als hij het werkelijk ontvangen heeft durf k ook wel alleen te bestellen! maar heeft hij het ook ontvangen!!!!!
Je moet er wel veel geduld voor hebben! Het was wel irritant, niet echt moeilijk. De stickers zijn slap zodat de sticker al gaat plakken (aan de controller) voordat je dat wilt. Maar het is wel te doen.
Het erop plakken is een eitje. Ik zal even uitleggen in stappen hoe je het doet. 1. Je pakt de stickers 2. Je pakt je controller 3. Je gaat op de bank zitten. 4. Je roept MAMMAAAAAAAA!(Als ze thuis is) 5. Je vraagt of ze even kan helpen 6. Ze plakt het erop 7. Je hebt mooie controllers (je moet nog wel met mamma wonen hé)
Bij mij me ma, is zelf nogal veel met handvaardigheid enzo bezig, is wel precies Maareh heeft iemand nog een CC die ook mee wil helpen???
ja dat hebben we natuurlijk wel eerst nodig:{ Moeten we anders een oproepje doen in de green mile of ergens anders ofzo
Ik heb misschien een ideetje...... Al is dit wel een gedoe hoor. Ik bestel met mijn CC en laat de hele zooi naar iemand van jullie sturen. Hij regelt dan al het verzenden enz... Hiermee verdien ik natuurlijk wel jullie eeuwige respect
Je mag het dan wel naar mij sturen. betaal ik jouw de verzendkosten. Als ik ze dan binnen heb ga ik in ieder geval geen verzendkosten voor jullie betalen.
Wij betalen jou de prijs van de stickers + verzendkosten uiteraard.Ik vind het wel een puik plan, is het dan geregeld?
en als er gratis stickers bij zit kan je ze verdelen met diegene die ze besteld, voor de moeite etc., vind ik het eerlijkste
ja vind ik ook, nou moeten falcon en rick het maar regelen over hoe ze het bestellen (als het nog doorgaat)
Als dit doorgaat, wil ik *ik denk dat dit niet meer dan logisch is* EERST het geld op mijn rekening hebben staan voordat ik iets bestel. Dit om vervelende misverstanden te voorkomen. We zullen dus eerst moeten kijken hoe groot de bestelling wordt, zowel individueel als in totaal. Ik stuur de bestelling dan eventueel naar rick, en jullie geven hem de verzendkosten. Het is wel een gedoe maar zo kan het wel