1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nog animo voor skins???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WingedMagician, 2 mei 2003.

1. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb ie het over?

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  2. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    JONGE JONGE hoevaak zeg je nog dat je voor jezelf besteld 1 x is genoeg hoor!:{

3. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom doet ie dat?

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn bestelling vandaag binnen gekregen... Maar o o o wat zijn die klotedingen rot aan te brengen.

Als eerste heb ik de console gedaan met de 'green orb' dat ging al HEEL moeizaam, maar resultaat mag er zijn. Daarna controller gedaan en dat was dus nog veel rotter. Hij zit er nu na veel zweten op maar ben niet helemaal tevreden met resultaat.

Bovenin zijn kleine knikjes die ik er absoluut niet uit kreeg, en letters boven start en back knop vallen onder de stickers, maar goed dat is niet zo heel ernstig. Die knikjes vind ik wel irri.

Maar goed, de resterende controller stickers laat ik nog ff liggen, misschien een andere keer maar nu nog ff niet, op verpakking staat namelijk dat de skin na en tijdje gebruik beter valt, dus misschien is mijn kritiek dan weg....

5. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    he bfalcon, je kon ook zo'n hulpmiddel erbij bestellen. Zou het dan makkelijker gaan, als je zo'n ding kon gebruiken denk je?

6. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    hehe gelukkig dat je hem binnen hebt!! wel vett nu weten we zkr dat we onze bestelling krijgen!

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe :), als ik dat hulpmiddel er niet bij had besteld was het hoogst waarschijnlijk nog veel moeilijker geweest... En btw kan je dat hulpmiddel toch al niet bij de controller gebruiken alleen bij de console....

Ik plaats vanavond nog wel ff wat verdere reacties heb nu niet veel tijd

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is niemand die voor de 2e ronde wil bestellen??? (voor een normaal bedrag)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    niemand met een cc:p
    1tje maar die vroeg extra bedragen naast verzendkosten:confused:
    maar toch wel jammer dat het plakken niet zo makkelijk gaat

10. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kijk er nu zelf een beetje tegenop:p

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan ook gelegen hebben aan mijn 'green orb' skin, ik heb namelijk ook voor iemand anders bestelling gedaan namelijk de 'metallic silver' en die voelt wel een stuk robuster aan.... Ach ja, green orb zit er nu op bij mij en hij is vet..

12. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    "als" er nog wordt besteld, dan bestel ik geen console skin, die wil ik lekker laten zoals die is. Dus ik bestel alleen maar controller skins, ik hoop niet dat dat erg lastig is :eek:

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe! :) Die zijn juist het meest rotte om aan te brengen! Ik overdrijf echt niet, bestel er maar een paar extra bij, want echt het is gewoon ronduit klote om die dingen er goed op te krijgen....

14. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zijn toch van die soort kerstmis raam stickers? Dus als er eentje niet goed op zit kan je ze er toch makkelijk weer af halen en opnieuw proberen.

15. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    toch? die kon je er toch makkelik vanaf halen

16. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de green orb en die is inderdaad als die raamstikkers!

Ik heb hem zelf er al twee of drie keer af gehad omdat ik meerdere skins heb, alleen is en blijft die green orb de vetste.

Die Metallic skin is inderdaad robuster maar dat komt omdat er een bescherm laagje op zit die je er nog af moet halen.

Ik kwam hier pas na een aantal weken achter, er zit net als bij plexiglas een beschermlaag op tegen krassen:)

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja leuk he? dat stond dus ook in de handleiding voor het aanbrengen dat er zo'n laag overheen zou zitten. Dus ik zoeken en plukken aan mijn green orb skin maar ik kwam er dus achter dat hij daar weer NIET op zit.... Als die gasten dat er nu ff bij hadden gezet.

Green orb is inderdaad vet, alleen nadeeltje vind ik dat de kleur zwart op die skin iets afwijkt van de kleur zwart op de Xbox, tenminste dat viel mij op... Maar ja ik ben nu eenmaal extreem veeleisens en dat is ook niet goed :{

18. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    maarre geen spijt?

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, hij is erop vooruit gegaan... Alleen nogmaals ik baal wel van de iets afwijkende kleur zwart en de zo irritante manier waarop je de controller skins erop plakt.

Ik heb het hier over de original controllers, ik heb ook skins besteld voor de 'S' en die zagen er makkelijker uit. Alleen heb ik nog geen controller 'S' maar heb de skins vast besteld voor het geval dat :)

20. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die green orb heeft geen laagje alleen die metallic en de chrome:)

Deel Deze Pagina