heb tot nu toe ook 1 vastloper gehad. Verder gelukkig nog niets tegengekomen van rare bugs e.d. Alleen wordt mijn schip af en toe gelanceerd als ik opstijg maar daar heb je niet heel veel last van.
Dat lijkt me gewoon een bug hoor ik heb ook wel is dat als ik opstijg dat ik ineens in de ruimte zit. En dat gebeurd vaak als me spaceshuttle raar geland is
Dat uit het niets opstijgen naar de ruimte heb ik 1x gehad tot nu, voor de rest nergens problemen op PC los van hier en daar wat framedrops.
Ben nu Emeril aan het minen op een rijk bedeelde planeet. Een slot in mijn schip van 500 units brengt in dit stelsel 137k op. Kan er 12 vullen in mijn schip. Mijn exosuit reken ik maar niet mee. Maar dat is dus lekker een 1,6miljoen units per run. Zodra mijn schip vol zit hop ik even langs een tradingstation hier op de planeet, boel verkopen en terug voor de volgende lading.. Moet niet even met mijn neus buiten de atmosfeer van de planeet komen want dan hijgen er meteen 6 piraten in mijn nek. Dus blijf lekker op de planeet.
Heerlijk he dat minen Je bent zo ruim een uur verder. Nee ik ben aan het potten geweest en heb nu bijna 6 miljoen die ik wil uitgeven aan een schip met 33 slots. Mijn exosuit heeft 17 slots. verstuurd via Tapatalk
Doe ik zeker Heerlijk rustgevend. Ik heb 33 exosuit slots Zit alleen te twijfelen of ik nu of later een nieuw ship moet kopen verstuurd via Tapatalk
Nou enige tijd al aan het spelen en als ik dan op Options druk staat er: you have lost connection to online services.... ik ben gewoon online met ps4 en kan gewoon mijn vrienden ook zien. Hebben jullie dat ook??
Ja, met grote regelmaat En soms lukt het me om wel weer verbinding te maken door netwerk te checken maar soms ook niet.
1.2 miljoen schip gekocht alleen omdat hij meer slots heeft, maar vind hem eigenlijk erg lelijk Ochja, de volgende wordt wel mooi.
Ik zit gewoon vast, ik kan geen kant meer op ik zit dus in een sterrenstelsel waar ik dus een warp Theta voor nodig heb om de grote jump te maken en dus verder naar de centre te gaan. Jezus!
Zoals beloofd @AnubisNefer En een mooi shot vanaf een maan in het 2e stelsel, na een warp. Helaas nog steeds geen Atlas pas.