Thanks. Best apart trouwens dat je geen schilderijen kunt doen, want in principe is dat gewoon een frame en daarin plak je een foto vanuit je photo-mode om te showcasen, zoals in DQB2. Kun je ook creatures verzamelen, en een soort aquarium of zoo neerzetten?
7 jaar verder bijna en nog steeds gratis content uitbrengen, ondanks de valse beloftes destijds. Ze hebben hun reputatieschade imo prima ingehaald.
Ok: Heel veel nieuwe content en dingen te doen, maar ook de framerate is op sommige planeten en momenten nog behoorlijk ruk. En het moeten zoeken naar locaties, met een soort van verrekijker, om vervolgens ter plaatse na een lange wandeling je schip op te roepen hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Toch blijf ik het uiterst vreemde verhaal leuk vinden.
No man's sky komt uit op Mac. Gratis voor alle spelers die het spel al hebben op steam. Inclusief cross platform saving & playing.
Prima. Fantastische game met erg veel content en dingen te doen. Tijdje geleden weer eens het verhaal uitgespeeld. En daarna lekker verkennen, wat sinds de laatste jaren een stuk gevarieerder is.
Die valse beloftes uit 2016 en daarvoor zijn ze vergeven. Het is ongelooflijk wat een comeback die gasten hebben gemaakt door de jaren heen. Maar weer eens aanslingeren denk ik.
Omdat er geen einde aan zit? Dat is nou precies het punt van de game. Door blijven spelen. Als een soort SP en MP MMO tegelijk. Staat alweer te downloaden.