1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik doe het eigenlijk nooit met releases die ook fysiek verschijnen, maar damn it...aangezien dit juist een game lijkt om op te starten als je eens een beetje relaxed ontdek je plekje wil gaan spelen tussen al het 'serieuze' gamen, denk ik er toch sterk aan deze digitaal te kopen....wel zo lekker als je zo'n zen momentje hebt dat je niet de disc erin hoeft te doen en de game meteen kunt starten vanuit je luie stoel....
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Ik heb een hard copy in bestelling staan. Ik vind digitaal eigenlijk erg prettig mja dat verkoopt zo lastig.. Dus toch maar zoveel mogelijk hard copy kopen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Helemaal mee eens, behalve het feit dat ik de steelbook van deze game erg graag wil hebben net zoals diverse andere extra's.

    De artwork is zo vet, dat wil ik wel op een steelbook zien. En als je zo zen bent, dan heeft het ook wat om moeite te doen om het spel te spelen.

    Elke spel die ik digitaal heb, van zowel xbox live, psn of aangekocht, speel ik het minst ivt fysieke games.

    Limited edition bij bol in de pre order gezet.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2016
    MAD 1976 en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ook in de preorder gezet :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik twijfel. De game lijkt me geweldig, dus denk dat ik hen erg vaak op zal starten, ook als snel tussendoortje, maar tegelijkertijd vijd ik de art ook erg mooi dus zo'n mooie fysieke steelbook-edition is dan ook wel weer erg leuk...

    Als ze nou voor de PS4 die editie zouden uitgeven met die space-ship erbij, dan was het een makkelijke keuze geweest...
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik heb niks met steelbooks, en hoe vet de boxart ook is, bij mij komt ie in de kast te staan, net als de rest.:+

    Digitaal krijg je er een dynamisch thema bij, ook vet.:p

    Ik twijfel nog effe verder..........:)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game mogelijk uitgesteld..:eek:
    Mag toch hopen van niet, anders ben ik voorlopig wel even klaar met de game en is mijn hype totaal weg.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hoorde het, zou echt een enorme tegenvaller zijn zeg. Niet alleen voor de gamers maar ik denk dat Hello games hier veel geld mee verliest.
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Dat zijn geen goede berichten

    verstuurd via Tapatalk
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De huidige (vorige??) date was juist zo goed...komt weinig uit, kunnen ze maximaal van profiteren.


    Zou ik dan toch gelijk krijgen........VR?
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk het eerlijk gezegd ook met VR, snap dan ook niet dat ze niet later dit even kunnen uitbrengen met een DLC..
    Baal er echt van al die delays tegenwoordig.. kut games.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kan het mij niet voorstellen dat ze 3weken voor de release het uitstellen. Of de code moet echt zo verrot zijn geraakt. Maar normaal kun je dingen opvangen middels een patch.
    Zolang er geen bevestiging is van Hello Games staat de release voor mij nog steeds op 22-06
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, in veel PS4 filmpjes.zag je nog zaken als pop-up enzo. Als ze nu een delay hebben om dat soort zaken nog weg te werken, dan vind ik het prima...

    Teleurgesteld natuurlijk dat het allemaal zo lang duurt, maar goed, liever een goed afgewerkte game ipv dat het de eerste weken niet lekker werkt en het daardoor slechte recensies en daarmee meteen als 'flop' de boeken in gaat.

    Als het vanwege VR is, dan uiteraard wel pissig. Dat hadden ze dan makkelijk achteraf kunnen doen. Misschien dat we op E3 nog verrassend nieuws ofzo horen?
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Komt goed uit! kan ik mooi The Technomancer spelen :D
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Serieus nooit van die game gehoord, net wat beelden gezien en ziet er goed uit!
    Ik ben om :p
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Van de zelfde makers als Bound by Flame, ook een aardige RPG. Technomancer wordt een stapje beter denk ik zelfs.

    Weinig mensen hebben er van gehoord denk ik. Denk niet dat het de moeite is een eigen topic van te maken ...
     
  18. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Game komt in Augustus uit

    verstuurd via Tapatalk
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Lijkt wel of die Sean Murray nooit ergens tevreden over is en hem nog meer wilt polijsten..
    Heb inmiddels wel door wat het doel van het spel is...namelijk wachten.
     
    Servantes en Xandorra vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina