ik doe ook mee. 1 Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller "S") 1 Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller) Toedels,
ik ben er uit: Green Orb© (XBOX Console) <--- voor de zekerheid, tha bomb skin: deze! Sapphire Blue (XBOX Controller) Bone White (XBOX Controller)
ik wil graag Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console) en de Green Orb© die speciale van 9.99 en nog zoon tool kit van 1,99 laat iemand me weten hoe dat zit met betalen greetzz stefan
ik zit met mijn bestelling boven de 19 dollar en dan word alles gratis verzonden dus hoef k eigenlik helemaal niet persee mee te doen! maar hoe zit dat nu weet iemand dat?
ik wil graag meedoen heb alleen geen credit card dus ik doe wel mee!! mun bestelling staat dus vast greetz stefan
Wie heeft er eeen cc? Chaos: weet ik niet. WingedMagician: Niet ~X-Box Junkie~: Niet Rick12: Niet Sander_kok: Niet zsander: Geen cc [2k] Geen cc stefan1987: Niet Ricardovic: Inmiddels misschien we weten nog geen bestelling. Hij zij dat hij mee wou doen. Xboy needs Xbox: nog geen bestelling. Een cc? Maximan: geen bestelling cc Niet
IK DOE WEL MEE ik schreeuw effe voor de duidelijkheid ik wil graag Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console) en de Green Orb© die speciale van 9.99 en nog zoon tool kit van 1,99 laat iemand me weten hoe dat zit met betalen greetzz stefan
en bij die bestelling stond ook wat van check bij maar k weet niet zeker of je dan met een check kun betalen maar dat zal wel zo zijn!
Kwam ik nou niet duidelijk over? Of bestaat er een mogelijkheid dat je mij gewoon negeert.... :{ Ik zie mezelf namelijk niet in het lijstje terug terwijl ik wel degelijk mee wil doen... Nogmaals ik geef mijn bestelling morgenavond ff door.
Dat is alleen een lijst wie een cc card heeft Bij xbox junkie kan je je bestelling opgeven hoor. Hij update die lijst! niet ik
Ok, na lang nadenken is dit mijn bestelling: - Xbox green orb console (deze dus...) - Xbox metallic silver aluminium console (deze dus...) - Metallic silver Xbox original controller (deze dus...) - Metallic silver Xbox 'S' controller (deze dus...) - Green Xbox original controller 2X!!! ((deze dus...) - Green Xbox 'S' controller (deze dus...) - Tool kit (deze dus...) Oftewel een bestelling van ruim 30 euro... Lekkere bestelling dus. We zitten hiermee al ruim over de 'gratis versturen limiet' heen. Oftewel ik kan makkelijk ook gewoon op mezelf bestellen, maar ik steun jullie wel ff...