Nice man: Deze game speelt soepeler dan ooit te voren, maar nog niet soepel genoeg. Vooral het laadscherm door het melkwegstelsel heen stottert nog altijd, maar bepaalde in game opties om de ervaringen te verbeteren kun je wel zelf doen.
In game vind ik hem grafisch beter, vooral scherper, wat echt goed te zien is. Er komt bij dat de kleuren ook mooier zijn gemaakt,
maar ik had de flinke pech op een snoeihete planeet met 68 graden te moeten starten. Zeer raadzaam om gelijk de bonus content in te lossen, want het pak is beter, de tool sowieso.
Schip repareren is een stuk toffer gedaan, er komt meer survival bij kijken dan je denkt en het is ook leuker gedaan. Ik moest alleen bijna een kilometer lopen voor ik een broodnodig onderdeel kon vinden in een verlaten kamp. Ik heb meer ruimteschepen zien overvliegen op mijn planeet, maar nog niets te bekennen van andere spelers, opties voor basis delen heb ik wel uit gezet.
Binnenkort voor het eerst vliegen en dan kijken wat het uit- en in ingaan van de dampkring doet met de game. Overigens een tip om voor prestaties te kiezen in het opties menu, je levert weinig tot niets in op grafische pracht en praal en kan enorm schelen. Rennen in deze game is bijvoorbeeld ook echt rennen, van korte duur, maar broodnodig en op de Xbox doe je dat met R3.
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat die 9.4 die na 33 user review online staat op MC terecht is. Let wel op dat ik nog niet alles heb gedaan, maar de eerste ervaring is veelbelovend.
Klik om te vergroten...