1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

non-posters

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door sargeant swift, 18 feb 2005.

1. xbox freak

xbox freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst mail sturen en als ze dan niet binnen een week weer zijn ingelogd verwijderen. Ik heb me zelf pas aan gemeld en ik kon een paar namen niet omdat die al gebruikt waren, deze namen heb ik ook nog niet gezien.

2. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 3 maanden ongeveer dat ik me geregistreerd heb, heb ik ook niks gepost. Ik heb in die tijd veel gelezen op het forum en las veel op de frontpage. Maar ik ben nu nog steeds niet een actieve poster (komt misschien wel omdat ik haast nooit een mening heb :p ).

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin Had ik ook amper gepost zat meer op de FP. Maar sinds kort post ik meer op verschillende Forumstukken. Eerst zat ik het meeste op het Game/Help forum maar nu zit ik zowat overal (behalve live)

ff over deze topic. Ik vind dat als ze egt amper/niet posten maar weer wel heel actief zijn op FP dan mogen ze blijven. Maar al komen ze nooit. Dan vind ik dat er een mail moet worden gestuurd dat ze worden verwijderd. Ik vind niet dat je eerst moet zeggen dat ze binnen 2 weken weer moeten posten anders worden ze verwijderd. Want dan posten ze onzin en dan komen ze weer nooit tot ze weer een mail krijgen.

4. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    _O_

Ontopic, aan de ene kant vind ik het een goed idee, maar dan moet je naar de laatste log-in datum kijken van de mensen met 0 posts, bijvoorbeeld 3 of 6 maanden geleden. Nou weet ik niet of dat met een zoekopdracht te realiseren is, maar als de XBW-crew 158 pagina's met non-posters moet doorspitten dan zijn ze wel even bezig 8).

Aan de andere kant, die mensen hebben zich geregistreerd en dan vind ik niet dat je ze zomaar kan verwijderen, en bovendien, maar iets meer dan de helft heeft 0 posts. Op andere Xbox-fora is dit vaak veel en veel meer, dus wat dat betreft is het nog niet zoveel.

5. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    sommige mensen hebben nou eenmaal XBOX FORUm interrese bij vlagen. Ik ben af en toe ook maanden weg en soms weer maanden lang actief. de trading is altijd leuk. mij hoef je niet te schrappen, maar ook niet maandelijx actief te zien. kan je niet automatisch member wissen die een jaar + 1 dag niet actief zijn geweest ?

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar is het op geen enkele manier te checken of iemand veel aanwezig is op X-bazaar, ASEL, Frontpage en de GM? Deze kunnen best blijven, maar er zijn idd ook een aantal members die zich registreren en nooit meer van zich laten horen, Dit is zonde van de ruimte en nickname en deze mensen verdienen het niet om een account op xbw te hebben. Maar volgens mij is het moeilijk in te zien welke mensen een account hebben die ze gebruiken en welke mensen een account hebben waar ze geen ene ruk mee uitvoeren.

Alleen als je zeker weet dat members niks uitvoeren op het forum, dan mag je ze verwijderen, vind ik, maar ik zou niet eens weten of dat kan.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook al vier maanden nauwelijks meer iets van me laten weten op xbw, als me account (en data) waren gedelete was ik al behoorlijk pissig geweest. Als iemand mijn naam ook nog eens in gebruik had genomen was ik helemaal niet blij geweest.

Ik stel voor als je zoiets gaat doen, doe het dan alleen bij mensen met 0 posts die al meer dan een x aantal maanden niet hebben ingelogd.

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, bedoel ik ook, bij jou zie ik meer als 2.000 posts staan, jij bent echt wel een serieuze member zo te zien, maar bij de gevallen die jij net opnoemde zou ik verwijdering niet erg vinden.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom members verwijderen? We hebben een tijdje terug al een grote opschoonactie gehouden door alle niet-geactiveerde members te verwijderen. Scheelde een dikke duizend members. Ik zie eigenlijk weinig reden om nog meer accounts te verwijderen.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die irritante members die alleen onzin posten kunnen tog wel gedeled worden :confused: Ale een tijdje terug was er zon gast (WERKEN heet die volges mij) en die starte een post met dat hij het lullig vond dat !SIC! zijn post dicht gegooid had en begon hem uit te scheleden. Ik vind dat dat soort lui gedeled moeten worden, die komen hier om anderen te irriteren.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, maar members als werken zul je niet vaak tegenkomen, en als ze erzijn, dan worden ze meteen gebanned. Misschien leren ze het dan zo af, of ze gaan naar een ander profiel. Tja je kan er weinig tegen doen, en dat soort grapjassen heb je altijd wel.
    Ik zie niet in om ze te verwijderen.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja vind ik ook die gast werken was ook zo irritant..
    Maar jullie hoefen toch helemaal niet alle irritante te verwijderen,misschien een waarschuwing geven en als ze dan niet kappen gewoon een IP ban geven want een account verwijderen helpt niets want ze komen toch terug op een andere account naam.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De discussie ging toch over de non-posters?
    Niet over acties die de forum-crew moet ondernemen naar irritante members?
    Gebruik dan de report functie om deze members aan te geven, dat hoeft niet hier.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, heb ik last van members die niet actief zijn? Nee.
    Ik vind het ook een beetje onzin om die te deleten. Want eigenlijk staat het wel mooi op de site 10 000+ members en als je de members met 0 post weghaalt kom je beneden dat :p. Het is nu ook niet nodig want XBW heeft nog ruimte nog voor nog zo'n 10 000 onactieve members geloof ik dus voor ruimte hoef je het ook niet te doen.
    En ja dan zijn er wat meer namen bezet. Maarja als jouw naam die jij wou kiezen al bezet is dan heb je gewoon een onorginele naam.... En anders zet je er gewoon een 12'je achter |:-...

15. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, niet te moeilijk over doen, als ik naar mezelf kijk (ben pas kort een member) ik kom er niet dagelijks op (hopelijk binnenkort meer want ik heb adsl aangevraagd en via zo'n telefoonlijntje is niet echt prettig) daarbij nog rekening houden met mijn gezinnetje (ff op het forum gaat al gauw veel tijd inzitten). Affijn zolang er ruimte voor is.

Deel Deze Pagina