1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nog animo voor skins???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WingedMagician, 2 mei 2003.

1. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil nu ook wel gewoon duidelijkheid want anders hebben we met sinterklaas nog niks

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik krijg 23/24 juli pas mn geld, en de 26ste ga ik op vakantie:D
    misschien dat ik nu geld overhou, ligt er aan of ik mn 5.1 set al kan kopen:D

3. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me skins :'-( :'-( :'-( :'-(

4. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    Dit schiet ook nie op!!!!!!!!!!!! wanneer word er bestel als er over 2 weken nog steeds niet geregeld is kunne ze deze topic beter sluiten!!!! |:- er kan beter binnekort wat beslist worden want anders gebeurt het toch nooit!!!:eek: greetzzz stefan

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    is t niet makkelijker om na de vakantie te bestellen, zodat niemand dan op vakantie is enzo?

6. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel handig ja, ligt eraan wie er allemaal op vakantie gaan.
    Als je gewoon ff vermeldt of je op vakantie gaat, en van wanneer tot wanneer je weggaat, dan kunnen we toch wel verder kijken of niet soms?

Maar lijkt mij idd wel handig dat we het eind in de laatste week van augustus doen. Lijkt mij dat iedereen dan wel weer thuis is. Als het nu nog gebeurt, zijn een aantal mensen niet thuis en kunnen ze dus ook geen geld overmaken.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ben van 26 juli tot en met 24 augustus weg, dus misschien handig om de eerste week van september te bestellen als scholen weer beginnen enzo

8. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is misschien wel het beste ja, anders wachten we nu de hele tijd. Maar wel jammer, want ik ga niet op vakantie :mad: Maar het gaat om ons allemaal en ik ben egoist dus ik vind begin september ok:)

9. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn met zo'n grote groep dat het lastig wordt om met iedereen rekening te houden.. kunnen jullie de bestelling niet beter in 2en doen ofzo? heb je nog steeds geen verzendkosten..

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    zou wel kunnen ja in 2en, maar aangezien het dan nog niet erg opschiet met iemand die cc heeft weet ik niet of dat dan gaat lukken. ik heb er nog geen haast mee dus ik wil best bij de 2e groep die wat later besteld horen als dat er van komt.

11. xsxs

xsxs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het ook niet uit in welke groep ik zit.
    maar ik snap het probleem niet echt.
    je bestelt de skins nu iedereen maakt zen geld over naar het manetje(nu) en dan word alles fij bezorgd.
    en so what al ben je op vakantie dan ligge ze alvast op je deurmat.

12. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van 12 juli tot 8 aug weg.
    En het kan wel in 2 keer, moet het wel afgesproken worden, wie in welke groep zit.

We hebben nu nog niemand die een cc heeft en die wil bestellen. Die zoeken we ook al een week en ik ga volgende week weg.
    En als er iets mis gaat, dan ben ik niet thuis om daarop te reageren/het probleem op te lossen, als bijv. niet alles binnenkomt, of het op is (out of stock).
    Dus lijkt me wel verstandig dat je thuis bent.

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen gaat het allemaal nog door want ik zou er ook wel wat willen bestellen. Kheb helaas geen CC.

14. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben idd ook nog benieuwd of het nog doorgaat.

15. stefan1987

stefan1987 xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    je komt wel erg laat met die bestelling volgensmij nemen we der geen meer aan! duss helaas

16. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten we al wie er gaat bestellen?

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga zelf ook op vakantie(18 juli tot 8 augustus) maar ik laat het bij mijn buren bezorgen, daarvoor kan ik geld overmaken.

18. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij gaat het bestellen?
    bestel dan (als ik jou was) alleen voor de gene die hun bestelling bevestigd hebben om gezeur te voorkomen meld het (na je vakantie als je het binnen hebt) dat je het hebt en dan regelen we het verder.

19. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het i.i.g. nog hebben.
    Als je het zou willen doen, PM dan ff degene die het bevestigd hebben met daarin of ze het nog willen, je rekening nummer en hoe je het verder wil regelen.

Hier nog ff wat ik wil:

1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Console)
    1x Metallic Silver (Aluminum) (XBOX Controller)
    1x XBOX Green (XBOX Controller)
    1x Sapphire Blue (XBOX Controller)

Dit staat eerder ook al in het Topic en ook al op de lijst wat besteld gaat worden maar ff voor de zekerheid :D.

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  20. Sidereal

Sidereal Guest

Deel Deze Pagina