non-live-gamers worden teleurgesteld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 29 jun 2003.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent veel langer bezig met de SP van MM3 dan de SP van B2 (heb MM3 en B2 heb ik gehad). En de rest heb ik nooit gespeeld

2. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De sp games zijn er wel hoor maar moeten wij een jaar teren op halo splintercell en panzerdragoon ?verder heb je nogwel een paar toppers,maar ik praat over nu ik vind dat de laatste paar maanden niks bijzonders is uitgekomen op sp gebied.
    En Microsoft stelt mij nu behoorlijk teleur ik wil meer games als panzerdragoon en halo!
    Maar die komen wel maar dat is veel te lang wachten.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de sp die er aan staan te komen die echt de moeite waard zijn (voor mijn persoontje)

Zijn:

Star Wars: Knights of The old Republic
    Fable
    B.C.

maar er komen er nog veel meer ... ;) ... maar het is nu idd een beetje stil ... maar dat komt ook, omdat men nu meer op het strand zit dan achter de xbox :D ... dus er worden weinig games verkocht

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan kijk je met Fable en BC wel héél ver in de toekomst - Dan kan ik hier ook wel een lijstje neer poten van 50 titels :)

Als ik kijk naar de aankomende titels zal je in juli en augustus toch nog moeten teren op de eerder uitgekomen games, want pas met augustus begint het weer een beetje te rollen.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Yep, dat heet de zomerstile....
    Heb zo'n hekel aan die tijd :D

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht klopt ... ik ben een toekomst optimist ... eigenlijk ook wel blij dat na de zomer weer een paar goede games uitkomen ... kan ik mooi even sparen ... :+

Er komen zelfs geeen goede Live titels uit ... en ik vermoed dat pas volgend jaar de fun echt gaat beginnen

7. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Maar PS2 zal ook heus wel zo'n stilte hebben (gok ik), dus of je er dan verstandig aan doet die te kopen...?

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de dat de xbox zat sp games heeft.. zoals halo, splinter cell, marvel vs capcom 2, DOA 3, Brute Force, Dead to rights, burnout 2, midtown madness 3... allemaal toppers om er maar een paar te noemen waar ik me flink mee vermaakt heb... en voor mensen zonder live is er altijd nog xbconnect voor games als halo en ja er is duzz zatr voor non-livers

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb THPS4 gehad, maar hij is alleen de moeite waard om aan te schaffen als je deel 3 niet hebt. Ik vond de SP van THPS 4 wel vet, maar hij leek teveel op die van deel 3 dus vond ik het saai worden. MAar mijn broertje die 3 bijna niet gespeeld had heeft zich weken met 4 vermaakt.

De Multiplayer is alleen Splitscreen, die is wel grappig, maar hiervoor geld het zelfde als bij SP, alleen leuk als je em bij 3 niet gespeeld hebt

10. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 niet nee, wel eens gespeelt op ps1, maar die liep echt achter de feiten aan als je hem vergeleek met die ps2 & xbox versie, zoveel tekortkomingen..
    maar dankjewel aan een ieder die een reactie gaf op mijn vraag(en);)

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar een stuk of 10 spellen die Live ondersteunen (sinds vorig jaar Unreal) en gelijk hebben jullie het gevoel at jullie achtergesteld worden? No Offence

Er komen gewoon zoiezo weinig goede games uit. zowel single als multiplay. De laatste maand zijn er 3 Live games uitgekomen, waar de meningen ook heel erg op uiteen lopen (SOF:II, MC2) Alleen MM3 is de mening een beetje hetzelfde. En datzelfde geld voor de Single Player spellen, weinig echte AA games.

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is misgien wel zow, maar de spellen die voor Live zijn, zijn vaak wel een stuk beter dan de niet live spellen!!

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    wat is xboxconect?

14. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    een soort xbox live alleen dan gratis.... je kan daar zelfs halo met 16 man tegen elkaar spelen en de voice communicator werkt daar ook gewoon bij.. alleen dan gratis :p

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan vergeet je dus te zeggen dat je eigenlijk gewoon een netwerkje simuleert en Halo totaal niet geoptimaliseerd is voor dataverkeer over het internet en dus gewoon niet te spelen is met 16 man :)

16. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is het rot dat er geen leuke games aankomen, aan de andere kant kan je ff sparen tot de games zoals Fable en Halo 2 uitkomen. Kan je ze allemaal tegelijk kopen en hebbie weer een half jaartje dolle pret!!

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    De Goede XBC daar moet je voor betalen (pro versie)

Halo met 16 man is bij mij nog nooit gezien. hooguit 8 mensen. meestal 2 tegen 3 ofzo.

Halo ondersteund geen voice communicator.

Maar het is wel een goed alternatief voor Live.

18. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind is dat voor sommige spellen extra futures alleen voor xbox live bezitters zijn. Denk aan de extra levels bij Splinter Cell, nieuwe auto's bij Midtown Madness die je moet dowloaden.
    Eigelijk moet microsoft een keer in de zoveel tijd een DVD'tje uitbrengen met alle officiele extra's voor singleplayer spellen zodat ook de niet live bezitters aan extra's kunnen komen. Natuurlijk voor niet te veel geld ;)

19. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook, dat is wel het grootste voorbeeld van het Feit dat non-Live gamers achtergesteld worden !!!

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm vorige week ook maar gekocht. Was slechts 30 eurootjes bij mijn friendly beighborhood games dealer. Hij is echt bijzonder mooi! Thanx voor de tip! 8)

Deel Deze Pagina