1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja erg jammer dit.. Had er zin in maarg goed, het wordt dus na de zomer... Kunnen huilie huilie doen en boos worden maar dat haalt niks uit. Dan eerst maar wat andere games. Liggen er hier nog genoeg.

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Star ocean 5 gelijk maar besteld voor in de tussentijd. Begin juli ben ik een week vrij en mijn vrouw is er niet. Moet dus wel wat te doen hebben. Keek erg uit baar mijn week no mans sky haha

Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het komt te vaak voor met games in 2016, kom dan gewoon niet met een release als je niet zeker weet dat je het haalt, en met NMS een maand(!) voordat de game uitkomt ja nou uhh we gaan even uitstellen.

Heb ook nog genoeg games uit te spelen ondanks mijn belofte aan mezelf dat ik weinig games ging kopen dit jaar, maar toch best veel games uitgespeeld dit jaar, maar gelukkig nog maar 20 games te gaan.

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind het echt ook zeer waardeloos dat ze dit nu nog doen. Aan de andere kant, beter iets langer wachten en een fijne game dan te snel uitbrengen en niet speelbaar. Maar mag na dit uitstel toch wel hopen dat de game zonder fouten loopt.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hou rekening met het feit dat dit de studio's eerste grote release is, dan begrijp ik dat je als ceo, creator, manager het zo perfect mogelijk wilt releasen.

Niks day one patches. Daar stoor ik me eerder aan dan het uitstellen van de releasedate.

Patches van zoveel gb zijn om van te kotsen en bewijst des te meer hoe erg deze consumptie maatschappij is.

Ik vind het knap dat juist Hello Games keer op keer hun tijd nemen.

Het is een klein team en ze moeten nog grootschalig ervaring op doen.

Mallakai vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk, ik geef ze ook gelijk. Maar het blijft klote..

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gaan we een wedje doen dat er nog een day one patch komt van zoveel gig? :) :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering, te idioot voor woorden dat iemand het woord sky kan claimen....echt wtf.

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft raar volk die Amerikanen. Als het een Amerikaan is die dit word heeft geclaimed.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Rupert Murdoch is van oorsprong Australisch. ;-)

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    raar volk die Australiƫrs :D

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game is gold gegaan! Volgende maand er eindelijk eens een keer mee aan de slag.

Hype is overigens nog steeds 0

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn hype level is ook ergens rond de 0. Moet het eerst allemaal maar zien met deze game :) Wil eigenlijk nergens van uitgaan, omdat het dan zeer waarschijnlijk tegen gaat vallen.

Laatst bewerkt: 8 jul 2016
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zit er wel op te wachten eigenlijk. Ik heb altijd al zoiets willen doen. Gewoon ontdekken. Geen doel geen einde, gewoon in je spaceship stappen en boldly go where no man has gone before.

Mallakai, Pascal en MAD 1976 vinden dit leuk.
  16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mijn enthousiastme is nog steeds hetzelfde als het altijd al was. Ik weet wat ik kan verwachten (en wat niet), en dat spreekt me aan. Art-style (kleurtjes!) ook prima.

MAD 1976, AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor mij word het een PC versie, aangezien ik besloten heb geen PS4 te halen voorlopig. Maar goed, eerst maar eens zien of het een echte topper word. :)

Blij dat die gold is gegaan. :)

Olijke Poffer en MAD 1976 vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    nou ik kan niet spreken voor Sean maar voor mij is dit toch een "JA" als je vraagt of NMS PSVR gaat ondersteunen.
    Hij bevestigd het niet maar ik denk toch een ja.

Mallakai vindt dit leuk.
  19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zit er ook al een jaar op te wachten :p maar hype was echt waanzinnig omlaag gegaan vanwege het uitstel, hype is overigens wel gestegen van 0 naar 1 :p

Las een aantal dingen die ik nog niet wist:

- Er kunnen npc rondlopen op planeten waarvan je de taal niet machtig bent maar wel kunt leren!
    - Black holes
    - Dag en Nacht cyclus, ligt puur aan hoe de zon/maan staat in het planetenstelsel.
    - Lore

- Toch de mogelijk om andere players tegen te komen (al is de kans groter om de loterij te winnen)

Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups allemaal bekend bij mij. Ik hoop alleen dat er genoeg uitdaging is om mij voor langere tijd vast te houden. Maar dat zal de tijd leren. Voorlopig vind ik het zelfs leuk om wat doelloos rond te vliegen/lopen/rijden etc. In welke game dan ook. Heerlijk ontspannen de wereld verkennen. Zolang je ook maar wat kapot kunt schieten of dood schieten, dan ben ik al happy. Dus wat dat betreft zal NMS mij op de wenken bedienen.

Mallakai en Yi-Long vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina