LoL. Dan kun je anno 2024 beter stoppen met gamen. Waarom gamen dan nog? De mensen die ik hoor over games vinden alle games nutteloos en zonde van je tijd. En kampen bouwen, werelden verkennen, MP spelen met een levende community, na tientallen uren spelen eindelijk andermans basis tegenkomen. Ik zou na meer dan 500 uur nog wel door kunnen gaan. NMS nutteloos. Er zit meer gameplay in dan zo'n beetje elke triple A game. Wat verwacht je dan? Met mijn ervaring in de game ben ik van mening dat je post nogal bullshit is. Hetzelfde met Recka en Witcher 3 bijna. En dan te bedenken dat ik tientallen bazen in Elden Ring heb verslagen: Kwestie van doorzetten Jorrie.
Jorrie ik wil morgen een opstel met heldere argumentatie. Eventueel samen geschreven met Reck z’n mening over de Witcher
https://www.fnv.nl/werk-inkomen/veilig-gezond-werken/werkdruk#/ Volgens de Arbowet (artikel 3, lid 2) moet je werkgever ervoor zorgen dat de psychosociale arbeidsbelasting op je werk niet te hoog wordt. Dat kan komen door te hoge werkdruk, maar ook door agressie, intimidatie en seksuele intimidatie op je werk. Volgens de wet is je werkgever verplicht de volgende maatregelen nemen: Het risico op hoge werkdruk in kaart brengen en te hoge werkdruk voorkomen. Een plan van aanpak opstellen om problemen met te hoge werkdruk tegen te gaan. Jou en je collega’s vertellen welke maatregelen er zijn om te hoge werkdruk te voorkomen. Doet je werkgever dit niet, of onvoldoende? Dan overtreedt hij de wet. De Inspectie SZW (Arbeidsinspectie) controleert dit.
Ik begrijp wat Jorrie bedoelt. Het is wel echt een game waarbij je jezelf moet vermaken, dus je eigen doelen stellen en daar dan plezier aan beleven. Ik heb de game destijds op launch gekocht en het was een beetje wat ik er van verwachtte, maar na een paar dagen ging ik wel weer gewoon andere games spelen waarbij je toch iets meer gericht ergens mee bezig bent.
Nice. Duidelijk allemaal! Daar kan ik mezelf op zich ook wel in vinden. Een game voor eventjes tussendoor zeg maar, ook al heb je weinig doelen.
Of je het een leuke game vindt of niet, het blijft prijzenswaardig dat de devs NMS blijven ondersteunen en vernieuwen. Grootste update tot nu toe begrijp ik.