Je post ook hier toch? Flauwekul, je hebt wel tijd, maar je probeert jezelf wijs te maken dat je het niet hebt. ;-) #ikkeurhetgoed (lol)
The last of us gespeeld? Journey? Uncharted? Bloodborne? Heavy Rain? Beyond two souls? God of War? Al games die enorm de moeite waard zijn. Daarnaast dus deze game, Horizon, The last guardian, paragorn, the tomorrow children en persona. Daarnaast nog twee consoles waar je kan kijken voor aanbiedingen. Ik heb nu na 2 jaar die investering er al makkelijk uit door die manier en ondertussen heb ik echt parels van games kunnen spelen (mijn laatste ps was ook de ps2)
Jullie hebben gelijk... In de tijd dat ik zit te lezen en posten had ik ook kunnen gamen. Damned fuck hell and devil.
Vergeet je de vrouw des huizes af en toe niet wat te geven? Voor je het weet krijg je een World of Warcraft achtige relatiebreuk en zit je op de bank bij Dr. Phil.
Dat verklaart grotendeels die 179 bestellingen die je bij bol.com heb geplaatst. Nu snap ik het.... ;-)
Onder andere.. Laatste verwennerij voor haar was een Maar we wijken af van het topic. Dus back on topic. No man's Sky...
http://www.theverge.com/2016/4/8/11392806/no-mans-sky-soundtrack-65daysofstatic-first-song Soundtrack. /Edit: Holy shit. Epic awesomeness op het einde!
Mjah, ik weet sowieso ongeveer wel wat we kunnen verwachten (en ook wat niet), dus ik kijk af en toe nog iets maar over het algemeen weet ik toch al dat ik die game ga kopen ...
Heb het ook gezien van de week. Bizar hoe die pannenkoek zit te kloten. Mag je een keer NMS spelen, gaat die zitten klooien.