Het zou best waar kunnen zijn dat er in sommige 10 gigh schijven zitten, zou het niet mogelijk zijn in de toekomst om een xterne schijf aan te sluiten?
Nee, want op elke schijf staat een soort beveiliging en je moet em in bepaalde partities hebben ingedeeld. En waar wil je em indouwen dan.....
Ik denk dat ms er wel voor gezorgd heeft dat je met die schijf wel een eindje weg kunt... Externe schijf zal niet meteen nodig zijn denk ik.
Misschien DivX films WHAHAHAHA. M$ wil gewoon de filmindustrie naar de kloten helpen zodat iedereen games gaat kopen. ???!!! Ik ben gek.
bah, viezerik (ik ga em dan ook kijken ) heeh maar wat is dat Video dan ? .. de Fmv's die ingeladen zijn . of het installeren van drivers voor Compatebilety met PSX en Ps2 games .. heey yaay *ingeving* .. ze moeten een Emulator maken voor psx en Ps2 games op de Xbox , hehe goede kans dat dat ooit komt . ( was toch ook een Psx emu op de dreamcast ) Lolz
Ik heb gekeeken en zag dat er meer dan 7200Miniuuten aan muziek op de xbox kan dat is WMA 64KBits is 22mb voor een 80Minuuten cd de wma partatsie is 2GB dat is dus 22x90(90 om de 2Gb vool te laaden)=1980 = 90x80Minuuten=7200Minuten dat is dus 90Cd op de xbox zetten zo dat is veel heheh en je kan die beveiligde cd er ook op rippen ik heb nu meer dan 550Minuuten geript krijg nog steetd de melding dat er50000+ blocks over is wel vet ik ben achter gekoomen dat als je met een afstands bedining gaat rippen dat de xbox een track naam automaties geeft en dat die de rippen heel simpel gaat
als een van de dames je dan tegen je hoofd kicked kan je zo tot in haar baarmoeder kijken, gnagna lijkt me wel wat.....misschien dat de bouncende ...... dan nog echter lijken...... IK BEN VOOR
Moet je teluur stellen hij geeft gewoona aan naam aan die trak kwete niet hoe maar kreed dus 1 leer dat een audio bestand Track1 G heeten en de anderen keer Track 2 XL dus daar om
Ja dacht al, had ik net nog ff gedaan, doet niks bijzonders.. en om nou voor elke track die naam in te voeren.. DOe ik nog wel een keer, niet nu
Wel jammer dat er geen gebrande CD's kan rippen ... of is er iemand die daar een oplossing voor heeft