ik vind spiderman echt zo vet gewoon. dus ga hem misschien wel kopen, de kans is nie zo groot maar ik zie wel.
Jah, het word echt een topspel, man, ik kan niet wachten. Op deze titel wachten is net zoiets als naar de stand van Davilex gaan op de E3. Trouwens, waar haalt Davilex al dat geld vandaan? Zijn er echt meer dan 100 mensen die A2 racer thuis hebben liggen, of was het die dikke topper Amsterdoom?
Das onzin, beter dat je weet waar je het over hebt voordat je domme dingen gaat roepen, deze spiderman wordt niet zo commercieel als je zou verwachten. Je mag zelf weten waar je heen gaat door een stad waarbij Vice City vergeleken een boerengehucht is, volgens de beste mannen v/d PU. Van straatniveau, tot aan de wolkenkrabbers Spiderman op de ps1 was trouwens ook erg sweet imo
Als je niks nuttigs te typen hebt, typ dan niks Hahaha, niet echt slim om Activision te vergeijken met Davilex _0/ Een hands-on artikel van ign, best leuk om te lezen. Klik
Bijna alle games gebaseerd op striphelden of films zijn bout. Ik heb beide nieuwste Spiderman games een keer gecheckt en ik vind ze gewoon kut. Activision is een relaxte publisher, met vooral goede FPS games, maar de strip/filmheld franchise games van hun zijn klote. Dat beat-em up principe is gewoon te saai voor woorden. In het geval van Spiderman, verkoopt de game alleen maar als er een Spiderman film uitkomt, dus ze zijn wél commercieel, en dus echt voor de mensen die of de strips vinden roeleren of de film vet vinden. Gamers die niet Spiderman-geil zijn, laten de game links liggen omdat het niet bepaald een verrijkende gameplay bezit.
Trouwens kerel, ik vergelijk Davilex niet met Activision, maar Davilex games met Spiderman.....voor het geval je dat niet door had.
Nee, je meent het. Zou ik een Spiderman kopen, als de gameplay niet in orde was, nee. De previews die verschenen zijn, hebben allemaal iets positiefs te melden. Het spel komt al over een paar dagen in Amerika uit. Dan zullen de eerste reviews ook wel verschijnen.
Maar je moet met me eens zijn dat het een game is die vooral wordt gespeeld door mensen die meer voor de setting en characters gaan dan voor de gameplay, omdat dat niet het sterkste punt is van die game.
Toen ik nog jong was , keek/las ik altijd Spiderman, vond het gewoon leuk.Tuurlijk als je het niet leuk vindt, dan kijk je er ook anders tegenaan, zoals jij De gameplay komt/is wel goed, er is een grote stad, veel vrijheid, veel missies, wat wil je nog meer.
Gameplay zit vast wel goed, was bij de eerdere versies ook geen probleem imo. Spiderman 2 staat nu gemiddelt een 9.5 (95%) op gamerankings. Gemiddelde zal vast nog wel iets omlaag gaan, ik reken op een 85% als eindstand, als alle grote site's 'm ook hebben gereviewed http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914916.asp
Ik heb hem lekker al. Vanochtend gehad (vraag maar niet hoe, want anders krijgen we dat gezeur weer) Het spel is op zich wel aardig en er zit ook aardig wat tijd in. Ik ben nu bijvoorbeeld al 7 uur bezig en pas op 40%. De gameplay is echt best goed. Slingeren gaat gewoon lekker en is makkelijk onder de knie te krijgen. Je hebt een groot assortement van moves die alleeen best wel moeilijk uit te voeren zijn en met button smashen redt je het niet. Het is echt een best pittig spel/ Het spel is alleen niet echt geweldig qua graphics. Bijvoorbeeld platte gezichten. Niet bewegende monden en niet geweldige tussenfilmpjes. Ook is de verhaallijn nog niet ech zichtbaar. Tot nu toe is het een beetje van een op een hoop gegooide slechterikken die je dan soms tegenkomt. Gewoon door de stad rondlopen is ook leuk. Gewoon even lekker rondslingeren of een beetje het lange touw van de wet gebruiken. Je hebt allemaal verschillende dingen die kunnen gebeuren. Bijvoorbeeld mensen die bijna van een gebouw afvallen, overvallen, autodiefstal. Het standaard heldenpakket. Met de Heropoints die je hier mee verdiend kan je dan weer in de dichst bij zijnde stripwinkel weer kan inruilen voor nieuwe moves. Ik ben het niet helemaal eens met die user voting. Ik geef het een 7.9. Nog net geen 8 door wat kleine dingetjes.
Bedankt voor je impressie! Is toch ook leuk om van een Nederlandse gamer te horen hoe de game speelt. Wel vind ik het altijd moeilijk om games op 0.1 nauwkeurig een cijfer te geven. Dat is gewoon natte vinger werk en is gevoelsmatig. Daarnaast lijkt het mij ook verstandig om iets langer de game te spelen. Ik krijg 'm in ieder geval binnenkort ook! Can't wait...
Zo te zien is het spel gewoon goed, iedereen is namelijk erg positief. Het is ook een groot spel, je doet er namelijk ong 25 uur om het uit te spelen.