1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nog animo voor skins???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WingedMagician, 2 mei 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    19 dollar toch?
    Ik las net ook op de site dat als je een bestelling van boven de 20 dollar plaatst je GRATIS een green orb skin krijgt... Dus grait verzending en gratis green orb....

Maar ja, wat als ze die nu niet meesturen, wat dan? dan moet ik die alsnog gaan bestellen maar dan kom ik dus niet meer aan die 19 euro :confused:

2. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat over de limiet komen geen enkel probleem is maar het bestellen is een veel groter probleem want niemand heeft een cc! hoe lossen we dat op?

3. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    op die site staat ook
    PayPal, Check/Money Order wat houd dat in krijg je dan een check thuisgestuurd? greetz stefan

/Mod
    gebruik die edit knop is rechts onder je post!! dit is al de zoveelste keer dat je een dubbele post maakt!

Eastmaster

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    @ BFalcon, weet je al dat je 2 stickers krijgt als je er 1 besteld, 2x2 is dus 4 groene stickers! Want als ik je lijzie zie heb je veel controllers te beplakken, of bestel je ook gelijk voor anderen?

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken naar iemand die een cc heeft en die ook wil mee doen. Bfalcon heb jij trouwens een cc?

6. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je staat erbij

als er iets gratis bijgegeven wordt vind ik dat het is voor de gene met creditcard dus de gene die besteld

weet je trouwens dat er 2 stickers per controller bijzitten dus je kan met een stickervel 2 controllers beplakken

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    vin ik ook wel goed ja, gratis is voor de cc holder:D die moet ten slotte alles gaan bestellen en vervolgens weer opsturen enzo

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    JA dat weet ik.... Maar ik bestel ook meteen voor een vriend erbij...

Ik zag op de site dat verzenden boven de 19 euro gratis is en dat alle bestellingen boven de 20 euro een GRATIS 'green orb' skin krijgen! :cool: Zeker wel relaxed! *edit: ik had dit dus al gezegd zie ik... sorry voor de herhaling..*

Maar goed, eerst wil ik reacties horen van die grope ide al eens eerder daar heeft besteld.... Of dat allemaal goed gelopen is enzo.

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja

10. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou jij dan zo lief willen zijn om voor ons te bestellen?

11. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat zouden we heel erg op prijs stellen :)

alsjjjjjjeeeblieeeeeefffffftt:9 toe nou falcon, dan mag je op me feestje komen en krijg je een grote smurf snoepje en na afloop krijg je een gratis bureaulamp met struisvogel met een verschrikkelijke nagelziekte.

12. xsxs

xsxs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook mee.
    bestelling: Metallic Silver (Aluminum) (original XBOX Controller)
    Sapphire Blue (original XBOX Controller)

mail me nog maar over hoe en waneer.

(btw. ik heb geen cc)

13. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Die stickers op je controller plakken is best een lastig klusje hoor.. denk niet dat het je in een keer lukt, dus ga er niet vanuit dat je met een stickervel 2 controllers mooi kunt beplakken..

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom heeft niemand hier een CC? Is het volk wat hier komt zo jong? :p

Ik snap het dat jullie het heel erg graag zouden hebben dat ik voor jullie bestel, maar ik wil niet al de rompslomp van dat versturen op me nemen. Er zit namelijk nogal wat risico aan...

Ik denk dus ff na maar reken er maar niet op... Of jullie willen al dat spul bij mij op komen halen, dan zeur ik niet en dan bestel ik wel. Maar iets zegt mij dat jullie dat niet willen... ;)

15. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe :)
    Laat ik die blauwe smurvensnoepjes nou net heel erg lekker vinden.... Verpest je het met die struisvogellamp. :p

16. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    too bad:9

En ja ik denk niet dat ik het kan ophalen bij jou:eek:
    Maar als je het niet wilt doen moet je het gewoon zeggen hoor, dan zoeken we iemand anders.

(maar dan kan je die smurfen snoepjes wel vergeten, met sticker)

O-)

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    kan niet iemand die de vorige keer besteld heeft weer bestellen voor ons? en dat we iets regelen voor de moeite ofzo (skins heeft ie al, dus misschien iets anders ofzo)

18. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hier al ooit wat besteld via die site en krijg je het dan ook thuis???? greetzz stefan

19. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik wel een goed idee ja, maar hoe weten we wie het de vorige keer bestelde? Een speciale thread openen?

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    in het begin van deze thread stond iemand die eerder met een groep skins heeft besteld.

Deel Deze Pagina