Gaat er nog iemand bestellen? Zo ja dan zou ik dat graag nog ff willen weten, want ik ga zaterdag weg.
Ik zou de "Green OrbĀ©" willen hebben. deze dus: http://skinefx.com/catalog/product_info.php/products_id/90 Ps. ik had al gemeld dat ik er een wilde hebben!
O dus nu moet ik dus alles bestellen? ik bedoel dat ik het geld over maak aan degene die het gaat bestellen. en dat i mijn bestelling bij mijn biuren laat bezorgen. en trouwens ik ben 16 en je moet ouder zijn ( 18 ) om een CC te hebben.
Ik zou graag ook nog mee bestellen. Maar Junkie, ik had Dromped ge-pm'ed en die zegt niet te gaan bestellen, maar ook gewoon een mee-besteller te zijn zeg maar. Maar ik zou graag het volgende bestellen: 'Green orb' xbox skins : Deze dus 'green' xbox controller skin: Deze hiero en 'green' xbox cotroller 's' skin: Das dees *edit: Ja ik was ff bezig met mijn post
klik hier daar zie je dat je moet betalen. ik dacht ook al dat dat niet hoefte nog 2 jaar en ik bestel wel wat voor jullie
Niemand die gaat bestellen???? Als er tijdens de periode dat ik weg ben iemand gaat bestellen bestel dan ook voor mij, maak dat dan wel duidelijk op het forum zodat er niet dubbel besteld word. Ik maak het geld dan zodra ik thuis ben over. Ik ben van 12 juli tot 8 augustus weg.
Je hebt trouwens die tool kit toch niet per se nodig, is toch alleen makkelijker?? (kdw: Junkie, ik sta niet op die lijst op de 3e pagina, happy ergens anders een lijstje?)
Ik had hem een PM gestuurd en toen reply'de hij met: Ok gedaan. Dus dan lijkt mij dat ie het heeft gedaan, of is dat mijn fout?
das wel vreemd dan ja, maar zal nog wel duidelijk aan orde komen of iedereens bestelling nog door gaat enzo als we echt zeker zijn dat we kunnen gaan bestellen