Die code representeert de tijd die je hebt gereden. Dáármee voer je dus je tijden in op Codemasters.com
Ik ben al lid van Codemasters, met mn gewone naam. net geprobeerd om onder Nos sy opnieuw aan te melden, maar dit lukt niet. Probleempje ?
K, net ff me profiel aangepast op Nos sy. Zet me maar bij de deelnemers lijst. Als ik het goed begrijp gaat het in zn werking als de DTM Comp. ? Dus elke keer als je je tijd verbeterd hebt het hier plaatsen als : [Rank] : [Time/tijd] : [Car/auto] : En dan ook in de Hall Of Fame bij Codemasters..
Ja, het hoeft niet elke keer, zolang je alle snelste tijd maar elke week voor zondag hier plaats & in de Hall Of Fame. Maar als je wil kan je tijd altijd plaatsen en dan later weer editen (en opnieuw toevoegen in de Hall Of Fame natuurlijk) Ik voeg je toe aan de deelnemerlijst
kan de datum van opgeven van je race tijd niet door de weeks? ik heb nl. alleen door de weeks internet. als je bijvoorbeeld vrijdag neemt, voor opgeven en weer een nieuwe stage opkrijgen heb je een vol weekend om daar op te racen.
Nou je kunt maandag t/m zat je tijd opgeven, en zondag/maandag krijg je te horen wat de nieuwe stage wordt. Dus als je gewoon ervoor zorgt dat je vrijdag je tijd doorgeeft en dan zie je maandag wat de nieuwe stage is, dan heb je vijf dagen om te rijden
*ff omhoog schoppen* 6 deelnemers tot nu toe, we hebben er nog mnstens 4 nodig vind ik, dus wie wil er nog mee doen???
Ik meld me hierbij hoogstwaarschijnlijk af. CMR 04 is niet echt helemaal compleet mijn ding, en hij gaat hoogstwaarschijnlijk binnenkort de deur uit.
Omdat je dan geen internet hebt? Lees mijn post op blz2 (zoek em zo wel op), zo kan het toch ook, of zie ik het nou verkeerd
heb ik gelezen, ik vraag alleen of de mogelijkheid bestaat omdit naar een andere dag te verplaatsen. door de weeks moet ik twee keer sporten en hou ik nog twee avonden om te racen (als er niks anders tussen komt) lijkt mij kort dag.
Van de week nog eens opgepikt, maar CMR04 vereist écht wel weer gewenning. Wéér had ik hetzelfde 'buh dit zou wel eens een kutspel kunnen zijn'-gevoel dat ik ook had bij het voor het eerst spelen van CMR04 maar na een uurtje roetsj je weer heerlijk over het Spaanse asfalt
Oke mensen, soory voor de afwezigheid maar ik zit net midden in een tentamenweek dus heb het een beetje druk Maar de competitie gaat natuurlijk gewoon door (wat is er nou belangrijker, school of Xbox ). Op verzoek van stitchy wordt zaterdag/zondag een donderdag/vrijdag (als iemand hier mee zit, dan moet je het ff melden, maar ik ga ervan uit dat het geen problemen zal opleveren). Elke vrijdag wordt er dan de nieuwe stage bekend gemaakt die gereden gaat worden en moet je uiterlijk donderdag je laatste tijd doorgeven (tussentijden zijn uiteraard meer dan welkom) Het ziet er niet meer naar uit dat er nog iemand mee doet, maar ik wacht nog tot vrijdag, dan zal ik de eerste stage bekend maken Maar we kunnen nog zeker een paar personen voor de competitie gebruiken, dus als je CMR 04 hebt, schrijf je in!!! @Cole Trickle : Ik heb je bij de deelnemerlijst gezet Nou dat was het geloof ik, dan ga ik nu maar slapen