1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Norton Anti-Virus doet het niet. (HELP!!!)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door x Elimenator x, 13 dec 2005.

  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gasten ik heb eergisteren mijn pc geformatteerd en daar heb ik windows service pack 2 geinstaleerd daarna deed mijn norton anti-virus het niet maar ik moest alleen toen bij beveiligingen wat aan vinken van dat je al een software anti-virus programma hebt.
    Dat heb ik gedaan en openieuwe opgestart, nu dat ik vandaag me pc opstarten krijg ik mijn norton anti-virus niet aan. (Norton Auto-protect)
    Weet iemand hierzo een paar opties die ik kan doen op hem weer aan te krijgen of hoe ik die ingeboudw anti-virus van windows service pack 2 kan uitschakellen.

    Ps: ik heb nog een filmpje gemaakt hoe het eruit ziet: FILMPJE
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  2. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Liveupdate al helemaal geinstalleerd etc? Anders moet je misschien even Norton opnieuw installeren:)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  3. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah al helemaal geinstaleerd weet ook niet waarom dit gebeurd.
    Haat het echt net me pc opnieuwe geformatteerd om fouten uit mijn pc te krijgen gebeurt dit weer :mad: :mad: :mad:
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als je een scan wil laten uitvoeren heb je geen eens Norton nodig, ik gebruik al lang geen virus scanners meer. De oplossing is dan ook http://security.symantec.com/sscv6/default.asp?langid=ie&venid=sym

    maar als je Windows zijn virusbeveiliging uit wil schakelen moet je gaan naar hetConfiguratiescherm en daar Windows beveiligingscentrum, dan Virusbeveiliging daar klik je op Aanbevelingen en vink je het hokje "ik kies voor een antivirusprogramma dat ik zelf controleer" aan.

    succes....
     
  5. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het filmpje dan niet gezien, het honkje was al aangevinkt.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee had het filmpje nog niet bekeken, idd vaag, dan zou ik het ook zo snel niet weten.
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nog scannen en je virus definities updaten? Als je dit kan is 't geen probleem. Auto-Protect is toch alleen maar een soort firewall. Dus als je dan een alternative firewall gebruikt...
     
  8. Phan()S

    Phan()S heb eindelyk een 360

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    nice filmpje, maar je kan ook een andere virusscanner erop probereen te zetten mischien doet ie het dan wel
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  9. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    als helpdesker van xs4all wil ik je even vertellen dat norton anti-virus zowieso een kut virus scanner is als ik jou was zou ik een andere downloaden.

    Mcafee ofzo
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    maar als jij niet de beschikking nog hebt om op internet te komen dan is zon virusscanner behoorlijk handig.
     
  11. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is opgelost ik heb windows service pack 2 verwijderd en norton anti virus.
    Toen heb ik eerst windows service pack 2 weer geinstaleerd en daarna weer norton erop gezet en nu doet hij het weer helemaal goed.;)
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ten eerste heeft service pack 2 geen ingebouwde anti-virus. Hij kijkt alleen na of je hem aan heb staan en dat je hem up-to-date hebt. Wat ik wel zou doen is aanvinken dat je je virusscan zelf controleerd want anders krijg je een dubbele beveiligings melding. Probeer opnieuw te installeren.
     

Deel Deze Pagina