1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan iemand mij dit spoilen? Dan kan ik bepalen hoe ik verder ga :)

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    niets eigenljk. Als je aan het einde vaj het Atlas path de 10 stenen inlevert dan zie je op je galactic map black holes. Verder is het een losstaand verhaal. Niet echt nodig zeg maar. Je kunt je stenen ook verkopen en dan zie je die black holes niet. Verder geen voordeel

Gakkie vindt dit leuk.
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Ik hou ze nog maar ff voorlopig. DIe blackholes zijn een soort shortcuts toch? Heb ik nog geen gezien.

Nu naarstig op zoek naar een planeet met goud, kom ik gewoon niet meer tegen ...

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Black Holes zou ik niet zo gauw nemen. Je komt zo met een kapotte Warpdrive te zitten, tenminste de upgrade ervan, dan kan je een paar honderd rare resources gaan zoeken. Geen pretje. Ik moet alleen nog 100 Irridium zien te vinden en dan kan ik weer sprongen van 4 stelsels maken. Nu alleen maar 1 met de standaard warp drive.

Overigens heb ik een aantal upgrades uit mijn exo suit gehaald en mijn spaceship. 1 om ruimte te maken, twee omdat ik steeds piraten tegen kom die zooi net zo makkelijk kapot schieten als zonder upgrades. Zwaar irritant als je rustig een planeet probeert te scannen.

En geluk met planeten heb ik bepaald niet, op die ene na met van die zwaartekracht ballen. Op moment alleen maar dooie planeten waar niets groeit, maar de temperatuur het enige voordeeltje is.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Er kan van alles kapot gaan hoor. Niet speciaal je warpdrive. Laatste keer had ik gewoon 1 van de vier shields mods kapot. Beetje veel voorkomende resources pakken en klaar weer.

Verder kun je neergestorte schepen zoeken en of die pakken om zo verder te upgraden naar een 48 slots ship of alles wat het aan boord heeft, leegtrekken. Je kunt alle mods dismantelen en de grondstoffen overhevelen naar je eigen ship..

6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Vergeet alleen niet als je van schip wisselt om dat op een planeet te doen met zinc of op voorraad anders zit je een tijdje vast. Om je launch thrust en/of dat ander vluchtonderdeel te maken heb je dit nodig en anders kan je dus niet vliegen.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Als je een paar scheepjes leegtrekt dan heb je zoveel grondstoffen dat je in 1 keer hup alles kunt installen en repareren.
    Maar indd, even goed kijken of je alles op voorraad hebt. Vooral iron ..

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Overhevelen en dismantelen? Man, had ik dat eerder geweten. :'-(

Xandorra vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Serieus wist je dat niet? Man je kunt plunderen tot je rijk bent. Ook heb je na het plunderen bv een vortex cube in je inventory die 100 stuks kan herbergen. Dus die 100 stuks nemen maar 1 slot in gebruik, even vullen met cubes en je zeult met 2,7miljoen rond. en met een beetje geluk is er in het spacestation veel vraag naar en vang per stuk 97'7% boven op d prijs. Ga je een keer heen en weer en je ben vijf miljoen rijker?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mazzel is dat ik nu in een stelsel zit dat 3 planeten en twee manen heeft. Moet wel een gecrashed schip zitten. En ik heb 23 vakken in mijn schip, soortgelijk aantal in mijn exo suit. En een prima tool mocht ik mij moeten verdedigen.

Bedankt. Ik ga hier zeker naar kijken komend weekend als het cooler is. Top, want had totaal niet het idee dat dit kon. Vorige stelsel had wel een gecrashed ship, maar met zeer weinig en crappy upgrades. Is alleen maar handig als ik miljoenen binnen hark voor wanneer ik een schip tref met dikke warpdrive.

Laatst wel gedroomd over deze game. Schip met 72 slots en een waarde van 31 miljoen ofzo. :+

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, ik heb ook nog nooit een gecrashed ship geplundered. Heelmaal niet aan gedacht. Alleen als ik het schip zou overnemen mijn spul overzetten. Overigens is het onmogelijk een lucky shot tegen te komen. De ships die tegen komt verschillen altijd slechts enkele slots met je eigen schip (meestal + of - 1 zelfs). Wil je dan na 48 (van mij huidige 30), dan moet je 18 keer een schip met 1 extra slot accepteren en telkens weer alles reparen, eeeeek!

Vortex cubes? Nog nooit gezien. Ook ik heb blijkbaar weinig luck met de planets. Nu al eeuwen op zoek naar goud ...

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, dat van die vortex cubes wist ik niet. Das wel verdomde handig!

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Je komt alleen ships tegen die 1 slot meer hebben dan je huidige. Je kunt gerust op 1 planeet je ship van 23 slots upgraden naar 48 slots. Je moet even geduld hebben want het is steeds maar 1 slot meer inderdaad. Maar je hoeft alleen je pulse engine en de launche thrusters te fixen. Als je die twee hebt gefixt dan kun je weer vliegen naar de volgende crashed ship te gaan. Die kun je makkelijk vinden door gebruik te maken van die bypass chips en die power beams die overal staan. Zo'n vierkante bak met een straal oranje licht eruit. Even starten, kiezen voor transmission en dan wijst hij naar een transmission shelter. Zo niet, dan nieuwe bypass chip en weer opstarten. Als die er een gevonden heeft kun je er naar toe. Even de puzzel oplossen en hij laat je een distress signal zien. Dat is een chrashed ship. Er naar toe strippen en naar de volgende. Als je dat twee of drie keer gedaan hebt, heb je genoeg recourses om je eigen ship compleet van nul op te bouwen.

Dat ziet er dan zo uit, ik heb het photon canon met alle upgrades eruit gegooid want die ruimte kan ik beter gebruiken. Ik schiet alles en iedereen dood met de phasers.. Die hebben trouwens een target lock. Wel zo handig.

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Vortex cubes zijn er in twee soorten,

In de grotten,

Of op pilars en dan zijn ze rood,

Die eerste kun je zonder probleem oppakken, die rode triggerd meteen de sentinals.

Truukje is er ook voor,

pak zo'n rode vortex cube, of wat dan ook maar nu hebben we het over die cubes.
    Dan heb je meteen 3 sterren wanted aan je broek. Schiet de walker neer en 1 vliegende sentinal. Dan gaat de ene overgebleven vliegende je achterna en loopt zijn meter langzaam vol. Blijf hem ontwijken maar schiet hem niet kapot. Als de meter vol is zend hij een hulp signal en heb je vier sterren wanted en komt er een hele grote walker aan, een kleine walker en drie vliegende sentinals. Kill ze allemaal en je wanted level gaat naar vijf sterren maar er kont geen sentinal meer kijken. Je bent nu vrij om te pakken wat je wilt. Deze staat blijft tot je de planeet verlaat of je een save game inlaadt. Ga je van de planeet dan krijg je sentinals achter je aan. Sentinals in ships. Geen probleem, even terug naar de planeet, landen en weer instappen en hup de ruimte in. Problem solved.

Zo doe ik het met dingen waar de sentinals bezerk van worden. Makkie en het geld stroomt binnen..

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog nooit gezien die cubes :eek:

En met welk symbol zie ik die cubes op een scan ?

Laatst bewerkt: 13 sep 2016
  16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kan dit dus het beste doen op een planeet met zink begrijp ik? Anders kom ik mogelijk niet meer van de planeet... En kun je werkelijk waar 18x een crashed ship op 1 planeet vinden ?/ Ook wel raar, maar wel handig als dat zo is ...

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Die cubes zie je niet op een scan. ;) Maar je ziet ze vanzelf wel hoor.

Op elke planeet zijn de basis stoffen aanwezig om de noodzakelijke hardware van je ship te fixen zodat je minimaal van de planeet afkomt. Op sommige planeten zijn de basis resources wat talrijker dan op andere maar ze zijn er wel.
    Iron is er altijd volop en sinc iets minder maar met het strippen van een ship komt er ook weer een heleboel vrij.

Het is, zover ik weet, inderdaad mogelijk om heel veel crashed ships te vinden op één planeet. Ik zelf deed er ongeveer drie en dan weer naar een andere planeet. Gewoon omdat het leuk is om steeds andere omgevingen te vinden..

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Vreselijk iritant stemmetje maar je weet hierna wel hoe en wat betreft die ships.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou, ik heb denk ik een andere game...

Naar dat filmpje gekeken en twee uur bezig geweest en slechts 3 sloten opgeschoten ...
    Ik ben op een gek planet, zoek naar transmission towers, maar in tegen stelling tot het filmpje kan ik maar 1 x gebruiken van een tower en niet meerdere keren zoals het filmpje beweert.
    Dan maar via de orange beams zoeken naar towers. Ik krijg van alles , maar weinig towers. En als het dan wel een tower is, is het vaak degene die ik al heb gehad (grijs).

F%%$%%^%^ tedious dit!

En schepen plunderen??? Dat kan helemaal niet. Het enige wat ik kan doen als ik een schip vind is mijn resources overzetten met driehoekje. Ik kan echter niks van mijn oude of het nieuwe ship dismantelen. Natuurlijk als ik het nieuwe ship aanvaard kan ik daar weer upgrades dismantelen. @Olijke Poffer ERG benieuwd dus wat jijj bedoelt met een schip plunderen ???

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik heb het even uitgevogeld. Je moet steeds wisselen tussen je eigen schip en het gecrashte. Als je er dan in zitten alles wat je niet direct nodig hebt dismantelen naar je exo suit, dus genoeg slots daar zou fijn zijn, en dan naar het schip gaan met 1 of meer vakken extra dan je eigen.

Heb mede daardoor al weer een warp reactor sigma, gevuld met twee warp cells en heb nog ruim een ton. Heb nooit zoveel geld, maar komt wel. Vortex cubes heb ik niet gekregen, dus misschien doe ik iets fout. @Olijke Poffer: Weet jij het misschien anders uit te leggen? Ik denk namelijk dat je dit bedoeld met plunderen.

Deel Deze Pagina