Topic gaat over de N-Gage mensen, niet over Motorola. In de Mijl loopt een mobiele foon thread waar je voor alle soorten terecht kan *)
waarom denk je ,het antwoord is hier al tig keren genoemd. omdat de eerste n-gage onhandig was hebben ze een versie gemaakt die gebruiksvriendelijker is nu kun je makkelijker de games wisselen wat bij de eerste versie super onhandig ging. nu kun je er ook normaal mee bellen en hoef je hem niet een kwartslag te draaien. als je met de eerste n-gage wilde bellen dachten de mensen dat je een of andere randdebiel was. en deze nieuwe versie zal ook weer goedkoper zijn ,dat zal de verkoop altijd ten goede komen als je naar de gba kijkt,daar hebben ze toch het zelfde gedaan waarom een kut apparaat uitbrengen en niet meteen de gba sp
ik vind het opzich wel een leuk dingetje maar ik zou hem nooit kopen omdat de enige meerwaarde van de ngage t.o.v. de gba er nu uit is gehaald namelijk bluetooth. leek mij echt heerlijk om beetje draadloos te gamen met iemand ofzo inplaats van die snoeren. en een oude n-gage wil ik ook niet omdat ik geen zin heb in side-talking