non-live-gamers worden teleurgesteld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 29 jun 2003.

1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    kun je dat dan niet downloaden en dan op zo'n memmorie stick zetten?

edit: ik bedoel dus dat andere dat dan downloaden, op een memmorie stic zetten en aan de persoon die geen live heeft geven

Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Als ms zich nou meer richt op die cc gezeik...

3. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    quote van xbc site:
    XBox Live headset, Can I use it?

Absolutely. If the game supports it, XBC will as well.

dus als de game het ondersteund dan XBC ook....

halo is sowieso geen live spel.

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    kun je zo'n headset dan appart kopen?

5. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwja ik vind het maar een beetje onzin om te zeggen dat er geen leuke sp games zijn of komen . zoals al eerder gezegd is is dit gewoon nooit een goede tijd voor games en dat is natuurlijk elk jaar weer zo .
    die spellen zijn leuker Omdat ze LIVE zijn dat is ook het hele idee van LIVE gaan dus ik neem aan dat je het spel zowiezo beter vind dan 1 van de titels die geen live ondersteund . in dat geval kan je die titels toch ook zonder live spelen :confused:

het lijkt een beetje dat iedereen ineens verw8 dat sp games hetzelfde niveau AI krijgen zodat je dezelfde ervaring hebt als op live :confused:

live gamers betalen om van de service(s) gebruik te maken en deze features zijn er gewoon als Extra reden om live te nemen . dus je stelt jezelf achter of je hebt nu eenmaal pech als je het niet kan krijgen . die features zijn natuurlijk nooit gratis te noemen als je als live gamer toch al betaald , het hoort bij live en voor live moet je betalen .

zo kan ik mij ook achtergesteld voelen omdat ik geen turbo op mijn DAF hebt en een ander wel :cool:

voor de rest is het nu simpelweg komkommertijd op welke console/pc dan ook .

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  6. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn wereldwijd zo'n 10+ millioen Xboxen verkocht, en nu zo'n 0.5 millioen Live gebruikers. Van elke 20 gamers hebber er 19 dus geen Live.
    Denk je dan echt dat uitgevers veel van hun goede "content" alleen beschikbaar maken voor Live? Natuurlijk niet. Ze kunnen die moeite beter investeren in de single-player kant van 't spel.
    Uitgevers doen hoogstens wat moeite voor een "hype" uitbreiding van een spel, die je vaak twee maanden later ook via een cover disc kunt spelen.
    De "Live updates" van b.v. Splinter Cell en Brute Force (wel beloofd, moet nog zien wat 't wordt) stellen niet zo heel veel voor.

William

7. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mirrorwind, die game game heeft pas een lange SP tijd, maar je moet er natuurlijk wel van houden. The Thing is ook zeer goede maar naar mijn mening extreem moeilijke game.

Laatst bewerkt: 25 jul 2003
  8. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    goed gezegd, waarom zouden ze gaan investeren op een kleinere groep mensen (xboxlivers) dan een grotere groep(non-xboxlivers). Slaat toch nergens op. (maarjah, met xboxlive verdienen ze wel veel, maar niet meer als sp)

Deel Deze Pagina