1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nog animo voor skins???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WingedMagician, 2 mei 2003.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook interresse

2. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel die groene sticker wel bestellen maar hoelang duurt dat en hoe zit het met de verzendkosten!!

3. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
  4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

best wel jammer,
    er zit geen Metallic Silver voor de originele contr.
    anders had je een mooie set

5. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook mee ik neem de mettelic silver (allumium) voor me xbox en grote controller pm ff over hoe je het gaat regelen

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik wil misschien ook wel een stikker, zijn er al plannen voor wanneer jullie ze willen bestellen, dan weet ik hoe snel ik moet nadenken:p

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    als de bestelling meer dan $50 bedraagt zijn er geen verzendkosten..anders is dat iets van €7 dacht ik
    skins heb je redelijk snel in huis ..duurt ongeveer 2 weken

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook intresse.

Maar krijg je overal 2 exemplaren van? Want ik wil:
    Normale controller: Xboxlive orange
    Controller S: Sapphire Bleu
    Xbox: Xboxlive Orange

Maar ik d8 dat je overal er 2 kreeg voor als het mis ging. Anders wil ik het wel samen met iemand anders doen allebei de helft want bij mij gaat het toch niet mis.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    controller skins krijg je dubbel

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ja? das wel beter, heb 2 controllers dus heb ik aan 1 skin genoeg:D wordt de keuze nog lastiger, weet iemand hoe het zit met herbruikbaarheid, want als ik bijv ene maand de ene sticker wil en de andere maand de andere blijven ze niet lang meer goed

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik doe ook mee!
    Wie gaat alleen bestellen? Ik wil wel die specialty skin 'green orb' ofzo... Die is wel ruig. Maar ja ik neem aan dat er nog wel wat geregeld gaat worden over hoe en wat precies...

12. ~X-Box Junkie~

Leuk Bevonden:
    0
    Maak anders ff een lijst met wat iedereen wil is wat overzichtelijker en kunnen we gelijk kijken hoeveel geld we hebben.

ik doe het wel ff gedulg...

13. ~X-Box Junkie~

Leuk Bevonden:
    0
    Members die iets willen bestellen:
    • Chaos: 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console) 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller)
    • WingedMagician: 1x XBOX Green (XBOX Console) 1x XBOX Green (XBOX Controller "S") 1x XBOX Green (XBOX Controller)
    • ~X-Box Junkie~: 1x Green Orb© (XBOX Console) 1x XBOX Live Orange (XBOX Controller)
    • Rick12: 1x XBOX Live Orange (XBOX Console) 1x Sapphire Blue (XBOX Controller "S") 1x XBOX Live Orange (XBOX Controller "S")
    • Sander_kok: 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console) 1x XBOX Green (XBOX Controller) 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller) 1x Sapphire Blue (XBOX Controller)
    • zsander: 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller "S") 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller)
    • [2k]: 1x Green Orb© (XBOX Console) 1x Sapphire Blue (XBOX Controller) 1x Bone White (XBOX Controller)
    • stefan1987: 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console) 1x Green Orb© (XBOX Console) 1x Tool Kit
    • BFalcon: 1x 1x Green Orb© (XBOX Console) 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console) 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller) 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller "S") 2x XBOX Green (XBOX Controller) 1x XBOX Green (XBOX Controller "S") 1x Tool Kit
    • xsxs: 1x Sapphire Blue (XBOX Controller) 1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller)
    • dromped: 1x Carbon fiber (XBOX Console) 1x Carbon Fiber (XBOX Controller) 1x Carbon Fiber (XBOX Controller "S") 1x Metallic Silver (PS2 Console) 1x Metallic Silver (Aluminum) (PS2 Controller)

Verder zijn er nog andere die iets besteld hebben maar niet specefiek hebben aangegeven voor welke Controller/Xbox.

SVP Melden!!!

Als er iets niet klopt in deze lijst meld het dan ook even.

Wie heeft er een Creditcard????
    Graag melden!!!!
    Voor degene die besteld (met Creditcard dus) is de gratis Green Orb Sticker beschikbaar.

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Maximan gemaild
    Ik heb Dat_drink_ik_op gemaild
    Ik heb snake330 gemaild.
    En gezegt dat ze hier kunnen bestellen(hier=deze thread).

Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  15. ~X-Box Junkie~

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik gezien maar waarvoor wilt hij de grijze xbox?/controller?/controller s?

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor heb ik hem een mail gestuurd met wat hij wou. En degene die zijden "Ik heb ook Intresse" hebben ook een mail.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heeft zn voor en nadeel 2 controller stikkers krijgen, voordeel, ik kan mn beide controllers beplakken en hoef er maar 1 te bestellen, nadeel, ik heb dan wel maar 1 kleur en geen 2, wordt nog moeilijk ook zo

edit: wanneer kan ik ze verwachten als ik ze bestel, wanneer moet moet ik jullie (of diegene die het doet betalen)? want staat lullig als ik ze bestel en ben op vakantie

kan haast niet kiezen: zit te twijfelen tussen 3 xbox skins en 3 controllers skins (wil er dus 1 voor mn xbox en 1 voor mn controller), ze hadden de foto's wel wat groter mogen maken. twijfel twijfel twijfel

18. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke ook!!!!!!!!!!!

Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console)
    XBOX Green (XBOX Controller)
    Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller)
    Sapphire Blue (XBOX Controller)

Maareh hoeveel is $15 ongeveer in euro?

Op de site staat trouwens dit:
    FREE Shipping on all orders over $19

Dus het is vanaf $19 al gratis versturen.

Heb trouwens geen CC

Als ik het hier goed lees is een euro 1.5 canadese dollar waard. Dan is $15 dus ongeveer 10, is niet duur.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    15 dollar is ongeveer 15 euro, scheelt misschien een euro meer of minder.

damn, deze is ook super vet, nog meer twijfel:'-(

20. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het om de canadese dollar. Het bedrijf is namelijk gevestigd in Canada, weet het niet zeker hoor maar ik denk dat het dan gaat om de canadese dollar, of is dat weer een ander teken?

Oh ik zie het al, ze zeggen USD, is US dollar, ok dan is het idd gewoon rond de 15 euro, scheelt mischien 1 euro ofzo maar oke.

Deel Deze Pagina