1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nog nooit vertoonde Spiderman 2 plaatjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 8 mei 2004.

1. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie een 90 niet te hoog? Zo goed is die game toch ook weer niet? Als je het vergelijkt met andere games die een 90 hebben gescoord, dan verdient ie dat toch niet? Btw, ik heb zelf Deus Ex 2, kreeg ook 90, ik zou het zelf hooguit een 76 geven. De uservoting van 76 lijkt mij al veel reeler.

2. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1: Deus Ex 2 heeft een gemiddelde score van 84.9% op gamerankings en 84 op metacritic. Die 90 is dus zeker te hoog als je het gemiddelde neemt van het gros aan recensies.

2: een score van 76? Wat een onzin... hoe kun je nou zo nauwkeurig een game een cijfer geven? Sorry hoor, maar dat is bullshit.

Gewoon kijken naar welke recensies jou altijd het meest aanspreken en waar jij het altijd het meest mee eens bent. Op basis daarvan heb je een beter beeld.

Ik neem IGN recensies de laatste tijd met een korreltje zout, omdat ze te snel een hoog cijfer geven IMO. Gamespot vind ik dan weer iets te kritisch soms, terwijl ze games als Freedom Fighters wel een dikke 9.3 geven.

Anyway, het blijft allemaal persoonlijk.

3. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem IGN recensies de laatste tijd met een korreltje zout, omdat ze te snel een hoog cijfer geven IMO. Gamespot vind ik dan weer iets te kritisch soms, terwijl ze games als Freedom Fighters wel een dikke 9.3 geven.

Gamespot bewijst zich eigen weer, dat ze inderdaad "soms" te kritisch zijn, terwijl ze in de previews juist heel positief waren. Het spel krijgt daar een 7,2.
    Maar om eerlijk te zijn, zeggen die cijfers mij niet zo veel. Als ik het spel maar leuk vind. De ene vind de ene game leuker dan de andere, die het gaat het dan ook anders beoordelen. Ach ja, that's life:)

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, gamespot doet soms ook wel eens raar idd, Full spectrum warrior kreeg bijvoorbeeld ook maar een 7.2 of iets dergelijks.

5. DorunZ

DorunZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem, en ik moet eigenlijk zeggen dat ik na 10 minuten spelen eigenlijk alleen nog maar teleurgesteld ben

6. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij onlinemags werken nogal wat freelancers die gewoon een game eerder willen spelen dan de rest en dan alleen eentje waar ze naar uitkijken.
    Als ik bijv. _O_ Bloodlines _O_ mocht reviewen of _O_ Stalker _O_ dan zou ik die games ook subjectief de hemel in prijzen alleen al omdat de setting echt mijn ding is. Ik vind dan ook dat je beter voor de user voting kunt gaan. Dat zijn natuurlijk ook allemaal gasten die niks van beoordelen afweten en zo'n game de hemel in prijzen, maar er zijn ook genoeg die een game halen omdat het goede reviews heft maar toch tegenvalt en die geven dus lage votes.

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Is ie al in de winkel?

Deel Deze Pagina