vooral het eten. Fok gamen.
Zet er ook mijn vraagtekens bij. Sprak mij al vanaf het eerste moment aan, maar ben tegenwoordig een stuk zorgvuldiger in games op release kopen.
Ik zit in New Territories, maar zal zeker regelmatig in Kowloon te vinden zijn. Denk ook niet dat ik in HK zal gamen, want PS4 blijft in NL en ga daar denk ik geen nieuwe halen voor die paar maanden, maar de game koop ik daar en neem ik weer mee naar NL. En nieuwe controllers uiteraard.
Same! kijk waanzinnig uit naar deze game, ben overigens wel benieuwd hoe de game verder in zijn werking gaat. Is bijvoorbeeld het landen voorgeprogrammeerd of kun je overal landen.. dat soort dingetjes.
Ik vond net deze Q&A op reddit: http://spiffspoof.com/games/ Hoe waanzinnig moet deze game wel niet worden als dit Playstation VR zou ondersteunen. Ga m'n Xbox One verkopen en binnenkort een PS4 halen.
Ik ben blij dat ik toch beide consoles behouden heb. De exclusives en 2 consoles waar ik op koopjes jacht bij kan gaan. Heerlijk. Wacht het zelf nog wel af bij deze game. Blijf het gevoel hebben dat het totaalplaatje straks niet zo lang boeiend blijft
Yep, al lang geleden gecalled; deze game komt op VR (is ook de reden van het lange wachten vermoed ik). Dit lijkt me ook gewoon de perfecte game ervoor.
Haha, nice! Ik wist dat dat al bekend was dat het ondersteund wordt. Wanneer komt Playstation VR uit dan? Misschien houd ik de X1 er wel bij... Zo heel veel krijg ik er toch niet voor. Voor Forza straks